Rösta fram t-shirt till communityt!

Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Exakt vilka delar och nätaggregat är det?

Tagan har inte tillverkats på bra länge, vilket får mig att misstänka du har en gammal dator som drar mycket på numera lite använda 3,3 och 5V. Moderna nätagg är mycket svagare på dessa spänningar än tidigare och kan få problem på en gammal dator.

Till en gammal dator bör man köpa ATX-standard 1.3 eller äldre, men kan vara svårt att hitta.

Nättaget är gammalt, de var de jag hade kvar liggandes från en annan dator. Har dock en Intel i5 750 Och ett asus modekort från 2010 och resterande komponenter är från 2010 och framåt. Så jätte gammalt är de ej heller. Och denna PSUn köpte jag ihop med ett GTX 570 av komplett och de har fungerat felfritt sen 2011-01-30 tills strax innan sommaren. Så de har ju funkat 2 år utan bekymmer med samma config. Och byter jag till detta gamla tagan PSU så funka datorn bekymmersfritt men inte med corsair längre. Så jag kan bara dra slutsatsen att nåt mysko har hänt med PSUn men vad de vet inte jag.

Modekort är Asus P7P55D-E PRO

Permalänk
Medlem

Hej komplett. Det är så att jag skickade in min SSD till er. Som jag igår fick tillbaka. Men när jag startar upp den så kommer det upp ett felmeddelande som lyder såhär "reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" Vad ska jag göra? Ända lösningarna jag läst internet har man behövt Windows skivan... men det är ju en OEM licens. Det är en komplett PC ska tilläggas.

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk

Hej, jag tänker beställa lite komponenter från er dem närmsta dagarna och jag undrar hur lång tid det tar att få grejerna. Kommer beställa till Pick-up point Stockholm.

Visa signatur

Om någonting går fel, skyll på Gabriel.

AMD FX-8350@4Ghz AMD R9 270X @ 1100Mhz COOLER MASTER Hyper 212 EVO
MSI 970A G43 CORSAIR Vengeance 8GB DDR3 @1600Mhz FRACTAL DESIGN Arc midi R2 XFX Core 550W
APPLE MacBook Pro -08 15'' Core2Duo 6GiB DDR3 OSX 10.9

Permalänk
Medlem
Skrivet av KentaSås:

Hej, jag tänker beställa lite komponenter från er dem närmsta dagarna och jag undrar hur lång tid det tar att få grejerna. Kommer beställa till Pick-up point Stockholm.

http://www.komplett.se/k/k.asp?action=custserv&topic=pickuppo...

Permalänk

Tjena!
Jag undrar om man kan på plats i butik kan beställa varor som inte finns i butik men på webben? Vad jag tänker är att jag går till butiken, handlar det jag vill ha, och om något inte finns i lager i butik så lägger jag en beställning och betalar med mitt kort på plats för att sedan få varorna på posten. Har nämligen inte möjlighet att betala på nätet
MVH

Visa signatur

| i5 3570k | XFX Radeon HD7870 | CM M2 520w | Crucial Ballistix Sport VLP 8GB | Gigabyte Sniper M3 | CM Hyper 212 Evo | Bitfenix Phenom M White |

Permalänk
Medlem
Skrivet av andy90001:

Tjena!
Jag undrar om man kan på plats i butik kan beställa varor som inte finns i butik men på webben? Vad jag tänker är att jag går till butiken, handlar det jag vill ha, och om något inte finns i lager i butik så lägger jag en beställning och betalar med mitt kort på plats för att sedan få varorna på posten. Har nämligen inte möjlighet att betala på nätet
MVH

Annars kan du beställa på komplett.se, välja betalning vid avhämtning och betala/hämta direkt på pick up.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Annars kan du beställa på komplett.se, välja betalning vid avhämtning och betala/hämta direkt på pick up.

Såg det nu i efterhand...

Visa signatur

| i5 3570k | XFX Radeon HD7870 | CM M2 520w | Crucial Ballistix Sport VLP 8GB | Gigabyte Sniper M3 | CM Hyper 212 Evo | Bitfenix Phenom M White |

Permalänk
Medlem

Finns det nån möjlighet att kolla hur mycket man har köpt för på komplett sammanlagt?

