Permalänk
Medlem

Videos i inlägg

För att öka interaktionen på forumet så borde man kunna lägga in videos i inlägg. Det smartaste vore inte att lägga in dom på eran server utan att kunna embedda videos från till exempel YouTube eller iFilm, kan vara väldigt bra då man vill visa en video av något eller nåt.

Det är ganska säkert, och det ger nog inga hål åt hackers. Så jag tycker ni borde fixa den funktionen.

Permalänk

Är rätt enkelt att klicka på en länk till filmen också. Då slipper de med 0,5Mbit ADSL eller tom modem ladda sidan i 3 minuter för att läsa det som står.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenperre
Är rätt enkelt att klicka på en länk till filmen också. Då slipper de med 0,5Mbit ADSL eller tom modem ladda sidan i 3 minuter för att läsa det som står.

word!

Gör det för allt i världen inte möjligt att embedda video i inläggen, man kan lika väl klicka på en länk för att se det. btw ,, även om jag har 100 mbit fiber så kanske jag inte är intresserad av att se massa rörliga bilder när jag försöker läsa forumnslinläggen!

Visa signatur

Windows XP Pro SP2 x32 | Ubuntu x64 | Firefox | Adobe Photoshop CS2 | Eclipse | Starcraft Broodwar
(X)HTML | CSS | XML | PHP | Java | C++ | vim script |
Daniel Örn, Eagleorn | Google is my friend, and he will be Yours to if You ask him »

Permalänk

man borde kunna ha som det är på typ feber.se sidorna, det är en ruta som är någon slags flash applet eller dyl, som man klickar på för att se filmen direkt i den appleten

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
man borde kunna ha som det är på typ feber.se sidorna, det är en ruta som är någon slags flash applet eller dyl, som man klickar på för att se filmen direkt i den appleten

Smart idé!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
man borde kunna ha som det är på typ feber.se sidorna, det är en ruta som är någon slags flash applet eller dyl, som man klickar på för att se filmen direkt i den appleten

Det låter som en bra kompromiss!

Visa signatur

Windows XP Pro SP2 x32 | Ubuntu x64 | Firefox | Adobe Photoshop CS2 | Eclipse | Starcraft Broodwar
(X)HTML | CSS | XML | PHP | Java | C++ | vim script |
Daniel Örn, Eagleorn | Google is my friend, and he will be Yours to if You ask him »

Permalänk
Medlem

Nej till film i alla dess former!

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tror personligen att de flesta bäst uppskattar vanliga enkla länkar till filmer. På samma gång är det också enklast att ordna.

Vi ska naturligtvis ändå notera vad som har diskuterats här och man vet aldrig när det kan komma till användning.

Permalänk
Medlem

Nej till film, blir bara rörigt, tycker det är nog jobbigt med folk som lägger upp en drös med bilder i sina inlägg som har allt för stor upplösning. Helst av allt skulle jag se ett forum med bara text med länkar till bilder, filmer, m.m.

Visa signatur

I been away since 1945

Corsair TX 650W | ASRock P67 Extreme 4 | Intel Core i5 2500K 3,3GHZ | Corsair 2x4GB DDR3 | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB | Corsair SSD Force Series 60GB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fralle88
Helst av allt skulle jag se ett forum med bara text med länkar till bilder, filmer, m.m.

Det går alldeles utmärkt. http://www.sweclockers.com/forum/member.php?s=&action=editopt... --> "Visa användares bilder de skickar in i trådar och inlägg?" --> Nej

Permalänk
Medlem

Men en del är ju så lata som ej orkar gå ut till en annan länk och kolla videon.

Permalänk

Tänk på alla oss dom som inte kan se flash-filmer (finns faktiskt de som inte kan/vill installera flash).
Så nej tack till rörliga saker som video (gäller även irriterande animerade gif-bilder ).

Visa signatur