Hopp för MMO efter wow ?

Permalänk
Medlem

Det är bara att ge upp med att Wurm online och liknade spel ska ta över efter WoW. Inte för att dom inte är bra, utan för att merparten av dom som spelar är finniga 14-åringar och VILL ha dumma tråkiga spel. WoW är ett bra inte är nyskapande och det finns inte särskilt mycket att göra i det, men det som finns är bra gjort.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basti
Det är bara att ge upp med att Wurm online och liknade spel ska ta över efter WoW. Inte för att dom inte är bra, utan för att merparten av dom som spelar är finniga 14-åringar och VILL ha dumma tråkiga spel. WoW är ett bra inte är nyskapande och det finns inte särskilt mycket att göra i det, men det som finns är bra gjort.

Källa?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Hjälpsam

... War ...

Wahammer Online, inte ut ännu, men ungefär 50% av WoW's kvarvarande och 75% av de som slutat väntar på att det skall släppas.... Kanske inte riktigt, men nästan i alla fall.

Warhammer Online kommer nog bli 2007's MMORG helt klart.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI