World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gustenishere
hur fungerar det här med kreditkort? jag funderar på att välja en subscription där jag betalar för varje månad med kreditkort, kommer blizzard att automatiskt dra 120kr varje månad från kontot eller frågar de innan? (om jag te x går in i spelet efter att en månadsperiod har gått och jag loggar in, kommer det upp något om att jag vill fortsätta att betala och spela?)

det dras automatiskt när det är dags för en ny betalning...

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Avstängd

Någon elitwarrior här som kan visa hur dom tänkte sätta sina talents nu när dom ändras? För det gör dom väl? Fury då alltså. Tack på förhand

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Retrieving character list...

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Retrieving character list...

Samma för mig....

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - Gigabyte Radeon RX 9060 XT 16GB Gaming OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 4x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 7.1.4

Permalänk

jaså, min server finns inte alls... och jag som spelat till mig ab marks i brevlådan, hoppas inte de försvinner nu..

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Avstängd

Seed of Coruption spellen som skulle komma till warlocks var hittar man den är den en talent?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Jag har varit inne 2 gånger redan. Men är Ospelbart. Allt laggar. Går ej att prata med npc går ej att döda mobs. Kommer nog ta ett par timmar inan det går att spela som vanligt igen

Permalänk
Medlem

Vi som kände oss så optimistiska i guilden och la en lite test runda i UBRS tills ikväll kl 20:00 hoppas servern funkar fint då iallafall

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - Gigabyte Radeon RX 9060 XT 16GB Gaming OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 4x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 7.1.4

Permalänk
Medlem

Kör på Vashj och den är inte uppe än =/

EDIT: Nu så, nu blire lir

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur länge BG tokens ligger kvar i brevlådan?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
Seed of Coruption spellen som skulle komma till warlocks var hittar man den är den en talent?

Seed of Corruption är en spell som du lär dig på en level som är högre än 60 och kommer därför inte innan tbc.

Permalänk
Medlem

Min server är uppe, men spelet kraschar halvvägs igenom load screenen. Dock verkar jag bara göra det på ca hälften av serverarna. Konstigt, och repair-toolen är ju oanvändbar nu.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

Kom in och körde lite, sedan så flög jag ur, pröva gå in igen, på loading-screenen hoppar jag tillbaks till character screenen

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Min server är på listan men står bara "Retrieving character list" hela tiden.
Jag spelar på Moonglade.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Macke69
Nån som vet hur länge BG tokens ligger kvar i brevlådan?

24h

Visa signatur

-_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zees
24h

Okey, Tackar. då kommer det nog bli bra

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har det kommit nått nytt skoj till Warlocks i patchen? Eller måste man vänta på tbc?

Permalänk

Då var det 2.0 idag då.
Och därmed allt det roliga slut för oss warriors ; (

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Då var det 2.0 idag då.
Och därmed allt det roliga slut för oss warriors ; (

vad gnäller du i då?
vad har dom gjort?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

hatar att blizzard har sett till så vi inte får lika mycket rage... de nerfar alla andra klasser och warriors gör bara sämre och sämre... framförallt cloth klasserna som e på tok förstarka...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
hatar att blizzard har sett till så vi inte får lika mycket rage... de nerfar alla andra klasser och warriors gör bara sämre och sämre... framförallt cloth klasserna som e på tok förstarka...

Saken är att blizzard trycker in warrior i ett hörn med bara en ordentlig utväg, det är Prot, the sad truth
Iofs ska det bli roligt att tanka i end-game stuff på 70.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Vet inte hur det är för er men på Vashj har dom snott våra NPC's

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol

Och innan någon svarar med "lol warriors är ju den bästa tank klassen, då ska ju dom inte vara den bästa dps klassen med ju! LOL!" så kan jag svara på det!

Warriors kan inte heala, warriors kan inte stunna, warriors har ingen CC (osv)
Detta leder till att warriors har den lägsta survivabilityn i spelet.
Och då gäller det ju att ha ihjäl något innan det har ihjäl en själv eller hur?
Detta hade varit enkelt löst genom att ge warriors mer hp och en ability så dom kan göra någonting åt kiting.
Hade warriors fått det hade det varit okej att att blizz tar bort en del av deras dps.
Men istället så tog dom bara bort dps och gav ingenting tillbaka.
Så för tillfället har warriors lägst survivability och inte längre bäst dps.

Redflip: Visst, warriors har inget problem med att tanka i PVE.
Men... Det är 10 lvlar till 70 och det finns något som heter pvp, något som iaf jag tyckte var kul.

Permalänk
Medlem

Är felguard bra i pve? Tänkte göra om mina talents Tips?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlockreN
Är felguard bra i pve? Tänkte göra om mina talents Tips?

Låter inte som en "hit" att köra PvE med Felguard.
Impen så får du mer spellpower vilket bidrar till mer (ger ju även mer HP åt partyt).

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Kanske ska fortsätta i affliction trädet då
Unstable Affliction verkar bra!

Kan tillägga at jag är lvl 54.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Och innan någon svarar med "lol warriors är ju den bästa tank klassen, då ska ju dom inte vara den bästa dps klassen med ju! LOL!" så kan jag svara på det!

Warriors kan inte heala, warriors kan inte stunna, warriors har ingen CC (osv)
Detta leder till att warriors har den lägsta survivabilityn i spelet.
Och då gäller det ju att ha ihjäl något innan det har ihjäl en själv eller hur?
Detta hade varit enkelt löst genom att ge warriors mer hp och en ability så dom kan göra någonting åt kiting.
Hade warriors fått det hade det varit okej att att blizz tar bort en del av deras dps.
Men istället så tog dom bara bort dps och gav ingenting tillbaka.
Så för tillfället har warriors lägst survivability och inte längre bäst dps.

Redflip: Visst, warriors har inget problem med att tanka i PVE.
Men... Det är 10 lvlar till 70 och det finns något som heter pvp, något som iaf jag tyckte var kul.

Warriors ska inte gnälla, det är en av de mest item belönade klasserna och kommer alltid vara skitbra om de bara har juste items. Detta kommer inte förändra det, dock borde de nerfa Hamstring snart så den kan börja bli påverkad av deminishing returns(om de inte redan gjort det).

Vissa klasser dödar den ganska lätt, så är det. Men PVP i wow är sten sax och påse. Du får lära dig leva med det!

Permalänk

Någon som fått sina addons att fungera?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Någon som fått sina addons att fungera?

Dom är ur funktion, här är en lista på dom som fungerar: http://wow.curse-gaming.com/en/files/3/world-of-warcraft-2-0-...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Warriors ska inte gnälla, det är en av de mest item belönade klasserna och kommer alltid vara skitbra om de bara har juste items. Detta kommer inte förändra det, dock borde de nerfa Hamstring snart så den kan börja bli påverkad av deminishing returns(om de inte redan gjort det).

Vissa klasser dödar den ganska lätt, så är det. Men PVP i wow är sten sax och påse. Du får lära dig leva med det!

Det roliga med warriorklassen är att den blir inte bättre med items än vad andra klasser blir. Mages med mycket +dmg kanske?

Men jag har förklarat detta så många gånger att jag inte orkar mer så jag länkar till en film istället, titta på den och säg att warriors är bra.
Och för att inte glömma att det kommer bli ännu värre!
Och att hamstring skulle nerfas skulle inte förvåna mig, det hade varit den värsta nerfen dom hade kunnat göra mot warriors, således kommer det säkert hända.

Här har du den iaf:
http://video.google.com/videoplay?docid=4778525662523699905&q...

Kolla nu på den med
Det enda jag inte fattar i den videon är varför warlocken använder VW istället för succubus.