Visa signatur

|HD Radeon 6950|AMD Phenom II X4 970 3.8 Ghz|Corsair 8GB 1600mhz|Corsair HX650W|Samsung SSD Pro Basic 840-Series 128GB|2 TB HDD|ASUS MA99X EVO R2.0|Cooler Master Hyper 412S|Fractal Design R4|

Permalänk

Om man väljer att hämta och betala i butik, är det då möjligt att ångra sig när varorna är framme i butiken?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av andy90001:

Tjena!
MVH

Komplett har inte butiker. Komplett har pickuppoints, där finns ENBART de saker som andra beställt. Du kan inte köpa -någonting- i en pickuppoint.

Skrivet av andy90001:

Om man väljer att hämta och betala i butik, är det då möjligt att ångra sig när varorna är framme i butiken?

De har varit snälla när det gäller sånthär innan iallafall.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Sper:

Hej, Har under 3 månader felsökt nättagget jag köpt av er, Och rådfrågat forum och er plus flertalet andra data handlare. Alla konstatera att nättagget är boven.

Min dator stängs bara av helt plötsligt. När jag starta den lyser röd lampa på modekortet som varna för CPUn,

Jag har felsökt alla delar, Minne,Hårdiskar, Formatering, Grafikort,Ljudkort Inget hjälpte, Inte ens att återplacera CPUn.

Sen bytte jag till mitt gamla nättagg från tagan på 580 watt. Och kört med de 1 månad utan problem. Satte i mitt corsair igen och efter 3 timmar så dog den med samma fel. Satte i tagan igen. Problemfritt 1 månad. Satte i corsair och då dör den igen. Satte i Tagan och då starta den utan problem. Med corsair kan de ta från 1 minut till ett par dagar innan den dör men den dör ALLTID med corsair. Hö Nu skickade jag in varan till er. Ni stresstesta den 45 min sen skicka ni den åter? Och säger inget är fel? Då undra jag vad som är fel när alla andra komponenter funka som de ska med tagan men inte med corsair? De har ju funkat fram till för 3 månader sen?

Och nu prata jag mer er kundtjänst som oxå verka säker på de är nättagget men nu har ni redan skickat iväg de till mig. Och så ska jag prova igen? För att sedan skicka de till er igen? De kosta 250 spänn att posta den, Men nu betala ni de nästa gång sa dem.

De är ju knappast bristande felsökning från min sida......... Felsökte 1 månad innan jag ens bytte PSUn och under den tiden hände de varje dag......... Med tagan noll gånger på 2 månader.......

Hej,
Vi beklagar att du fått problem med ditt nätaggregat. Vissa problem kan vara svåra att återskapa i vår testmiljö och det är viktigt att felbeskrivningen är så utförlig som möjligt. Givetvis står vi för frakten när det gäller garantiärenden. Kontakta oss så tittar vi på ditt ärende igen. Kontaktuppgifter finns i signaturen nedan.

Skrivet av The raT:

Hej komplett. Det är så att jag skickade in min SSD till er. Som jag igår fick tillbaka. Men när jag startar upp den så kommer det upp ett felmeddelande som lyder såhär "reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" Vad ska jag göra? Ända lösningarna jag läst internet har man behövt Windows skivan... men det är ju en OEM licens. Det är en komplett PC ska tilläggas.

Hej,
Kontakta oss på support@komplett.se eller 031-710 20 00 så hjälper vi dig med detta.

Skrivet av KentaSås:

Om du beställer till Pick-up-Point innan klockan 12:00 så levereras dom normalt dagen efter.

Skrivet av andy90001:

Tjena!
MVH

Vi har som sagt inga varor i våra Pick-up-Points utan all beställning sker via Komplett.se. Däremot går det bra att beställa mot postförskott om det är inte att du inte kan betala på nätet.

Skrivet av luddoboy:

Finns det nån möjlighet att kolla hur mycket man har köpt för på komplett sammanlagt?

Om du klickar på "Fakturahistorik" inne på ditt konto så får du upp alla belopp.

Skrivet av Fafne:

Kommer aldrig handla hos Komplett.xx någon gång mer, eller någon annan av Kompletts webbbutiker.

Beställde en LMP Disk doubler för att kunna byta ut DVD-brännaren på en bärbar mot en andra HDD.
När jag beställde produkten den 22 oktober, stod det att ni hade 6 stycken på lagret. Fast i epost meddelandet om köpbekräftelsen så står det att ni förväntar leverans och utskick till beställaren (mig) den 2 November?

Naturligtvis har jag inget bevis om att det stod 6 stycken på lager, eftersom det nu ändrats till "2 st på väg in 2.nov.2013. Datumet är preliminärt.".

Detta är skamligt, att det förstör Komplett.se:s anseende är rätt men ni förstör för alla näthandlare med sådan koll på lagerstatusen.

