Permalänk
Medlem

Hehe grattis jaomi.

MyRus: Vad är det då dåe? Dåliga erfaranheter sen sist?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Heh, sa till en tjej från min högstadieklass att jag hade tänkt åka till japan under nästa år, direkt sa hon att hon kunde offra sig och följa med.
Det låter ju lovande iallafall. Söt och otroligt trevlig tjej!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Heh, sa till en tjej från min högstadieklass att jag hade tänkt åka till japan under nästa år, direkt sa hon att hon kunde offra sig och följa med.
Det låter ju lovande iallafall. Söt och otroligt trevlig tjej!

Go for it!

Själv är man kk med bästa vännen, funkar det med... Ingen kärlek i den bemärkelsen, men vi har jävligt skoj. Men det är la klart kan bli lite konstig när man skaffar ett fast förhållande. "Hej då sötnos, nu drar jag över till polarn, ska bara släta över henne..." Hmmm hur låter det? Skulle inte tro att det finns så många som gärna låter sin pojkvän ligga med andra... Eller vad tror ni?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Go for it!

Själv är man kk med bästa vännen, funkar det med... Ingen kärlek i den bemärkelsen, men vi har jävligt skoj. Men det är la klart kan bli lite konstig när man skaffar ett fast förhållande. "Hej då sötnos, nu drar jag över till polarn, ska bara släta över henne..." Hmmm hur låter det? Skulle inte tro att det finns så många som gärna låter sin pojkvän ligga med andra... Eller vad tror ni?

Inte en chans, du får ta och skippa KK'n om du skaffar förhållande. Tyvärr.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kicken: Mjo tyvär.. Allt kändes så perfekt men icke.. Frågan är om man har orken och tron på sig själv för ett förhållande nu för tiden :\

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Inte en chans, du får ta och skippa KK'n om du skaffar förhållande. Tyvärr.

Kört med andra ord, visserligen har ja ju ingen på g... Å vi har ju det skoj, men inget love-förhållande direkt, så långt ska vi inte gå, vänskapen kan ju gå åt fanders...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Kicken: Mjo tyvär.. Allt kändes så perfekt men icke.. Frågan är om man har orken och tron på sig själv för ett förhållande nu för tiden :\

?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ibis
Aja, orka bry. Det löser sig.

Instämmer. Tror att ju mer man jagar efter fru rätt desto mer famlar man efter nålar i ett överfyllt höloft.

Då morsan frågar varför man inte hittat en trevlig tjej brukar jag dra till med "Äh, Rätt kruka har inte råkat köra på mig utanför Ica ännu."

Permalänk

jaomi: gött ju dock tror du inte att grannen är lite för närma?

Har en som jag vet går o kollar iaf i skolan. har frågat henne o så men hon vägrar svara dock så säger hon att hon har kille men vet de fan..

ajja. Det är de som får komma än att man ska leta

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
jaomi: gött ju dock tror du inte att grannen är lite för närma?

Har en som jag vet går o kollar iaf i skolan. har frågat henne o så men hon vägrar svara dock så säger hon att hon har kille men vet de fan..

ajja. Det är de som får komma än att man ska leta

Tror inte den filosofin funkar så bra... Bör nog ta lite iniativ själv...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Det kan minsann vara svårt att hitta kvinnor om man inte har någon. En av anledningarna är att det faktiskt föds fler män än kvinnor som det redan nämnts i tråden.

Jag ska gå igenom gruppen 25 - 35 åringar eftersom man har större chanser till ett förhållande vid yngre åldrar eftersom det är större omsättning på människor i förhållanden där.

Eftersom de flesta redan befinner sig i ett förhållande kan man se att män utgör en ännu större majoritet bland singlar. Med tanke på att man bland singlar nog kan räkna bort alla människor med svårigheter till förhållanden som t.ex. olika relationsrelaterade handikapp blir majoriteten män ännu större. Om andelen homosexuella är lika stor bland män som bland kvinnor ska man även räkna med detta.

Uträkningen blir ungefär så här, 52%-48%, 22%-18%, 12%-8%, 8%-4%, för varje nivå man skalar av, (med utrymme för felmarginal).

Sen kan man nog lista ut att många av oss datorintresserade ensamstående killar i den här åldersgruppen är ganska inåtriktade eller arbetar på kraftigt mansdominerade arbetsplatser, så kan man nog lista ut att vissa kommer att förbli ensamstående.

*EDIT*
Hittade en tabell på scb.

I åldrarna 30 - 49 år gick det nästan 2,5 ensamstående barnlösa män på varje kvinna 2005. Nu finns det så klart många kategorier människor här. Om man bara skulle räkna på heterosexuella med någon form av attraktionskraft ser det väl ännu värre ut.

