Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
enda ursäkten jag helt ärligt kan komma på,är desperat....väldigt väldigt desperat.

Give me something to eat... Something young!
Det är ju inte så stor åldersskillnad. Dessutom har jag inte mycket till val just nu!

0 tjejer i min klass ^^

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Give me something to eat... Something young!
Det är ju inte så stor åldersskillnad. Dessutom har jag inte mycket till val just nu!

0 tjejer i min klass ^^

Man borde varit bög.
Varje fest hade varit ett smörgåsbord... dock enbart bestående av olika sorters korvar.

Men mycket av det!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Man borde varit bög.
Varje fest hade varit ett smörgåsbord... dock enbart bestående av olika sorters korvar.

Men mycket av det!!!

helt klart, ellr iallfall bisexuel hade varit rätt värt. man hade iallfall tripplat(eftersom snubbar är dubbelt så lätta) sina chanser på att få en lyckad utekväll.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
helt klart, ellr iallfall bisexuel hade varit rätt värt. man hade iallfall tripplat(eftersom snubbar är dubbelt så lätta) sina chanser på att få en lyckad utekväll.

Kruxet är dock det att killar är jävligt äckliga och jag fan hellre är utan då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Kruxet är dock det att killar är jävligt äckliga och jag fan hellre är utan då

hahaha.....gay killar brukar va rätt fräsha av sig, inga snusande hockey snubbar där inte.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
ja nog är kvinnor ute efter bekräftelse alltid.
och ja,ignonerar man dom så blir det lite "varför tittar han ej på mej för?är jag inte snygg nog" varning*suck*.

jag är en sån som inte bryr mej,jag sköter mitt och glor inte,jag är mej själv och rycker helt och hållet på axlarna när en snygg tjej går förbi,vissa tror detta är nått slags spel och nån slags strategi jag har,men jag bryr mej helt enkelt inte som sagt,blir dom intresserade pga denna "strategi",så fine,blir dom inte det,fine,mej kvittar det känns det som...vill dom mej nått så har dom en käft dom kan använda,annars får det vara,jag ger dom fan inte den bekräftelse som dom är ute efter iaf.

Kände igen mig själv lite hära Alla skolkamraterna är väl ungefär: "kolla in henne!" och man själv "jaha, joo" i såna lägen.

Fast jag har inte haft någon tjej på länge ändå... Vet inte om jag gör något fel eller för att jag inte engagerar mig bara.
Men jag har snygga skor!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
Var er själva.
Ragga inte på krogen om ni vill ha flickvän.
Ragga på hemmafester
Ragga på kompisars kompisar
Skaffa inte flickvän på nätet

Är några tips av en som firar 6 månader med tjejen imorgon

världens sämsta!

flickvän från nätet äger! SPelar ingen roll hur man hittar den rätta bara man gör det och vill det:) Vi har varit ihop över 3 år nu och det ungerar hur bra som helst:) och roligare och mer underbart för var dag som går!

Permalänk

drar upp dne igen.

sitter i en liten knivig sits..
hur tar man lättast diskret reda på om en tjej har kille?

vistt man kan fråga andra men det är just det som inte är så bra att man vet ju inte om de skvallrar vidare eller så. sen så kanske ingen känner den man menar häller .

sen över nätet så brukar man ju ibland kunna hitta sidor osv de hänger på om de är singlar eller upptagna osv.

men vad är ditt tips?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
drar upp dne igen.

sitter i en liten knivig sits..
hur tar man lättast diskret reda på om en tjej har kille?

vistt man kan fråga andra men det är just det som inte är så bra att man vet ju inte om de skvallrar vidare eller så. sen så kanske ingen känner den man menar häller .

sen över nätet så brukar man ju ibland kunna hitta sidor osv de hänger på om de är singlar eller upptagna osv.

men vad är ditt tips?

Tja, försök leta upp henne på nätet som du själv föreslog. Har hon en gästbok med nån kille som skriver "Puss o kram" varje dag eller "Gillade underkläderna du hade på dig igår, ikväll tar jag med vispgrädde" så är det nog kört.