Red: Som en god kund så avbeställde jag orden, eftersom jag inte är/var nöjd.

Det låter märkligt. I ovanliga fall kan det vara så att lagerstatusen inte hinner uppdateras tillräckligt snabbt om flera köper en vara samtidigt. De reserveras alltid i den turordningen som order läggs. Vi ber ödmjukast om ursäkt för detta.

Skrivet av andy90001:

Hör av dig till oss om det är så att du inte vill ha varan så hjälper vi dig med detta.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Vi beklagar att du fått problem med ditt nätaggregat. Vissa problem kan vara svåra att återskapa i vår testmiljö och det är viktigt att felbeskrivningen är så utförlig som möjligt. Givetvis står vi för frakten när det gäller garantiärenden. Kontakta oss så tittar vi på ditt ärende igen. Kontaktuppgifter finns i signaturen nedan.

Hej,
Kontakta oss på support@komplett.se eller 031-710 20 00 så hjälper vi dig med detta.

Om du beställer till Pick-up-Point innan klockan 12:00 så levereras dom normalt dagen efter.

Vi har som sagt inga varor i våra Pick-up-Points utan all beställning sker via Komplett.se. Däremot går det bra att beställa mot postförskott om det är inte att du inte kan betala på nätet.

Om du klickar på "Fakturahistorik" inne på ditt konto så får du upp alla belopp.

Det låter märkligt. I ovanliga fall kan det vara så att lagerstatusen inte hinner uppdateras tillräckligt snabbt om flera köper en vara samtidigt. De reserveras alltid i den turordningen som order läggs. Vi ber ödmjukast om ursäkt för detta.

Hör av dig till oss om det är så att du inte vill ha varan så hjälper vi dig med detta.

Vänligen

/Mikael

Aa har gjort det så nu har det löst sig

Edit:Fixade några stavfel

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

Nu vill jag inte vara sån men det hade gått snabbare och kolla upp det på deras sida än att ställa den frågan här och vänta på svar :).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ska bli spännande att se om komplett.se idag får in:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=798717
enl det preliminära datumet som är satt till idag i skrivande stund.

Visa signatur

Node 304 White mini-ITX | Asus Maximus VI Impact | i7-4790K | Asus GTX 780 OC DCUII | Corsair H90 | Silverstone Strider ST550F Gold | Samsung 850 Pro 256GB | WD Green 3TB | G.Skill Trident 2400MHz 16GB | Seagate Barracuda 2TB 7200rpm | Fujitsu P27T-7

Permalänk
Medlem

Gjorde misstaget att välja brev på min senaste beställning. Tänkte att det kunde vara snabbt och smidigt ner i brevlådan. Dumt gjort. Nog för att det står 2-7 dagars leveranstid, men jag har aldrig varit med om ett brev som tar så lång tid. Inne på femte arbetsdagen nu. Gick snabbare att få hem min Qnix från Korea. Har ni erfarenheter att det brukar ta sådan tid?

Sen att priset har sjunkit 50kr sedan beställning är ju en tråkig, men helt annan femma.

*Förstår självklart att Komplett inte kan göra något efter det att brevet lämnat dem, ville bara gnälla lite*

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Gjorde misstaget att välja brev på min senaste beställning. Tänkte att det kunde vara snabbt och smidigt ner i brevlådan. Dumt gjort. Nog för att det står 2-7 dagars leveranstid, men jag har aldrig varit med om ett brev som tar så lång tid. Inne på femte arbetsdagen nu. Gick snabbare att få hem min Qnix från Korea. Har ni erfarenheter att det brukar ta sådan tid?

Sen att priset har sjunkit 50kr sedan beställning är ju en tråkig, men helt annan femma.

*Förstår självklart att Komplett inte kan göra något efter det att brevet lämnat dem, ville bara gnälla lite*

Gnäll hos Posten.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Skrev tidigare i tråden om ett defekt nättagg. Efter jag skickat in de igen så fick jag de utbytt då ni hittat fel antar jag. Men de tråkiga var att jag inte bli ersatt för frakten då de inte hittades nåt fel på de första gången även om de låg med en lapp i lådan med fallbeskrivning.......

Permalänk

Hej!

När tror ni att ni får in Asus R9 280X DCII TOP? Står att de ska komma in idag(2013-11-05), men har ännu inte sett någon förändrad lagerstatus. Måste ju veta om det är värt att lägga ordern hos er eller på webhallen tillsammans med resten av datorn.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=798717#info

Visa signatur

R5 2600x / 32GB / R9 280X

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av macmann1:

Vi beklagar att brevfrakten tagit längre tid än vad du kunnat förvänta dig. För snabbast möjliga leverans rekommenderar vi Pick-up-Point för den som har möjlighet eller postpaket.

