Missa inte Amazon Prime Deal Days!

K800i, minirecension [MYCKET BILDER]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
Det är en teori..har dom fixat nåt nyttigare nya firmwaren?

Kolla här:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124349

Permalänk
Medlem

Om man debrandar en Tre-mobil, kan man fortfarande använda själva abonnemanget?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Santrium
Om man debrandar en Tre-mobil, kan man fortfarande använda själva abonnemanget?

Givetvis, du kanske måste stoppa in några inställningar manuellt. Men det finns nog på 3s hemsida.

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sandpappa2002
Givetvis, du kanske måste stoppa in några inställningar manuellt. Men det finns nog på 3s hemsida.

Så det finns inga som helst nackdelar med att debranda den då? Tre's startsida osv fungerar (efter att man ställt in lite manuellt)?

Hur mycket kostar det? Ursäkta att jag frågar här men är lite lat just nu :p.

Permalänk
Medlem

Efter min uppdatering så kommer ja inte in i mapparna med program och spel.. får meddelandet "åtgärden misslyckades"
nån som har fått samma?

Har provat med allt.. göra om uppdateringen, återställa den till fabrikinställningar, formaterat memory stick.. med mera

HJÄLP MIG SNÄLLA!

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Någon som har några roliga spel eller liknande som man kan utnyttja på mobilen?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wilhelm
Jag tipsade om två här.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

ok nice, jag kollar runt på den sidan men jag hittar fan inga spel som man får woooow känslan av. men jag provar på pipes och ser vad jag tycker.

Permalänk

någon som har problemet
"Incompatible Macromedia Version
Required version available from www.macromedia.com.
Application will terminate"
när man startar uppdateringstjänsten på datorn?
har senaste versionerna av allt : /

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alterswede
någon som har problemet
"Incompatible Macromedia Version
Required version available from www.macromedia.com.
Application will terminate"
när man startar uppdateringstjänsten på datorn?
har senaste versionerna av allt : /

Har samma problem. Skickade ett mail till SE och fick som svar att jag skulle se över min brandvägg, ett totalt ivalid svar enligt mig Inte hittat någon lösning

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hawken
Har samma problem. Skickade ett mail till SE och fick som svar att jag skulle se över min brandvägg, ett totalt ivalid svar enligt mig Inte hittat någon lösning

Jag hade samma problem och jag kör firefox men tänkte om det kunde vara något med explorer som inte är riktigt uppdaterat. Så jag testade att uppdatera macromedia flash med explorer och efter det så funkade det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mavc
Jag hade samma problem och jag kör firefox men tänkte om det kunde vara något med explorer som inte är riktigt uppdaterat. Så jag testade att uppdatera macromedia flash med explorer och efter det så funkade det.

har provat detta också, men ej fått det till att fungera.

Permalänk
Medlem

det funkade för mig

Tackar Mavc

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

Jag har stora problem o hålla kopplingen emellan telefonen och datorn via Blutetooth. Använder MS BT-Stack, någon som har en FAQ till detta?

Visa signatur

Mainframe: Core i7 920 - Gigabyte EX58-UD5 - Gigabyte Geforce GTX285 - 150 GB Velociraptor - 1TB Caviar Black - 12GB RAM

Permalänk
Medlem

Nu har inte jag direkt orkat läsa igenom hela den här tråden, men kan man jämföra ljudet i k800i med ljudet i en Ipod nano t.ex.? Är det mycket sämre ljud i k800i än i en Ipod nano?

Visa signatur

Corsair 520w | Gigabyte EP42-DS3 | Core2Duo E8500 | 4GB PC6400 CorsairXMS2 | Powercolor HD4870 512mb | HP 22" w2216

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wheeliee
Nu har inte jag direkt orkat läsa igenom hela den här tråden, men kan man jämföra ljudet i k800i med ljudet i en Ipod nano t.ex.? Är det mycket sämre ljud i k800i än i en Ipod nano?

