Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
tcntad: Gör så, ska introdusera mina kamrater för dig... Hänger med om du ska över till england

Flödar spriten där på fredagskvällarna? Är det värt att åka från gbg till Strömsholm? hänger med isf...

Ajaj. Kom att tänka på Ridskolan...

ahaha jodå spriten flödar väll Och dom rider ju hela dagarna Men tror dock inte att det är värt att åka från gbg till strömsholm beror väll på hur desperat man är.. ;-p

Och till er andra INGEN tjej och INGEN kontakt annons.. Bara ett bra ställe att få ragg på med andra ord känner ni ironin flöda genom rummet?

Permalänk
Medlem

guvvan: Jag känner tyvärr inte ironin flöda genom rummet, jag ser bara ridtjejers nakna underbara stjärtar så fort jag sluter ögonen.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Det är fint det.. *Blundar en stund och dregglar lite lätt*

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
tcntad: Gör så, ska introdusera mina kamrater för dig... Hänger med om du ska över till england

Flödar spriten där på fredagskvällarna? Är det värt att åka från gbg till Strömsholm? hänger med isf...

Ajaj. Kom att tänka på Ridskolan...

perfekt. när drar vi :D:D?? fast ja funderar på italien till en mkt trevli tjej hehe...
Jo ridskolan känns bekant på nåt sätt

även jag ser mkt fina ting när ja sluter ögonen (A)

Permalänk
Medlem

ah.. Strömsholm.. där var man titt som tätt när man pluggade i hallstahammar

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
ah.. Strömsholm.. där var man titt som tätt när man pluggade i hallstahammar

haha jaa ganska bra igentligen Bor i kolbäck så det är inte så långt och finns oftats något att göra på helgerna där ifall det inte skulle vara något inne i byn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
perfekt. när drar vi :D:D?? fast ja funderar på italien till en mkt trevli tjej hehe...
Jo ridskolan känns bekant på nåt sätt

även jag ser mkt fina ting när ja sluter ögonen (A)

Så fort det går...
Hehehe, haft en jävla skön natt på jobbet...
Som vanligt lika oseröst och vågat

Egentligen är det ju inte så svårt om man bara vågar tänja på sina gränser, eller hur?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

Får väl bidra med något då

kommer hem börjar småcahtta med en brud på msn.
går o käkar kommer tillbaka efter en stund visar sig att jag har en invite av en annan brud (hennes kompis) .

De har frågat om man vill hitta på något. men det kommer inte bli något av det hela vill inte ens det själv ..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Får väl bidra med något då

kommer hem börjar småcahtta med en brud på msn.
går o käkar kommer tillbaka efter en stund visar sig att jag har en invite av en annan brud (hennes kompis) .

De har frågat om man vill hitta på något. men det kommer inte bli något av det hela vill inte ens det själv ..

Nu får du skärpa dig. Ta tillfället i akt. Kom ihåg vad vi skrivit innan till dig i http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

där är vi flera som försöker hjälpa dig. detta kan vara tillfället du väntat på. Sumpa inte CHANSEN
Låt det gå som det går, våga satsa, annars kommer du aldrig ur denna onda cirkel. KÖR HÅRT

Annars kommer jag hem till dig och slår tagentbordet i huvudet på dig...

Citat:

Den som aldrig vågar fråga, får då aldrig något svar

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Nu får du skärpa dig. Ta tillfället i akt. Kom ihåg vad vi skrivit innan till dig i http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

där är vi flera som försöker hjälpa dig. detta kan vara tillfället du väntat på. Sumpa inte CHANSEN
Låt det gå som det går, våga satsa, annars kommer du aldrig ur denna onda cirkel. KÖR HÅRT

Haha jovars tackar ju för hjälpen så. blev lite felsyftande det där.
Ska träffa de såklart. Dock är det en lite småkul situation

Tjej 1 har en klasskompis varitihop med och en "kompis" bror.
Tjej 2 är en kompis syster som är syster och är ihop med en person som inte alls gillar mig på toppen av detta så är denna tjej en del med min "kompis" bror
fast det är inget sånt förhållande utan de bara umgås.

Ska inte in o leka dock så kan det leda till annat så det var det jag försökte syfta på.

