Internet explorer error i Vista

Permalänk
Medlem

Internet explorer error i Vista

En vän har köpt HP M7770 med VISTA HOME PREMIUM
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/46700?opendocum...

Jag startar datorn låter den konfigurera allting och kör windows update. Alla drivers CD'n som följer med datorn tex till webcam,skrivare etc är icke kompatibla med Vista. Så när jag kör Internet explorer för att leta efter passande drivrutiner så får jag en "error" och IE måste stängas ner.

Vad kan vara probemet? Någon som har upplevt samma problem? Isåfall vad har ni gjort?

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vInfoPage/96_7282?ope...

Snabb support över telefon
ONOFF Akuten hjälper dig att snabbt komma igång med din nya produkt. Ring 0774-40 40 40 om du behöver hjälp.

Vardagar kl. 08-20
Lördagar kl. 10-17
Söndagar kl. 11-17

Permalänk
Medlem

Jag har ringt onoffs support jag har ringt HPs support ingen tycks veta något om vista. Jag har fått ny dator från onoff men "Runtime error" finns fortfarande kvar och jag kan inte göra den xp kompatibel eftersom Vista verisonen i hp datorn är en förinstallerad. Någon som har en ide om vad man kan göra? MSN tex fungerar windows update likaså men Iexplorer får error så jag kan ju inte ladda ner drivisar och andra nyttå applikationer

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
Jag har ringt onoffs support jag har ringt HPs support ingen tycks veta något om vista. Jag har fått ny dator från onoff men "Runtime error" finns fortfarande kvar och jag kan inte göra den xp kompatibel eftersom Vista verisonen i hp datorn är en förinstallerad. Någon som har en ide om vad man kan göra? MSN tex fungerar windows update likaså men Iexplorer får error så jag kan ju inte ladda ner drivisar och andra nyttå applikationer

kör med en anna webbläsare då ?????

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av henkahh
kör med en anna webbläsare då ?????

Jag kanske inte har tydliggjort det men IE kraschar så snabbt den får chansen så jag hinner aldrig ladda ner något genom IE. Vilken webbläsare kan tänkas fungera bäst med VISTA? hur är det med Firefox? (Isåfall får jag väl ladda ner på någon annan dator sedan flytta över mha flyttbar disk)

Visa signatur