Permalänk

OSkar000

Och som vanligt går den enväldige in och låser en tråd som inte faller honom i smaken...

------------------
*tråd låst*

Gnälltrådar har vi haft nog av på forumet...

Som vanligt är det bättre att kontakta företaget man har problem med än att gnälla här.
-------------------

Fast nu blir nog denna tråd också låst och jag blir säkert avstängd för att jag framför kritik mot den enväldige...

Har inte riktigt fattat varför OSkar000 går och låser trådar som inte bryter mot forumreglerna och när det finns folk som vill diskutera saken. Det har oftast hänt när det gäller kritik mot företag! Kan det vara så att den enväldige är "mutad" av dessa företag!?

Permalänk
Hedersmedlem

Du verkar inte ha så stor koll på reglerna.

Citat:

Har du synpunkter på enskilda modereringsfall, ska du alltid kontakta moderatorn i fråga. Skapa inte en tråd om det. Moderatorerna nås via e-post eller forumets system för personliga meddelanden.

*tråd låst*

Permalänk
Hedersmedlem

Re: OSkar000

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lindefors
Och som vanligt går den enväldige in och låser en tråd som inte faller honom i smaken...

------------------
*tråd låst*

Gnälltrådar har vi haft nog av på forumet...

Som vanligt är det bättre att kontakta företaget man har problem med än att gnälla här.
-------------------

Fast nu blir nog denna tråd också låst och jag blir säkert avstängd för att jag framför kritik mot den enväldige...

Har inte riktigt fattat varför OSkar000 går och låser trådar som inte bryter mot forumreglerna och när det finns folk som vill diskutera saken. Det har oftast hänt när det gäller kritik mot företag! Kan det vara så att den enväldige är "mutad" av dessa företag!?

Exakt av denna anledning:

Vi reserverar oss rättigheten att redigera eller radera inlägg, avatarer och signaturer eller på annat sätt modifiera användares profiler om vi så anser lämpligt. Administratörernas och moderatorernas ord är att betrakta som lag. Vi tar gärna emot synpunkter enligt § 11, men kan inte garantera att vi följer dem. Vi reserverar oss rättigheten att ändra nedanstående regler med eller utan förvarning.

I detta ingår även trådlåsningar.

Nej, jag är inte mutad av några företag och jag har själv inga ekonomiska intressen i de företag som diskuterades i tråden.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||