Datorbutiken.com vill ha DINA synpunkter. Hjälp oss bli ditt förstahandsval!

Permalänk
Hedersmedlem

Ni behöver se över produktnamne på grafikkort:
Jag tittade in i nvidia PCI-E.
På flera grafikkort anges det DUAL DVI fast det bara är en DVI kontakt.
Det skapar förvirring eftersom ni anger kort med 2st DVI kontakter som DUAL DVI.
De felaktigt angivna har 1st dual-link DVI-kontakt, det lustiga är att det finns kort som i specen också anges som att ha dual link (och jag tror det, samma gpu) fast inte har ordet DUAL i produktnamnet.
DUAL borde åka bort från produktnamnet på dem som inte har dubbla kontakter.
Att veta om ett kort klarar dual-link är inget som man jämt behöver upplysa om, bara riktigt höga upplösningar som det krävs (vet inte var gränsen går, men iaf 30" LCD med 2560x1600 kräver det, och det är inte många som köper sådan skärm). Men idag verkar alla nya GPU:er med DVI klara dual-link på iaf en av kontakterna.

Hur det är på ATi-korts sektionen vet jag inte, men det får ni väl kolla själva

Exempel:
DUAL:
https://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=MSINX8...
Icke DUAL:
https://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=POVPCX...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som är dum,eller är man tvungen att betala med kort innan man kan hämta varan hos erat lager?

Tycker jag är ganska onödigt,borde kunna beställa och betala då man hämtar varan.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk

Aqualize - Vi skall se över detta snarast, tack för påpekandet!
[edit] Citerar produktansvarig nedan, som också meddelar att en större översyn kommer att göras efter Dreamhack, den mesta tiden går till detta event nu.
"
DUAL DVI i våra beskrivningar betyder 2st DVI-kontakter, inte dual-link DVI. Ändrat spec på MSI-kortet nu, det kortet lades upp innan det fanns offentligt på MSIs sida vilket innebar att jag fick lita på leverantörens spec."

Mittens - Inte alla är så ärliga som du. Anledningarna till att varorna skall vara betalda innan är primärt två: Den första är att vi inte vill hantera kontanter eller annan typ av redovisning på lagret, och den andra är att inte alla som beställer hade kommit och hämtat sina ordrar om de inte betalat först.. Det hade lett till merarbete för oss att lägga tillbaka plockade varor i lager igen. Hoppas du förstår.. Vill påpeka att även Resurs Räntefritt och Förskott fungerar utmärkt vid "Hämtas", dock ej "betala vid leverans".

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk

Thermalright Ultra-120 Extreme

En cpu-kylare som nog många går och väntar på är: Thermalright Ultra-120 Extreme.

Jag såg att den hade kommit till PCB-distribution för snart 2 veckor sedan.

När kan den tänkas anlända till eran butik från PCB ?

Kan ni inte "importera" sådana fläktfilter från USA? - skulle sälja som smör!:
http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=pr...

Eller sådana hära:
http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=pr...
Dessa har jag sett på flertalet online-butiker här i Europa.

Mvh å keep up the good work!

Ps. är det salt-lakrits ni bjuder på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com

Mittens - Inte alla är så ärliga som du. Anledningarna till att varorna skall vara betalda innan är primärt två: Den första är att vi inte vill hantera kontanter eller annan typ av redovisning på lagret, och den andra är att inte alla som beställer hade kommit och hämtat sina ordrar om de inte betalat först.. Det hade lett till merarbete för oss att lägga tillbaka plockade varor i lager igen. Hoppas du förstår.. Vill påpeka att även Resurs Räntefritt och Förskott fungerar utmärkt vid "Hämtas", dock ej "betala vid leverans".

Nej,jag förstår att det skulle uppstå för många problem.
Det är synd för det skapar problem om man inte är myndig eller uppge kortnummer osv.

Hittills har jag fått klagomål pga att jag har åkt till erat lager och köpt direkt,utan att beställa. Vet inte riktigt hur jag annars ska göra.