Skrivet av Sper:

Skrev tidigare i tråden om ett defekt nättagg. Efter jag skickat in de igen så fick jag de utbytt då ni hittat fel antar jag. Men de tråkiga var att jag inte bli ersatt för frakten då de inte hittades nåt fel på de första gången även om de låg med en lapp i lådan med fallbeskrivning.......

Hör av dig till oss så ställer vi detta till rätta. 031-710 20 00

Skrivet av Disclaimer:

Hej!

När tror ni att ni får in Asus R9 280X DCII TOP? Står att de ska komma in idag(2013-11-05), men har ännu inte sett någon förändrad lagerstatus. Måste ju veta om det är värt att lägga ordern hos er eller på webhallen tillsammans med resten av datorn.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=798717#info

Skrivet av undret2:

Ska bli spännande att se om komplett.se idag får in:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=798717
enl det preliminära datumet som är satt till idag i skrivande stund.

Tyvärr har vi inte fått något bekräftat leveransdatum från vår leverantör men vi räknar med att dessa kommer in inom kort. Vi uppdaterar produktsidan med mer information så fort den finns tillgänglig.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Ett varningens finger för denna nätbutik!

Har sedan 9 år tillbaka känt till denna nätbutik. Men har inte handlat härifrån på 7 år. För ens nu.

De levererar inte varor som de skickat orderbekräftelse på. Och hänvisar till att varor är slut, men de finns i lager, med nya Artikelnummer.

Läser man mellan raderna på prisjakt så ser man hur alla positiva omdömen, ger Fullpott i omdöme på grund av att det är fraktfritt.
Medans de negativa är de som blir blåsta på flera tusentals kronor.

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av arln:

Har sedan 9 år tillbaka känt till denna nätbutik. Men har inte handlat härifrån på 7 år.

De levererar inte varor som de skickat orderbekräftelse på. Och hänvisar till att varor är slut, men de finns i lager, med nya Artikelnummer.

Läser man mellan raderna på prisjakt så ser man hur alla positiva omdömen, ger Fullpott i omdöme på grund av att det är fraktfritt.

Hej,
Det var tråkigt att du har negativa upplevelser av oss. Jag känner inte alls igen problemet du beskriver men vi beklagar om du drabbats av detta. Vi jobbar hela tiden med att förbättra oss och vårt erbjudande. Det hinner hända mycket på sju år, bland annat har vi nu fri frakt sedan ett par veckor tillbaka. Det har varit väldigt efterfrågat hos våra kunder vilket säkert syns i de senaste omdömena på Prisjakt.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av arln:

Har sedan 9 år tillbaka känt till denna nätbutik. Men har inte handlat härifrån på 7 år.

Du tror inte det hinner hända en del saker på 7 år?! Dels har det säkerligen hunnit bytts ut en del personal, dels så konkurrerar dem ju mot andra nätbutiker, de har inte råd att sjabbla som du beskriver. Och ärligt talat, känns ju inte speciellt vuxen att komma i denna officiella tråd för att klaga över nåt som dessutom var för 7 år sen. Långsynt much?

Visa signatur

i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Du tror inte det hinner hända en del saker på 7 år?! Dels har det säkerligen hunnit bytts ut en del personal, dels så konkurrerar dem ju mot andra nätbutiker, de har inte råd att sjabbla som du beskriver. Och ärligt talat, känns ju inte speciellt vuxen att komma i denna officiella tråd för att klaga över nåt som dessutom var för 7 år sen. Långsynt much?

Ärendet är i högsta grad aktuellt, Det gäller ett ärende i månadsskiftet Oktober-November.
Deras brister beror säkert på en tuff marknad. Jag tycker inte att man ska lura sina kunder, därför nämner jag det i deras officiella tråd.

Tipsa gärna om var jag annars skulle skriva.

Skrivet av Komplett:

Hej,
Det var tråkigt att du har negativa upplevelser av oss. Jag känner inte alls igen problemet du beskriver men vi beklagar om du drabbats av detta. Vi jobbar hela tiden med att förbättra oss och vårt erbjudande. Det hinner hända mycket på sju år, bland annat har vi nu fri frakt sedan ett par veckor tillbaka. Det har varit väldigt efterfrågat hos våra kunder vilket säkert syns i de senaste omdömena på Prisjakt.

Vänligen

/Mikael

Ja, det är inte så att någon är villig att agera heller. Men att svara är ni säkert bra på.