Usssch vad jag är dålig på o formulera mig rätt
EDIT: blev fel det där med syssorna fixat nu iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Så fort det går...
Hehehe, haft en jävla skön natt på jobbet...
Som vanligt lika oseröst och vågat

Egentligen är det ju inte så svårt om man bara vågar tänja på sina gränser, eller hur?

hehe:D vad jobbar du med egentligen? ^^
vad e inte så svårt:p?

fullmoon:
c'mon man.. du fixar det här;) softa bara, ta det inte så hm "seriöst" utan skoja till det hela hehe.. svårt och förklara men hoppas du fattar lite iaf:p

edit: fullmoon, Sweclockersmaffian backar alltid upp varandra vad det än gäller så kom ihåg det

Permalänk
Medlem

Äh Brudar går fan inte att fixa,vetefan hur alla andra göra men fan finns ingen som man kan vara sig själv med verkar det som fan verkar som man skalla behöva vara en annan person eller ha ett brad pitt utssende för babbesen skall digga en,så man liksom tappars lusten helt ibland känns det så fast mans själv vill.

Men hey antar att det att vara singel har sina fördelar vakna och gå runt med morgon******** dricka direkt ur mjölk paketet Osv:(

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
edit: fullmoon, Sweclockersmaffian backar alltid upp varandra vad det än gäller så kom ihåg det

Precis, underskatta aldrig en grupp nördar med tangentbord.

Och fullmoon, är dom singlar så bara kör på. Eller kolla av läget lite iaf, sen kör på.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidStorm
Precis, underskatta aldrig en grupp nördar med tangentbord.

Och fullmoon, är dom singlar så bara kör på. Eller kolla av läget lite iaf, sen kör på.

haha:D stämmer, swecmaffian strikes again;)

Fullmoon, som acidstorm skrev go for it dude. kolla läget, ha kul med dem, lär känna dem, bryt isen med att visa ngt eller säg ngt etc..

nu vet ja inte hur bra det faktiskt funkar men allt e värt å pröva.

Permalänk
Medlem

Började i September i Hbg ja...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jazon
BJorNus: går du på salsa kursen i helsingborg som började nyss eller?=)

Permalänk

Jag är ihop med min klasspolares syrra

Vi träffades på krogen , min polare presenterade sin syrra för mej och jag gick fram direkt och snacka på en stund, slutade med att vi hånglade hela kvällen.

Det var 6 år sen
Hon är inte intressarad av datorer och spel som jag men accepterar det jag tycker om att göra.
Hon gnäller lite om att jag köper nya dator prylar hela tiden men kan kan ju alltid mygla lite genom en polare ;).

Så mitt tips! ragga på krogen...

Visa signatur

[i5 2500k@4.5Ghz][Gigabyte Z68MX-UD2-B3][2x4096Mb Corsair XMS3 2000mhz][Gigabyte GTX580 3xWindforce][Intel 80GB SSD][Corsair 520W][Samsung Syncmaster 2443BW 24"][Antec Three Hundred][Windows 7 Pro 64-bit]PS3 Mediaserver]

Permalänk

hämtade brudarna vid kl 10 typ.. åker runt o har lite småkul tjatar osv osv. under hela tiden sitter de och dricker och ringer/sms med annat folk.. :/ slutar med att ena tjejens systers kille försöker spela tuff o "snor" tjejerna o åker därifrån.. nu var han glatt stolt. säger att det är deras val vem de är med.. de hoppas in i hans bil. han är så jävla feg. vågar inte göra något allat ska vara misterperfekt tss..

körde därifrån o lämnade ca 70-90 m svarta märken. drog hem o nu sitter jag här o dricker en massa i stället. roligare så

Eremit någon?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

körde därifrån o lämnade ca 70-90 m svarta märken. drog hem o nu sitter jag här o dricker en massa i stället. roligare så

hehe har själv lagt lakritskritor när brudar skiter i en, vet inte varför man gör det. Man blir lite djurisk bakom ratten av någon anledning tror jag när sådant inträffar.

Tur att jag inte är den enda ;P

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

hämtade brudarna vid kl 10 typ.. åker runt o har lite småkul tjatar osv osv. under hela tiden sitter de och dricker och ringer/sms med annat folk.. :/ slutar med att ena tjejens systers kille försöker spela tuff o "snor" tjejerna o åker därifrån.. nu var han glatt stolt. säger att det är deras val vem de är med.. de hoppas in i hans bil. han är så jävla feg. vågar inte göra något allat ska vara misterperfekt tss..

körde därifrån o lämnade ca 70-90 m svarta märken. drog hem o nu sitter jag här o dricker en massa i stället. roligare så

Eremit någon?

lät ju förjävligt rent utsagt:/...
jaja happy hunting iaf !