Btw,får jag godis om jag köper från erat lager?

Till sist

Du kan inte förutspå hur många dagar ni skall skjuta upp Asus 2900XT?

Visa signatur

just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Har en stor klunsig dator, som ska skickas tillbaka till datorbutiken, den ska ner till staffanstorp, för service.

Nu är fallet så här, jag ska på torsdag åka till staffanstorp i andra ärenden, och då istället för att leta upp en stor låda, och bra paketering, så undrar jag om någon här vet om jag bara kan lämna in den direkt till dom i staffanstorp?

Jag tänkte ringa och fråga dom - men tydligen stängt dagen före helgdag.

Permalänk

RawXcellence - Jag har meddelat produktansvarig, kommer att lägga en edit så snart de finns i sortimentet! Och ja - det är saltlakrits-karameller. Maila mig ditt kundnummer när du verifierat adressen så skall du få smaka Tack för tipsen!

Mittens - Vi har svårt att hantera kontanter i butiken, det är nog därför de är "kinkiga". Men klagomål? Bästa alternativet är ju att du betalar i förskott via Internet-banken, men har du ingen sådan kanske du kan ta hjälp av någon förälder/bekant? Och ja - vi har skålar med godis i butiken, hälsa från mig så får du med dig lite extra!

VitoC - Du kan givetvis lämna in maskinen över disk, bara du har fått ett returnummer innan som du kan uppge vid inlämnandet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag tog i lite med klagomål,men det tog ett antal påtryckningar innan jag fick handla något. Hade nämligen tappat bort lösenordet till kontot.
Det är lite synd för jag har handlat för runt 6 000 utan att få bonuspoäng.

Tänkte mer på Godislådorna man kan få om man har bonuspoäng.

Nu ska jag inte besvära dig mer

ps Godisskålarna är jag väl bekant med

ps 2 Älskar era priser

Visa signatur

just like Flinstones.

Permalänk
Avstängd

Tänkte bara inflika att förutom ett separat kolli med närmare 3 kilo godis, så fick jag runt 1/2 kilo till i kollit med grejjerna. Ujujuj, godis till framåt jul..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Ujujuj har själv lite "problem" med DB. Har lagt en order på ett antal saker bland annat denna hårddisk: https://www.datorbutiken.com/home/Navigation/Details.aspx?Pro...
När jag beställde den 22 maj stog det 5-10 dagar. Sen dess har det stått bland annat 1-2 dagar, 3-6 dagar och självklart 5-10 dagar ett antal ggr om. Dock har den försenats och försenats gång på gång. Är det inte då väldigt konstigt att man kan skriva 1-2 dagar mitt upp i allt när inte ens 5-10 dagar stämmer?
Den 28 maj var första datumet på disken om jag inte minns fel sen har det stått den 31 maj, 4 juni och nu i detta ögonblick står det "Försenad, avvaktar nytt datum". Finns det någon förklaring till detta "beteende"?

Permalänk

Hejsan db-mannen!

I vintras så handlade en kompis hos er men han var inte så speciellt nöjd då hans leveransdatum hela tiden sköts på framtiden. Han väntade flera veckor på att få sin uppgradering till sin dator. Då blev jag lite tveksam att handla hos er men av vad jag läser här så verkar ni ha ryckt upp er rejält och troligtvis så köper jag min nästa uppgradering i dagarna hos er. (delvis för godiset men också era låga priser )

Nog om det, nu lite återkoppling på er hemsida:

(1) Menyerna till vänster tycker jag rätt snabbt blir väldigt röriga när jag letar delar och där jag nyss var inne inte "åker tillbaka". Efter bara en kort sekund så blir det väldigt svårnavigerat. Tycker det är lättare att få bra överblick om menyerna skulle åka tillbaka. Tjuvkika på hur dustin har gjort.

(2) I samma anda tycker jag att pilen till vänster om kategorinamnen skulle kunna vinklas nedåt eller byta färg så man ser vilken kategori man är i.