Vad gäller omdömen, så menade jag att det är vilseledande att se en massa meningslösa omdömen om att de slipper betala frakt. Det är inte en särskilt stor procentuell kostnad, utav vad elektronikprylar kostar.

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180

Permalänk
Medlem
Skrivet av arln:

Du kanske kan informera lite mer om vad problemet har varit, så vi själva kan bilda oss en uppfattning om ifall din kritik är rimlig eller ej? Lagersaldoproblem är något som händer alla webhandlare, överallt..

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Ang: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=798717

Skrivet av Komplett:

Tyvärr har vi inte fått något bekräftat leveransdatum från vår leverantör men vi räknar med att dessa kommer in inom kort. Vi uppdaterar produktsidan med mer information så fort den finns tillgänglig.

Vänligen

/Mikael

Men skriv det då på sidan att bekräftat leveransdatum saknas! Jag undrar lite hur ni kan sätta ett datum utan bekräftelse. Är det helt taget ur luften liknar det bondfångeri. För detta kort finns många intresserade, det ligger högt rankat på prisjakt, och klart köpare hellre väljer lägga en beställning hos en butik där ett datum finns satt, än en där det saknas. Vidare antar jag att antalet kort som anges (100+) är de ni önskar få i leveransen, inte vad som ni faktiskt sedermera blir tilldelade av leverantören.

Kanske är detta ändå det ärligaste:
http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/grafikkort/amd-p...

Visa signatur

Node 304 White mini-ITX | Asus Maximus VI Impact | i7-4790K | Asus GTX 780 OC DCUII | Corsair H90 | Silverstone Strider ST550F Gold | Samsung 850 Pro 256GB | WD Green 3TB | G.Skill Trident 2400MHz 16GB | Seagate Barracuda 2TB 7200rpm | Fujitsu P27T-7

Permalänk
Medlem
Skrivet av undret2:

Men skriv det då på sidan att bekräftat leveransdatum saknas! Jag undrar lite hur ni kan sätta ett datum utan bekräftelse. Är det helt taget ur luften liknar det bondfångeri. För detta kort finns många intresserade, det ligger högt rankat på prisjakt, och klart köpare hellre väljer lägga en beställning hos en butik där ett datum finns satt, än en där det saknas. Vidare antar jag att antalet kort som anges (100+) är de ni önskar få i leveransen, inte vad som ni faktiskt sedermera blir tilldelade av leverantören.

"Preliminärt" betyder lixom ej bekräftad.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av undret2:

Slå upp i en ordlista vad "preliminärt" betyder. Det är ett datum dem fått från leverantör att korten bör komma till dem, och det är väl bra om man som kund får ett hum om det är på väg eller inte, men datumet är inte precis hugget i sten om du så trodde det.

Visa signatur

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av arln:

Ärendet är i högsta grad aktuellt, Det gäller ett ärende i månadsskiftet Oktober-November.
Deras brister beror säkert på en tuff marknad. Jag tycker inte att man ska lura sina kunder, därför nämner jag det i deras officiella tråd.

Tipsa gärna om var jag annars skulle skriva.

Ja, det är inte så att någon är villig att agera heller. Men att svara är ni säkert bra på.

Vad gäller omdömen, så menade jag att det är vilseledande att se en massa meningslösa omdömen om att de slipper betala frakt. Det är inte en särskilt stor procentuell kostnad, utav vad elektronikprylar kostar.

Jag misstolkade i så fall ditt inlägg, ber om ursäkt för detta. Kontakta oss på support@komplett.se eller 031-710 20 00 så undersöker vi ditt ärende närmare.

Skrivet av undret2:

Ett preliminärt leveransdatum är detsamma som ett obekräftat som KaakaaN är inne på. Det prelminära datum är inte taget ur luften utan en uppskattning utefter vad vi vet. Korten skickas från Asus den här veckan och bör vara framme 12/11.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag gillar eran nya sida. Ett förslag jag har till er är att göra en separat flik där man kan välja delar till sitt eget dator bygge. Istället för att behöva välja dessa gamer paket och så kanske de delar man vill ha inte går att välja till sitt eget paket.
Ni kan skriva till mig om ni inte förstår vad jag menar. Mva Axel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arln:

Har sedan 9 år tillbaka känt till denna nätbutik. Men har inte handlat härifrån på 7 år. För ens nu.

Jag har tvärtom bara positiva upplevelser av Komplett - bra sortiment, bra priser, snabb RMA-hantering och god kommunikation här på forumet.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060