Annars är det bara att fråga henne om hon vill ta en fika eller nåt annat "bjuda ut-aktigt", brukar komma fram då hurvida tjejen är upptagen eller inte. Du kommer bli nobbad fler gånger, bara att vänja dig.

Men visst, man vill ju gärna veta tidigt så man slipper lägga mer för mycket energi om det inte är lönt liksom. Om man nu anser en nuvarande pojkvän vara ett hinder, är ju inte alla som gör det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
drar upp dne igen.

sitter i en liten knivig sits..
hur tar man lättast diskret reda på om en tjej har kille?

vistt man kan fråga andra men det är just det som inte är så bra att man vet ju inte om de skvallrar vidare eller så. sen så kanske ingen känner den man menar häller .

sen över nätet så brukar man ju ibland kunna hitta sidor osv de hänger på om de är singlar eller upptagna osv.

men vad är ditt tips?

varför inte bara fråga henne?
visst,du behöver väl inte säga det det rakt ut "har du en pojkvän" men du kan väl prata med henne och försöka leda in samtalet på partners.
bara att börja prata med henne,för det kommer du inte att komma undan,eller hade du tänkt att hoppa på henne när du fått reda på att hon ej har pojkvän?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Tja, försök leta upp henne på nätet som du själv föreslog. Har hon en gästbok med nån kille som skriver "Puss o kram" varje dag eller "Gillade underkläderna du hade på dig igår, ikväll tar jag med vispgrädde" så är det nog kört.

Annars är det bara att fråga henne om hon vill ta en fika eller nåt annat "bjuda ut-aktigt", brukar komma fram då hurvida tjejen är upptagen eller inte. Du kommer bli nobbad fler gånger, bara att vänja dig.

Men visst, man vill ju gärna veta tidigt så man slipper lägga mer för mycket energi om det inte är lönt liksom. Om man nu anser en nuvarande pojkvän vara ett hinder, är ju inte alla som gör det.

mm.. det är ju så.. verkar nästan som om den man kollat lite efter verkar ha nåon på G

suck alltid ligger man efter så .. fan. nu börjar livet kännas drygt

EDIT:
mangemani

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani varför inte bara fråga henne? visst,du behöver väl inte säga det det rakt ut "har du en pojkvän" men du kan väl prata med henne och försöka leda in samtalet på partners. bara att börja prata med henne,för det kommer du inte att komma undan,eller hade du tänkt att hoppa på henne när du fått reda på att hon ej har pojkvän?

har typ bara hejat o lite sånt så. känns ju fan alltid som om tjejer bara tror att killar vill ha ONS eller något.
Har försökt fråga lite frågor man man kan ju fan inte bara tjata ut en människa så..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
mm.. det är ju så.. verkar nästan som om den man kollat lite efter verkar ha nåon på G

suck alltid ligger man efter så .. fan. nu börjar livet kännas drygt

EDIT:
mangemani

har typ bara hejat o lite sånt så. känns ju fan alltid som om tjejer bara tror att killar vill ha ONS eller något.
Har försökt fråga lite frågor man man kan ju fan inte bara tjata ut en människa så..

det är just det jag menar,varför inte helt enkelt bara börja prata med henne,bli vän osv,på så sätt så kommer du med tiden både få reda på om hon har pojkvän,är intresserad och kanske tom få en vän och kanske får hon att inse att du inte bara är ute efter en sak.
skulle då hellre tro(om man nu ser det från hennes vinkel) att hon tror att du bara är ute efter en sak om du springer runt och försöker få reda på om hon har pojkvän.
se det hela från hennes ögon...vad tror hon om:
1. en kille som vågar öppna käften och bara vara allmänt trevlig
2.en kille som försöker få reda på om hon har pojkvän

förstå mej rätt nu,försöker bara hjälpa

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
det är just det jag menar,varför inte helt enkelt bara börja prata med henne,bli vän osv,på så sätt så kommer du med tiden både få reda på om hon har pojkvän,är intresserad och kanske tom få en vän och kanske får hon att inse att du inte bara är ute efter en sak.
skulle då hellre tro(om man nu ser det från hennes vinkel) att hon tror att du bara är ute efter en sak om du springer runt och försöker få reda på om hon har pojkvän.
se det hela från hennes ögon...vad tror hon om:
1. en kille som vågar öppna käften och bara vara allmänt trevlig
2.en kille som försöker få reda på om hon har pojkvän