(3) Det är ett stort mellanrum till "om oss" och de andra. Bör man inte ha samma avstånd mellan varje kategori? Det är snyggt att det precis är lika brett som reklambanners men som sagt "om oss" är lite utstött.

(4) Som påpekats tidigare i tråden saknar jag möjligheten att spara kundvagnar. Det var jättesmidigt tidigare när man skulle jämföra vilket paket man tyckte passa bäst och dela med sig till andra.

(5) Idag ser jag att ni bara presenterar hur mycket av en vara ni har om det bara är en kvar. Om ni alltid skulle skriva ut lagersaldot vet man om man kanske ska vänta en liten stund till på att beställa eller klippa till direkt om det kanske bara är 5 av varan kvar. Om jag väntar men varan försvinner ur lager för det bara fanns fåtalet kvar handlar jag oftast någon annanstans som kanske är lite dyrare men då får jag mina prylar när jag vill ha dom istället.

(6) Möjligheten att recensera varor jag handlat så andra kan läsa vad jag tycker är bra respektive mindre bra om produkten. Här brukar det ofta komma upp ifall någon har testat en kombo med kanske minne+moderkort som inte alls fungerar och då undviker jag det enkelt bara genom att läsa personens recension.

Detta är mina synpunkter och jag hoppas de kan komma till nytta.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pekingare_86
...(4) Som påpekats tidigare i tråden saknar jag möjligheten att spara kundvagnar. Det var jättesmidigt tidigare när man skulle jämföra vilket paket man tyckte passa bäst och dela med sig till andra.

(5) Idag ser jag att ni bara presenterar hur mycket av en vara ni har om det bara är en kvar. Om ni alltid skulle skriva ut lagersaldot vet man om man kanske ska vänta en liten stund till på att beställa eller klippa till direkt om det kanske bara är 5 av varan kvar. Om jag väntar men varan försvinner ur lager för det bara fanns fåtalet kvar handlar jag oftast någon annanstans som kanske är lite dyrare men då får jag mina prylar när jag vill ha dom istället. ...

Dom här 2 punkterna är dom jag tycker om mest i din lista pekingare.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pekingare_86
Hejsan db-mannen!

I vintras så handlade en kompis hos er men han var inte så speciellt nöjd då hans leveransdatum hela tiden sköts på framtiden. Han väntade flera veckor på att få sin uppgradering till sin dator. Då blev jag lite tveksam att handla hos er men av vad jag läser här så verkar ni ha ryckt upp er rejält och troligtvis så köper jag min nästa uppgradering i dagarna hos er. (delvis för godiset men också era låga priser )

Det var jag det ^^.

Det var så att jag beställde ett moderkort, nätagg, en processor och minne på en gång och jag valde ett nätagg som inte fanns i lager med preliminärt datum ungefär en vecka senare. Jag tyckte defenitivt att det var värt den veckan eftersom det var det, enligt mig, mest prisvärda som fanns på sidan och passade mig perfekt.

Sen när datumet som stod som preliminärt kom så ändrades det till "Försenad" eller något liknande. "Jahopp" tänkte jag, "Då får man väl vänta en liten stund till". Men det stod så i flera veckor och till sist så mailade jag och frågade och då fick jag svar med ett nytt preliminärt datum. Detta datum skrevs dock aldrig in på sidan och jag fick aldrig några besked om det förrän jag frågade.

Sedan skickades grejerna det datum som blev angett i mailet och jag glömde snabbt bort strulet, men har dock inte handlat på Datorbutiken sen dess. Det verkar dock som om min nästa beställning får bli där, är riktigt sugen på godis.

Visa signatur
Permalänk

Datorbutiken <3

Edit:
Fast en av usbfläktarna fungerade inte

Permalänk

_2FST_ - Maila mig med referens till ditt ordernummer, att leveranstiden på sidan växlar är naturligt men vi bör ha ett datum klart som gäller din redan lagda order. Ser fram emot ditt mail, lägger en förklaring här sedan..

