-=RD=-Volx (högst BF2 rank) i action

Permalänk
Medlem

-=RD=-Volx (högst BF2 rank) i action

http://www.youtube.com/watch?v=MZRqbED7fQs

Kanske är gammal men kan man göra så här utan att använda macron

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk
Medlem

Haha, vilken känguru! Han har säkert något skript, fast han var visst japan, så man vet aldrig?
Eller så tycker han bara om att hoppa? Hur som helst så skulle det nog inte vara så roligt att möta en sådan spelare...

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det värsta jag visste i BF2 var folk som hoppade omkring. Jag vet inte riktigt varför, men det kändes som att dom blev svårare att träffa, såg fult ut, fanns ingen logik i det och framför allt, det såg fruktansvärt oseriöst ut. Men nu lirar jag knappt längre.

Att spelare med höga ranks håller på så där får mig bara att ta större avstånd från spelet.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

vilken tönt. Definitivt ett macro han kör med, det syns i regelbundenheten i rörelserna, tre ner ett upp hela tiden.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Många gör så utan macros. Men som killawife säger så skulle det nog inte vara möjligt att göra det utan macros. Jag kommer inte ihåg kombinationerna men rör väl sig om 3-4 knapps kombination som ska utföras.

Har sett många som gör sånt "pronespamming"? Men inte med den frekvensen som han gör det.

Permalänk
Medlem

Finns det inte raketgevär i det där spelet?

"Dodge THIS sucker!!"

Permalänk
Medlem

Det borde ju bli fet-ban direkt på folk som beter sig så där. Folk som hoppar hela tiden förstör ju känslan så enormt. Vill man bete sig som en kanin ska man spela Counter-Strike.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Å andra sidan är det väl inte lönt att gnälla på saker som spelet faktiskt tillåter?
Går det att göra saker så är det klart att folk gör dom.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Sånt där hoppande som gör att man mot man blir så tråkigt i BF2 tyvärr.

Om man kastar sig på marken när man springer på någon är ju helt ok, men hopp, crouch, dive stilen suger getballe.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

kan någon tala om för en ovetande vad det där ger för fördelar? Går det inte att träffa honom? Kan han skjuta när han håller på så där?

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Medlem

Svårt att träffa en när man håller på sådär. Men bf2 innehåller också en konstigt funktion som gör att just när man lägger sig eller reser sig upp så har man betydligt bättre träffsäkerhet än annars.
De har försökt att få bort detta i patcherna men inte lyckats särskilt bra.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

man kan inte hoppa och skjuta samtidigt.