World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GodZilly
Hur många timmar eller dagar tippar ni på att det skulle ta att fixa ett warlord-vapen (22500 honor)? Och vad är bäst för att skaffa honor snabbast? AV? AB? WSG? Arenan?

Dom som har räknat har kommit fram till att man får ungefär 10% av den honor du fick före patchen.

Här finns det ganska mycket och bra info om detta.
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1950

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
Dom som har räknat har kommit fram till att man får ungefär 10% av den honor du fick före patchen.

Här finns det ganska mycket och bra info om detta.
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1950

Tack ska du ha, var precis det där jag letade efter.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk

Jahopp... då har man testat warriorn efter patchen... det var ju skoj...

Började med att dra till tyrs hand för att kolla hur det var att grinda nu med nerfen.

Innan patchen kunde jag ha ihjäl upp till ungefär 6 mobs innan jag behövde vila.
Efter patchen är jag glad om jag kan ta 3 st.

Orkade inte ens testa pvp med tanke på att jag inte hade några addons, men jag kan tänka mig att det hade varit rättså jävligt med tanke på vilka spells andra klasser fått.

Fan vad bra warriorn har blivit nu!

Permalänk
Medlem

Har någon ett addon som funkar som decursive? Klarar mig inte utan det Funkar bra helt utan addons förutom detta som verkligen behövs.

Permalänk
Medlem

Decursive kommer inte att fungera igen som det gjorde förr iallfall.. det finns en decursive uppe på curse men den övervakar bara för tillfället.

Någon som skulle kunna vara go o länka mig till en bra pvp/endgame hunterbuild och en warlock build för pve?

Bruttan min som var helt förstörd igår då hennes gummor var värdelösa utan talents

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Decursive kommer inte att fungera igen som det gjorde förr iallfall.. det finns en decursive uppe på curse men den övervakar bara för tillfället.

Någon som skulle kunna vara go o länka mig till en bra pvp/endgame hunterbuild och en warlock build för pve?

Bruttan min som var helt förstörd igår då hennes gummor var värdelösa utan talents

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=28763006&sid... kanske hjälper vad gäller huntern iaf...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=28763006&sid... kanske hjälper vad gäller huntern iaf...

Tackar

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Då var servrarna nere igen.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Asså för fan dom har funkat hela dagen kommer hem från 8 timmars slit och vill bara spela och dom är nere igen /cry

Edit : nu funka det puh !

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

Någon annan som är i battlegroup 3? Isf laggar det för er också? Och ni i andra battlegroups hur är det med lagget för er?

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

Rogues unite, spec mutilate for fun!

Har fan skitkul med mutilate på lvl 53. Dock kan man inte få allt godis (dvs imp gouge+opp+mod) innan BC kommer så blir väl hemo eller liknande när man ska peeweepee:a.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

Bah, känns som att varenda nub som aldrig har satt sin fot i en BG innan har börjat att spela nu tack vare det nya systemet. Riktigt jobbigt vissa gånger om man inte kan få ihop en egen grupp att köra med. Har kört Ab hela kvällen och hela tiden är det samma sak. Ingen pratar, ingen försvarar flaggor, alla måste tvunget gå i en enda stor grupp, alla verkar vara där för att skaffa hk, ser folka tt det är mycket pers på ett ställe så går de dit osv. :´(

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Rogues unite, spec mutilate for fun!

Har fan skitkul med mutilate på lvl 53. Dock kan man inte få allt godis (dvs imp gouge+opp+mod) innan BC kommer så blir väl hemo eller liknande när man ska peeweepee:a.

Jag har skitkul med mutilate i AB. Har inte haft såhär kul med rågen sedan..sedan lvl 40 typ. ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Bah, känns som att varenda nub som aldrig har satt sin fot i en BG innan har börjat att spela nu tack vare det nya systemet. Riktigt jobbigt vissa gånger om man inte kan få ihop en egen grupp att köra med. Har kört Ab hela kvällen och hela tiden är det samma sak. Ingen pratar, ingen försvarar flaggor, alla måste tvunget gå i en enda stor grupp, alla verkar vara där för att skaffa hk, ser folka tt det är mycket pers på ett ställe så går de dit osv. :´(

So true. Det kombinerat med lagget jag har gör att det inte går lika bra som jag hade planerat.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

eftersom ingen vill svara i pimp my ui-tråden undrar jag var jag kan hitta en sida som fungerar där man kan ladda mods. (otålig)

Näst intill ospelbart med roginal ui så snälla släng ut en länk!