-----

Pekingare_86 - Kommenterar dina förslag ett och ett..

1. Menysystemet är nyligen omgjort och stänger endast vid öppning av en ny huvudkategori. Tanken bakom detta är att man skall kunna öppna olika delar av en kategori samtidigt, men givetvis skall vi vara öppna för andra möjligheter. Vi tar det till diskussion internt, tack för tipset!

2. Även detta är ett förslag som ökar tydligheten, även om man bör se vilken kategori som öppnats då underliggande delar av menyn hamnar strax under. Vi tar detta till oss!

3. Detta är "by design" som förklarats tidigare. Tanken är att menyn som helhet skall ta full bredd, vilket ges av att alla objekt i menyn utom det sista är vänsterställda med det sista högerställt.

4. Detta är planerat, fanns på den "gamla" hemsidan med fick prioriteras ner i samband med att den nya skulle driftsättas. Vi har en del annat som går före, men förhoppningsvis skall denna funktionalitet åter finnas på plats någon gång under hösten.

5. Vi skriver faktiskt bara ut lagersaldo i antal på produkter som inte kommer att dyka upp i lager igen, som produkter som har eller är på väg att utgå ur sortimentet, fyndartiklar och liknande. Vi kommer att se över hur lagersaldo och tilgänglighet presenteras inom det snaraste.

6. Detta är ett återkommande förslag som vi håller på att diskutera hur vi bäst löser. Alternativen är ganska många, från att låta kunder recensera, att köpa professionella recensioner utifrån eller en kombination...

Maila mig med referens till ditt kundnummer så får du en fraktfri leverans som tack för dina synpunkter. Glöm inte ange koden "extragodis" när du beställer

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Det är röd dag i dag... Sluta jobba nu och njut av ledigheten! Men svara på mitt mail först såklart

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Som jag påpekade i en annan tråd så skulle jag gärna se att avgiften för garantin försvinner helt och ingår i priset när man beställer ett helt datorsystem med montering. Det är stora pengar man lägger ut och det känns som det är något som borde följa med (iaf då ni monterar), Sedan ingår det i de flesta andra sidor man sätter ihop datorer själv därav tappar ni en hel del konkurans där då t.ex jag är ute efter en ny dator och har en budget på 13 000.. på shg.biz hamnar jag på ganska exakt 13 000 med den processor jag vill ha, ett 8800 gtx.. men om jag vill ha samma hos er hamnar jag på cirka 14 000 tackvare garantin som man inte vill vara utan och för att hamna under budgeten får man då nöja sig med ett gts 640 mb istället vilket helt klart påverkar om man ska köpa hos er eller inte

Ett föreslag skulle ju vara att göra så att garantin ingår om ni monterar, och man får köpa till om man köper utan montering, låter ganska fair enligt mig och borde inte göra så att ni förlorar någon direkt inkomst, utan mer kanske tjäna då ni kanske skulle kunna övertyga sånna som mig

Ändras det så avbokar jag gärna på shg.biz som har strulat lite i leveranstiderna nu och bokar från er nu direkt

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk

Från eran "fyndhörna":
Asus M2N-SLI Deluxe nForce 570 SLI MCP 4DDR2-DIMM 3PCI 4PCIe SATA Raid Audio DUAL GB-LAN Firewire Socket AM2 ATX (OBS! I/O-plåt saknas) [FYNDVARA - klicka här för info]
1 065:-

Från erat ordinarie sortiment:
Asus M2N-SLI Deluxe nForce 570 SLI MCP 4DDR2-DIMM 3PCI 4PCIe SATA Raid Audio DUAL GB-LAN Firewire Socket AM2 ATX
1 000:-

Övriga produkter har en prisskillnad på ett tiotal kronor. Jag förstår ärligt talat inte hur man kan kalla det en fyndhörna. Komplett till exempel sänker priserna upp till 50% från ord. pris i deras fyndhörna.

