wow problem när jag klickar på windows tangenten

Permalänk

wow problem när jag klickar på windows tangenten

när jag klickar på windows tangenten då jag är inne i wow så blir det massa färger på skärmen så jag måste starta om datorn

nån som vet vad det kan vara för fel?

gjorde samma sak i cs source nu creatade en server å klickade på win tangenten å det gick hur bra som helst *skumt*

Permalänk

testa att dra hem programmet "Winkey killer", jag är helnöjd

Du hittar det säkert på www.download.com eller www.google.se

// Supra-GeeK

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk

å när jag startar om datorn så går den inte in i windows första gången så måsten stänga av den igen.nu senast fick jag stänga av flera gånger innan en kom in å det gick 17 varv ca på win baren då den laddar windows

Permalänk

LÄS SVARET DÅ FFS

Visa signatur

Argaste

Permalänk

kommer inte testa nått program som jag inte vet vad det är

å har installerat den grafik drivrutin jag hade innan så gick jag ut windows när jag va inne i wow å det gick bra så hoppas det är löst nu

Permalänk
Medlem

Kör spelet i windows läge då? , då kan du lätt byta mellan spelet och din desktop , visst det kräver mer resurser men smakar det så kostar det

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
kommer inte testa nått program som jag inte vet vad det är

å har installerat den grafik drivrutin jag hade innan så gick jag ut windows när jag va inne i wow å det gick bra så hoppas det är löst nu

Vänta nu, du skrev här för att du behövde hjälp, när någon skrev om ett program du kunde testa, så väljer du alltså att strunta i det för att du inte känner till programmet?
Hehe

Permalänk
Medlem

Det enda som programmet som tipsades om gör är precis som det låter "winkey killer" den dödar windowsknappen! Dvs den avvaktiverar windowsknappsfunktionen.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jag får massa färger över hela skärmen när jag klockar ner mitt grafikkort.
Precis vid klocknings tillfället. Då måste jag starta om. Det händer ungefär 50% av gångerna. Ibland märker jag inte färgerna, fast när jag alt tabbar i ett spel (eller trycker windows knappen) så blir skärmen bara full av gröna och röda sträck.
Jag gissar på att ditt grafikkort är ostabilt.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk

var nog senaste grafik drivrutinen för blev svarta rutor i cs 1.6 när man sköt å så

så installerade den jag hade tidigare då försvann dem å jag gick ut i windows när jag va inne i wow 10 gånger i rad å det gick bra

Permalänk

Testa alt+tab....

Visa signatur

Argaste

Permalänk

hände samma sak då.men som jag skrivit 2 gånger tidigare så verkade det vara fel på nyaste grafik drivrutinen så satte in den jag hade tidigare å efter det så har det gått bra

Permalänk
Medlem

En screenshot tack. så vi får veta hur problemet ser ut

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk

men det är bra nu kan ni inte läsa