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Medlem

http://www.wowace.com

verkar vara den enda som fungerar "bra" för tillfället

Permalänk
Avstängd

Nånon som kan tipsa om en bra build för paladin (60), warlock (60) och mage (43) skall vara bra i pve och pvp men viktigast är pve för magen och dom andra skall vara bra på båda!

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HTFFB
http://www.wowace.com

verkar vara den enda som fungerar "bra" för tillfället

skit oxå ingen sida fungerar, kolla wow-europe's forum på alla länkar men ingen fungera där heller :S

värkar som det är överbelastning på varenda sida som finns

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Inaktiv

Bara min windfury som e knullad? Den vägrar procca med min TuF. Tack blizzard för denna bugg!

Edit: en sak till, vet någon hur man tar och öppnar patchar man tankar ner i en annan torrentklient? Om de inte finns i "cache" mappen. Finns nog bara de som preloadas där. Datorn kraschade och jag vill spela lite innan det är sovedags.

Permalänk
Medlem

Hela spelet är sönder nu ju klasserna blir mer och mer lika varandra, alla får imba dps och den nya gcd ska vi ju inte prata om mages är ju helt värdelösa med counterspell.

kasta en fireball träffar han/hon det börjar hela trycker på knappen 345 ggr nada händer ahh just det gcd e lika lång som en 1.5 sec heal cast.

Vill inte ens gå in på Hunters har en själv men dom är för bra. Arcane critshots på 1.5k insta cast medans man springer med 6 sec cooldown /cry

Warlock med SL build felguard uber hög resist charge interupt spell tjosan mer hp mer int och mer spell damage

så nu har jag whinat klart

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Hela spelet är sönder nu ju klasserna blir mer och mer lika varandra, alla får imba dps

App app app, inte alla!
inte warriors ;o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
App app app, inte alla!
inte warriors ;o

och rogues som nu fick mindre dps

Permalänk
Inaktiv

Nu får ni sluta gnälla, warriors funkar bra. Lär dig spela eller nåt, jag vet inte. Skaffa ny frisyr!?

Permalänk
Medlem

Ganska kul att Mutilate inte funkar med T3 set bonusar me, undrar om de är en bugg eller om blizzard bara inte orkar bry sig

Permalänk
Medlem

Jag har ett problem:

jag har en 60 druid på lagging skull, framåt kvällarna händer det ibland att man får dc. När jag sedan loggar in igen på Ls så står det "Retrieving character list" detta kan ta 1 min Och ibland hålla på upp till 15 mins..
detta är bara på min mains server ALLA andra funkar Perfa

vad ska man göra? Tacksam för svar=)

EDIT: nytt rekord, Har inte kommit in på 1 timme nu.. lite drygt när vi höll på att vinna AV:S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Nu får ni sluta gnälla, warriors funkar bra. Lär dig spela eller nåt, jag vet inte. Skaffa ny frisyr!?

WArrior är den sämsta klassen i pvp atm. .. . :/

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Citat:

Spelat som en warrior i pvp på lvl 60 mycket?
Inte? Se på fan...

Äsch jag vettifan, varför kan inte du istället berätta för mig varför warriors är så bra då?

Permalänk

Jag skulle behöva hjälp med att sätta ut talentpoints till min Hunter (Nigh Elf) som är lvl 32 för tillfället. Efter updaten så återställdes ju talentsen så tänkte passa på att sätta dem bra ist för att chansa

Tidigare körde jag bara i Marksmanship för mkt dps. Spelar iofs mest PvE så Beast Mastery kanske är bra också. Men det är alltid skoj att skada mkt.
Iaf så har jag en "Cat" som pet, Stranglethorn Tiger.

Hur ska jag sätta dem för lvl 32? Ge gärna en för lvl 32 och en för lvl 40 (så jag vet hur jag ska sätta i framtiden).

Ha det!

Permalänk
Medlem
Citat:

ja det skulle vara skojj att höra varför warrior är så bra som du säger...

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
ja det skulle vara skojj att höra varför warrior är så bra som du säger...

Säger inte att dom "är så bra" men att dom funkar, alla klasser kan inte vara bäst på allt. Lev med det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Säger inte att dom "är så bra" men att dom funkar, alla klasser kan inte vara bäst på allt. Lev med det!

Warrior har ju varken healing eller stun.... så det där får du äta upp! Att iallafall kunna funka i PvP är inte mycket begärt.