= Eran "fyndhörna" är ett helt knas?

Permalänk

ilstallione - Man skall göra det man tycker är kul på sin lediga dag

NoCc - Vi har valt att lägga garantin vid sidan om då inte alla anser man är behjälpt av denna utan hellre vill ha ett lägre pris på komponenterna generellt sett. Garantin måste ju finansieras på något sätt.. Antingen får man i det läget höja priset på komponenterna eller på monteringen. Vi anser det mest juste att ha den vid sidan om för att erbjuda valfriheten.

thewipeout - Har nu justerat priset på denna produkt. Jag kan bara förklara detta med att priset sätts konkurrenskraftigt mot den ordinarie varan när de läggs upp på fyndhörnan, men justeras kanske inte löpande i den omfattning man skulle önska. Det skall vi givetvis ta tag i!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

NoCc - Vi har valt att lägga garantin vid sidan om då inte alla anser man är behjälpt av denna utan hellre vill ha ett lägre pris på komponenterna generellt sett. Garantin måste ju finansieras på något sätt.. Antingen får man i det läget höja priset på komponenterna eller på monteringen. Vi anser det mest juste att ha den vid sidan om för att erbjuda valfriheten.

Visst är det schysst att ge en alternativet att välja, men tycker du inte att 900 kr är ganska högt pris för själva monteringen då jag faktiskt inte sett någon annan sida gå över 600 kr för monteringen med garanti?

Ni skulle väll kunna ha flera alternativ av något slag

Ingen montering, Ingen garanti: 0 kr
Garanti: 500-600 kr
Montering utan garanti: 500-600 kr
Montering med garanti: 1000-1200 kr

På så sätt borde ni möjligtvis kunna dra in nya kunder som täcker den eventuella förlusten ni gör av att dra ner priserna

Det funkar ju uppenbart för andra företag Men självklart kan det inte funka för alla, och ett företag måste ju göra vad dem måste för att gå runt.. Bara ett förslag som jag tror många skulle uppskatta iaf!

Mycket starkt av dig att vara inne här och ta emot feedback även på din lediga dag och ta reda på vad dina kunders åsikter är, Cred till dig

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom priserna på komponenterna i byggsystemen tas direkt från vanliga sortimentent (väl?) så skulle som sagt garantin om den ingick bekostas av alla kunder som inte ens köper en dator utan bara småsaker eller plocker ihop själv.
Jag vill inte betala för andras extra långa garanti (3 år).
De komponenter som brukar behöva lång garanti har det inte allt för sällan direkt från tillverkaren.

Edit:
NoCc
Du har ju redan minst 1 års garanti på allting.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Aqualize är det? Det har jag totalt missat

Aff, lyckas tyvärr ändå inte komma ner till 13 000 tackvare monteringspriset ^^ Får helt enkelt vänta på shg

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Montering 500-600:- är väl inte speciellt dyrt, snarare normaltaxa inom många branscher... Typ 1 timlön.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

ilg@dd tror du läst fel, jag säger att 500-600 kr är normalt och det är ett pris som dem rimligtvis borde sikta på då dem ligger på 900 kr just nu

Visa signatur

Permalänk

Att bygga datorer är i viss mån ett hantverk som i vårt fall omfattar en större valfrihet än hos många andra. Vi erbjuder möjligheten att välja i stort sett varje del unikt ur sortimentet, och då de flesta kundanpassade datorer vi bygger är speldatorer som normalt ligger i intervallet 15.000-25.000:- består de ofta av många komponenter som både tar lite längre tid att montera, och även tar en del tid i anspråk vid installation/konfiguration. Vi räknar med en byggtid i snitt på ca 2 timmar per dator av den kaliber vi normalt sett bygger.