Permalänk

Suck.. verkar nästan som de utnyttjar en så.. men men De ringde igår vid 12 tiden o ville ut. var redan ute o körde så sa att det går väl kanske. blev 3 st i bilen var av en stack nästan med dirext... de andra var skit sura på henne men iaf
åker runt o har oss lite o lyssnar på lillepär om o om igen.. typ den enda låten de ville lyssna på ^^ sen blev de en massa jävlans andra verkligen superdåliga låtar som aqva osv..
De plockar upp en kompis till de.. fetare kossa får man fan leta efter .. trodde att stötdämparna skulle gå i botten när de satt där bak men det klarade sig konstigigt nog sen blev de bara att köra runt o lite sånt....

Nja de får bli o skita i de nästa gång men iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Suck.. verkar nästan som de utnyttjar en så.. men men De ringde igår vid 12 tiden o ville ut. var redan ute o körde så sa att det går väl kanske. blev 3 st i bilen var av en stack nästan med dirext... de andra var skit sura på henne men iaf
åker runt o har oss lite o lyssnar på lillepär om o om igen.. typ den enda låten de ville lyssna på ^^ sen blev de en massa jävlans andra verkligen superdåliga låtar som aqva osv..
De plockar upp en kompis till de.. fetare kossa får man fan leta efter .. trodde att stötdämparna skulle gå i botten när de satt där bak men det klarade sig konstigigt nog sen blev de bara att köra runt o lite sånt....

Nja de får bli o skita i de nästa gång men iaf

Jag kan ge dig lite tips i livet, som har hjälpt mig lite
Försök att inte gå med på vinna-förlora situationer, alltså att du förlorar och dom vinner, t.ex. att du kör runt och bränner bensin och tid för att dom ska sitta och snacka i baksätet. Nästa gång dom ringer kan du fråga vad du får ut av det hela? och att jaginte tänker sitta och köra runt dina kompisar. Vad jag har läst, så tycker jag att dom verkar ha utnyttjat dig. Du måste stärka din personlighet och visa att du är man nog att säga ifrån och få dom att göra saker för dig

EDIT: och om dom nu skulle dissa dig, så får du tänka att du var för bra för dom.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Ja då har man suttit å chattat med en tjej i över 8 timmar nonstopp. Det ser ljust ut. Så jag funderade på att kanske köra på, köra på hårt och brutalt. Får se vart det barkar hänn...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Trodde verkligen att jag hade någonting på gång, men idag så satte verkligheten in och jag fick förklarat att jag inte var den rätta.
Känner mig bara så sjukt hopplös och ledsen nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamo
Trodde verkligen att jag hade någonting på gång, men idag så satte verkligheten in och jag fick förklarat att jag inte var den rätta.
Känner mig bara så sjukt hopplös och ledsen nu.

Hon är inte värd dig...
Du hittar någon...
-----------------------------

I morgon (071101) ska jag träffa en tjej som jag enbart chattat med tidigare. Ge mig en lyckospark!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Hon är inte värd dig...
Du hittar någon...
-----------------------------

I morgon (071101) ska jag träffa en tjej som jag enbart chattat med tidigare. Ge mig en lyckospark!

Lycka till!

Visa signatur

Det tror du..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Hon är inte värd dig...
Du hittar någon...
-----------------------------

I morgon (071101) ska jag träffa en tjej som jag enbart chattat med tidigare. Ge mig en lyckospark!

lycka till det var så mitt förhållande tog slut :D. seriöst det var så det gick åt helvete..

men ännu mer seriöst. hoppas det går bra

Permalänk
Medlem

Glöm inte att vara elaka! För guds skull, glöm inte att vara elaka!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BJorNus
Började i September i Hbg ja...

coolt. hur stor är den chansen med tanke på hur lite killar det är på den kursen ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
lycka till det var så mitt förhållande tog slut :D. seriöst det var så det gick åt helvete..

men ännu mer seriöst. hoppas det går bra

Tog det slut för att ni träffades, eller vad menar du?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Glöm inte att vara elaka! För guds skull, glöm inte att vara elaka!

Precis, ju mer svin man är ju bättre gillar dom en.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Visst kan det vara underbart o ha en flick/pojkvän om allt fungerar och är bra men har ni tänkt på hur skönt det kan vara att vara singel också?

Såg precis Sandor slash Ida... Då kommer man på hur gött det är o vara singel slippa allt jävla tjafs med flickvän osv

Men som sagt kärlek är underbart det också men allt tar sin tid så lev livet medans ni kan

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.