Permalänk

där blev jag ägd :S

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

Tycker dessa problem uppstår lite för ofta, även om tjänsten är "gratis". Har aldrig upplevt några problem under de ~8-9 åren jag har använt icq, medans detta knappast är första gången msn krånglar under den tiden jag har använt det, ca 1 år.

Nog bör det finnas utrymme för kritik, även om tjänsten är reklamdriven.

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Re

men snälla ni ffs!! måste nu skapa en helt onödig tråd så fort nåt gällande msn bara strular det minsta för er ???.. ni har väl fan telefoner att använda istället ??.. gör det eller gå ut för en promenad, läs en bok***** eller sov..
iom att detta börjar bli **** irriterande så pls lägg ner

PS mm Jag är 19 år DS //@dDe

Permalänk
Medlem

Re: Re

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
men snälla ni ffs!! måste nu skapa en helt onödig tråd så fort nåt gällande msn bara strular det minsta för er ???.. ni har väl fan telefoner att använda istället ??.. gör det eller gå ut för en promenad, läs en bok***** eller sov..
iom att detta börjar bli **** irriterande så pls lägg ner

PS mm Jag är 19 år DS //@dDe

Jag slapp i alla fall felsöka router och diverse saker tackvare denna tråd. Blir man så pass irriterad över en tråd skulle jag nog läsa två böcker:)

Visa signatur

Kräm

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

jo detta är definitivt inte den första tråden om till 99,999% samma problem
om man bara letar lite bland andra trådar eller googlar så hittar man en hel del.. jag själv visste redan sedan väldigt tidigt att msn inte funkade som det skulle men inte startade jag en tråd och började gnälla och ha mig, , jag lät det bara vara och se på fan, problemeyt e över just nu..

e inte irriterad på tråden men kanske mer på personen som e "lat"och inte orkar ta sig i kragen och leta eller googla... jag skulle själv valt att göra helt andra ting än dessa jag skrev, kanske fortsatt läsa "Mötley crue - the dirt" hehe.. aja.. kul man blev citerad:P.. gonatt på er gott folk

Permalänk
Medlem

jag kör 7.5 och det fungerar helt felfritt!

Visa signatur

überdator

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

mm det fungerar felfritt med tanke på att msn 7.5's servrar knappt används lika mycket som WLM's.. så därför fungerar det hela tiden. om alla skulle gå tillbaka till 7.5 skull e dom oxå börja krångla...

Permalänk
Medlem

Har nu strulat i ca 4 dagar för mig, också tacksam för att tråden skapades så man slapp felsöka mer :S

Permalänk
Medlem

Det är ingen slump att "LIVE" är ett anagram av "EVIL".

Tänk på det - använd Xfire

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

för mig var lösningen var det bara att vänta ut det hela vilket var lösningen på "problemet" som så många måste skapa onödiga trådar ...
jag vet att omja inte kan logga in eller skicka snabbmeddelanden så går msn-servrarna segt eller kraschat och då e det bara att vänta...

eftersom folk kunde logga in , bla mig så visste jag att det snart skulle vara löst vilket löste sig för mig redan 3 timmar efter att jag märkt av problemet.. dessutom varför sitta vad datorn när man kan göra hur mycket annat som helst..?????