Hade vi haft en större andel kontorsdatorer hade man möjligen kunnat låta dem bära en del av kostnaden för de andra, men vi är på gott och ont nischade mot ett segment av marknaden som kräver lite mer än Word och Excel.. Vi har ett pågående försök med förproducerade grundpaket där tanken är att få ner byggtiden, därmed priset, men försäljningen talar sitt tydliga språk - våra kunder är mer benägna att välja "skräddarsytt" och vill inte att någon annan (vi) bestämmer vad man skall välja.

Vi har också delvis pga våra låga priser på komponenterna inte sett någon ekonomi i ett lägre pris på monteringstjänsten, och av antalet sålda monteringar att döma ser vi i dagsläget inte heller att vi skulle klara av en större mängd sålda datorer utan att påverka antingen leveranstiden, kvaliteten eller returhanteringen i den mån system skickas tillbaka pga fel. Att sänka priset på monteringen skulle troligtvis öka andelen sålda datorer, men de som följt oss under det senaste halvåret har säkert sett att vi kommit en bra bit på väg mot att i de flesta typer av ärenden uppfylla eller överträffa våra kunders förväntningar på oss och så avser vi fortsätta. Vi har helt enkelt en nivå på antalet sålda system som i dagsläget känns bra och i linje med vad vi klarar av på ett bra sätt. Att inför sommar/höst riskera att rasera det vi byggt upp genom att dra på oss en ökad volym i en period (höst/vinter) som troligtvis ger högre försäljningsvolymer ändå baserat på säsongen, det vore att ta en alltför stor risk.

Jag hoppas jag med detta förklarat och fått viss förståelse för vad som ligger bakom prissättningen, samtidigt som det givetvis är både glädjande och smickrande att så många menar att de hellre skulle handla hos oss om vi gick ner en smula i pris på dessa tjänster. Tack för förtroendet!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

db-mannen som du nu är kallad, självklart förstår man resonemangen bakom Det låter nästan som ni driver ett ganska tight skepp som jag förstår det? Att ni kanske inte har så jätte mycket svängrum som t.ex Komplett har? Tänkte om ni hade några planer på att utöka verksamheten på något sätt

Alla kan ju inte vara billigast tyvärr och när man tar studenten imorgon och bara är anställd som vikarie och får jobba några gånger i månaden så har man tyvärr inte lyxen att välja vilket företag man ska köpa ifrån utan priset får styra, annars hade man prioriterat trevlig personal och att dem är professionella före kanske några hundrakronor

Visa signatur

Permalänk

NoCc - Du har rätt i mycket av det du säger och visst finns det planer på att utöka, men det får inte ske på bekostnad av vår servicegrad. Den resan har vi gjort, och dit vill vi inte åka igen om man så säger

Det jag skulle kunna göra för dig är att bjuda på frakten, och på en hel dator gör det ju ändå några hundralappar.. Övrigt du sagt skall jag givetvis ta med mig till en framtid när vi känner oss mogna att ta på oss lite mer. Maila mig!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

NoCc - Du har rätt i mycket av det du säger och visst finns det planer på att utöka, men det får inte ske på bekostnad av vår servicegrad. Den resan har vi gjort, och dit vill vi inte åka igen om man så säger

Det jag skulle kunna göra för dig är att bjuda på frakten, och på en hel dator gör det ju ändå några hundralappar.. Övrigt du sagt skall jag givetvis ta med mig till en framtid när vi känner oss mogna att ta på oss lite mer. Maila mig!

Låter intressant, You got mail

Visa signatur

Permalänk

Edit: Ej längre aktuellt inlägg.

Permalänk
Medlem

Har idag runt 10:50 fått mail där det stog:

Citat:

Leveransbekräftelse från datorbutiken.com /home

Ditt kundnummer är 97886587 och ditt ordernummer är 731684730

Din order enligt ovan packas nu på vårt lager

Sändningsnummer skickas till dig så snart ordern packats, så du själv kan bevaka din leverans.
Betalning sker med kort. Ordern levereras först när full betalning redovisats

Din order innehåller följande komponenter:

Fast någe mer mail med sändningsnummer har jag inte fått.