Jag har både iPod nano och K800i och båda är ljudet helt OK i. Det beror ju helt på bilka hörlurar man har också. Jag tycker att ljudet är helt acceptabelt i båda. Jag använder dock mobilen till att vara just mobil samt att ta festbilder, iPoden har jag för att lyssna på musik. Sen brukar jag iofs styra upp musken på festerna också, men jag använder inte mobilen till musik, det är min poäng. Dessutom kan man ju ha max 1GB (2GB kanske finns nu också? meda den nya nao har 8 GB...

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

riktigt fina bilder har själv införskaffat en K800i

Visa signatur

Nicklas || Dataekonomstudent

Permalänk
Medlem

Ladda mobilen genom usb-kabeln, vet att det ska funka men hur och vad ska man göra ^^ ?

Stoppar i usb kablen, då kommer menyn upp där man ska välja, telefonläge eller överföringsläge, inget mer.

Permalänk
Medlem

den laddar så fort du stoppar in kabeln.

Visa signatur

Pentium 4 3.2Ghz ht,1024mb ram,Ati Radeon X850xt.2x250Wd Caviar,mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dan_89
den laddar så fort du stoppar in kabeln.

Den står inte att den laddar. alltså status. på mobilen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caleb
Den står inte att den laddar. alltså status. på mobilen.

Det ska gå att ställa in det någonstans i telefonen men jag kan inte hitta det nu hur mycket jag än letar. Jag har nämligen varit inne i den inställningen tidigare. Undrar om de tagit bort valmöjligheten i senaste fw.

Edit: Hittade det nu. Gå in i servicemenyn (>*<<*<*) och välj Serviceinställningar. Där hittar du Laddning på eller av.

Permalänk
Medlem

hmm, när man uppdaterar via wotanserver låser man inte upp telefonen samtidigt? jag har iaf uppdaterat eller vad jag nu gjort och den verkar ändå fortfarande vara låst till tre
fan jag som beställt comviq kompis abonnemang

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lexus430
Det ska gå att ställa in det någonstans i telefonen men jag kan inte hitta det nu hur mycket jag än letar. Jag har nämligen varit inne i den inställningen tidigare. Undrar om de tagit bort valmöjligheten i senaste fw.

Edit: Hittade det nu. Gå in i servicemenyn (>*<<*<*) och välj Serviceinställningar. Där hittar du Laddning på eller av.

angående det med servicemenyn, vad innebär det att ladda ur blixten?

Permalänk
Medlem

Min högtalare som sitter ovanför skärmen (den som man har örat vid när man pratar) har laggt av helt och hållet. :/ Hör inte vad någon säger när dem ringer, hör inte att det tutar upptaget, eller att det går fram singnaler överhuvudtaget.
Min högtalare på baksidan av telefonen fungerar dock utmärkt så det är nog inget mjukvarufel, att den inte kan spela upp ljud eller så.
Ska jag skicka in telefonen dit jag köpte den eller skicka den till nått serviceställe direkt?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

jag hade skickat in den till Engströms Telecom. De var snabba(1½ vecka)och trevliga när jag hade fel på min.

www.engstromtele.com/

Ring och hör med dem iaf.

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Men om jag skickar mpbilen till något av de ställena går det på garantin då? För jag har ju garanti kvar på luren.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk

Är det någon som vet om man kan lägga in Media spelare 2.0 i K800?
Alltså den som följer med till W850.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Men om jag skickar mpbilen till något av de ställena går det på garantin då? För jag har ju garanti kvar på luren.

ja, om det är garanti vill säga, fukt o sånt går inte på garanti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alterswede
angående det med servicemenyn, vad innebär det att ladda ur blixten?

Att blixten laddas ur, eftersom det är en "riktig" blixt så finns det en kondensator som laddas upp för att kunna avge en större mängd ström på kort tid, om man ska utföra arbete på mobilen är det mindre trevligt om denna strömmen finns kvar.