förstå mej rätt nu,försöker bara hjälpa

det fattar jag med

har dock väldigt stor socialforbi om man ska uttrycka sig så. är inte den personen som börjar prata med folk jag knappast känner eller ens de som går i klassen så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

aha,ok,då förstår jag..jo då kan det vara lite svårt=/.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
det fattar jag med

har dock väldigt stor socialforbi om man ska uttrycka sig så. är inte den personen som börjar prata med folk jag knappast känner eller ens de som går i klassen så.

Alltså hur "känner" du denna tjejen? Plugget? Gemensam aktivitet? Hur gammal är hon?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Alltså hur "känner" du denna tjejen? Plugget? Gemensam aktivitet? Hur gammal är hon?

av en händelse har man råkat chtta lite för ett halvår sedan . sen nu för någon vecka sen märkte jag att hon gick på samma skola, dock åker hon buss från en annan stad så. 16½

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Du ska fråga om hon har pojkvän om ni är inne på ämnet o då vet hon ju att du är lite nyfiken

EDIT: Fast jag tycker man ska skita i kärleken o bara knulla runt för tjejer är ändå bara otrogna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
av en händelse har man råkat chtta lite för ett halvår sedan . sen nu för någon vecka sen märkte jag att hon gick på samma skola, dock åker hon buss från en annan stad så. 16½

Chattar ni något nu? Isf. be om hennes MSN, försök lära känna henne. Försök lite smått kolla av läget på ett "fint" sätt, så hon inte riktigt hajjar agendan. Har du inte hennes MSN försök få tag på den genom dina kompisar, eller hennes kompisar. Eller så kör du på en mer direkt metod, och snackar med henne IRL, i skolan ex. endera bara på nån lunch eller om ni har nått gemensamt ämne. En fika, är ganska oskyldigt och är ett lätt sätt att kolla läget..

Burken: Håller inte med.. Det finns många fina tjejer där ute Gäller bara att hitta åt dom..

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Chattar ni något nu? Isf. be om hennes MSN, försök lära känna henne. Försök lite smått kolla av läget på ett "fint" sätt, så hon inte riktigt hajjar agendan. Har du inte hennes MSN försök få tag på den genom dina kompisar, eller hennes kompisar. Eller så kör du på en mer direkt metod, och snackar med henne IRL, i skolan ex. endera bara på nån lunch eller om ni har nått gemensamt ämne. En fika, är ganska oskyldigt och är ett lätt sätt att kolla läget..

Burken: Håller inte med.. Det finns många fina tjejer där ute Gäller bara att hitta åt dom..

Har hennes MSN.. vissa kontakter på msn är ju "mer" samanbetsvilliga och vill in på nya ämnen hela tide som sat. andra säger bara hej och inte nått sen:P
men denna då är väl mer en som man får putta lite på för att få igång något men det känns ju lite frågande hela tiden:P

Sen så verkar hoppet vara ute om jag skulle sagt det själv. inte för att jag hittat någon dirext info at hon är singel eller inte men det verkar vara en som antagligen har henne på G eller något. men jag har alldrig sett de te sammans eller nått så jag vet faktist inte arligt.

tjejer är fan ett mysterium

EDIT: KUK!!!! !!!! !!!!
upptagen sate

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Viktigt när man ska ragga tjejer, den enda regel jag håller mig till och den enda regel jag kan.

1. Tjejer kräver ___uppmärksamhet____. Vilken tjej som helst skulle sälja sin själ och kropp i evighet till Satan och hans perverterade morsa för att få två minuters uppmärksamhet från gruppen hon befinner sig i.

Alltså:
Be dina kompisar backa upp, de får säga vad de vill, bara de ger henen uppmärksamhet. Se till att all pekar på att uppmärksamheten beror på ditt engagemang och att hon blir utan om hon inte ger dig uppmärksamhet och går med på dina krav. Du kan säga nästan vad som helst och göra nästan vad som helst, hon kommer fastna för dig och hålla sig till dig så länge du förser henne med den kvinnliga bensinen (uppmärksamhet). Det blir med tiden som heroin för dem.
Varning dock! Du kommer inte kunna leverera varje dag och så fort du slutar mata henne så går hon vidare till någon/några andra som kan ge henne det hon suktar efter.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Säg att du har en häftig dator. Ha gärna en bild på din dator i plånboken för lämpliga tillfällen.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Viktigt när man ska ragga tjejer, den enda regel jag håller mig till och den enda regel jag kan.

1. Tjejer kräver ___uppmärksamhet____. Vilken tjej som helst skulle sälja sin själ och kropp i evighet till Satan och hans perverterade morsa för att få två minuters uppmärksamhet från gruppen hon befinner sig i.

Varning dock! Du kommer inte kunna leverera varje dag och så fort du slutar mata henne så går hon vidare till någon/några andra som kan ge henne det hon suktar efter.

Mja, den strategin funkar väl helt ok på lättimponerade tjejer i 16-årsåldern (vilket iofs var fallet för Fullmoon hehe). Därefter krävs det lite mer finess. "Mycket uppmärksamhet" kan annars snabbt bli till "klängig och desperat" och få direkt motsatt effekt.

Självmedveten och att verka genuint intresserad är det jag själv försöker uppnå. Och det verkar funka. Ny träff med flickan med middag, vin och levande ljus ikväll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fastforward
Säg att du har en häftig dator. Ha gärna en bild på din dator i plånboken för lämpliga tillfällen.

Det måste vara tricket xD :P.

Det är ju bara att ta sunt förnuft tillfånga. Ofta om man är osäker på vad man ska göra, så brukar jag gå till mej själv och försöka sätta mej in i den andres situation med. Logiskt resonemang.

Frux: Verka? Så du är alltså inte det?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Frux: Verka? Så du är alltså inte det?

Ok det kanske gick att misstolka, menade att visa att man är genuint intresserad.

Permalänk
Medlem

Hmm, själv har jag också lite svårt att få någon tjej. Inte så att jag inte kan närma mig tjejer, har inget problem att prata med dem, har många nära tjejkompisar, några av mina närmsta vänner är just det. Men... blir aldrig något mer än vänner

Aja, orka bry. Det löser sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Ok det kanske gick att misstolka, menade att visa att man är genuint intresserad.

Lycka till på daten!

Själv har jag inga direkta råd, slumpen förde mig och sambon tillsammans.. 3 år i december.. förlovade 1 år.:)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Ny träff med flickan med middag, vin och levande ljus ikväll.

Där får hon uppmärksamheten igen. Det slutar aldrig förrän man tar sig en funderare på det och halvt ignorerar henne (för att fullständigt ignorera är att ge uppmärksamhet det också, tydligen).
Sen är det uppmärksamhet hemma, kan vara vad som helst, man har städat för mycket så hennes grejer kommit bort och då får hon stå i centrum och man måste trösta och ge uppmärksamhet. Frågar hon hur det gick på affärsresan så förväntar hon sig att man först ställer motfråga hur det har varit hemma, alternativt att man säger att man ständigt tänkte på henne under hela resan. Sen komemr barnen och då är dt mamma som är viktigast.. och sen kommer pensionen och då ska det satsas på tanten för hon lever statistiskt längre..
Det slutar aldrig.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crash_M

Jag själv har inte fritiden att gå med någon rid klubb eller liknande där det förmodligen finns en massa med brudar.

Jag gick å kollade på en tjejpolares ridtävling en gång.
Alla kastade minst 2 blickar efter en (Sen om dom tänkte va fan gör han här? Eller Vem är hetingen? Det har jag ingen aning om )

Hur som helst så nästa fest för gymnasie elever var jag upptagen hela kvällen med en av tjejerna jag träffade där xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tänkte bara bumpa tråden med att jag har flickvän nu
Det är förövrigt min granne :D, Så vi har nära till varandra....
Hon är bäst!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Grattis jaomi

Vet inte riktigt men känns som jag har en på g.... Samtidigt som jag vill ha henne så vill jag inte :/ Inget fel på henne men jag vettefa om jag tror på kärleken längre

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.