Det kanske förklarar varför det är så många killar på varje kvinna ute på fester.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Password
*Babbel*

Jobbar som usk på sjukhus, en massa söta godingar, och skator dessutom...
Frågan är dock skall man våga ragga på jobbet?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Av mina erfarenheter så vill de flesta tjejer ha någon som inte vill stoppa i den direkt, utan mest en som inte ens bryr sig om sex.

Det märks klart och tydligt som fan om man det minsta desperat efter ett förhållande/sex.

Edit: Sen ska man väl antagligen inte lira WoW eller CS, för risken att killen gör slut för att få mer tid för att spela

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Av mina erfarenheter så vill de flesta tjejer ha någon som inte vill stoppa i den direkt, utan mest en som inte ens bryr sig om sex.

Det märks klart och tydligt som fan om man det minsta desperat efter ett förhållande/sex.

Edit: Sen ska man väl antagligen inte lira WoW eller CS, för risken att killen gör slut för att få mer tid för att spela

Det där är myt, tjejer är lika sugna på att ha lite rajtan tajtan.
men det är rätt det du säger att det syns när man är desperat efter nått, dom verkar ha en radar för att upptäcka sånt.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
Det där är myt, tjejer är lika sugna på att ha lite rajtan tajtan.
men det är rätt det du säger att det syns när man är desperat efter nått, dom verkar ha en radar för att upptäcka sånt.

Radar.. de var nått de.

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

:'(
Hon gjorde slut...
Jag känner mig misslyckad

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Inaktiv

jaomi 2 dagar bara? Surt =/

Permalänk
Medlem

brudar...gotto kill em...nä men ibland känns det nästan så...och tro det eller ej men jag är förlovad med en...och usch vad jobbig hon kan vara men ibland e hon bara så oemotståndligt söt så det finns inte.

teoe ni den "rätte" finns, altså den perfekta partnerna på alla plan som ni är synkade med till 100%?
själv tror jag det är rent skitsnack...trodde att en polare hade ett sådant förhållande, det verkade så jävla bra på utsidan, sen en dag så tog det slut då visar det sig att hans "perfekta" flickvän systematiskt brytit ned honom psykiskt och fått honom att tro att han verkligen är helt värdelös, var väll därför han aldrig gjorde slut med henne men som tur var gjorde hon det med honom.
tråkigt var ju att han verkligen gillade henne när hon var snäll(även om det inte var ofta).

tjejer kan verkligen vara svin när dom vill...men det är bara att stå på sig när dom försöker mopsa sig.

tröttnade på min tjej idag och bad henne fara åt h-e... vi skall prata om det på torsdag...känner mig kluven en del vill ha henne kvar...den andra vill inte känner nu att den som vill ha henne kvar är starkare.

blev väll lite OFT här...skönt att skriva av sig ibland...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
:'(
Hon gjorde slut...
Jag känner mig misslyckad

Lider med dig... Dessa tjejer...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Lider med dig... Dessa tjejer...

Ja, jag förstår inte heller varför

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
jaomi 2 dagar bara? Surt =/

Yepp, man får vara glad för det lilla.
Får väl leta efter någon annan...

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
:'(
Hon gjorde slut...
Jag känner mig misslyckad

Jäklar, snabba svängar!
Se det såhär, gjorde hon slut efter 2 dagar så var hon fan inget kap ändå

Själv har jag det problemet att jag hittar inga tjejer som jag blir mer än sugen på att ploga
Nästan så man blir avundsjuk på sånna som blir kära i allt och alla ^^
Men men, är väl som jag sa, en tjej förstörde mig psykiskt och en fysiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Jäklar, snabba svängar!
Se det såhär, gjorde hon slut efter 2 dagar så var hon fan inget kap ändå

Själv har jag det problemet att jag hittar inga tjejer som jag blir mer än sugen på att ploga
Nästan så man blir avundsjuk på sånna som blir kära i allt och alla ^^
Men men, är väl som jag sa, en tjej förstörde mig psykiskt och en fysiskt.

fysiskt, bet hon av den eller vadå?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Börja på en salsa kurs och du har ett jävla gäng damer att välja på
Kul har man med hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Av mina erfarenheter så vill de flesta tjejer ha någon som inte vill stoppa i den direkt, utan mest en som inte ens bryr sig om sex.

Det märks klart och tydligt som fan om man det minsta desperat efter ett förhållande/sex.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
Det där är myt, tjejer är lika sugna på att ha lite rajtan tajtan.
men det är rätt det du säger att det syns när man är desperat efter nått, dom verkar ha en radar för att upptäcka sånt.

Jag har erfarenhet av båda kan man säga

Det går ju inte säga bara sådär generellt heller, det är ju helt bereonde på hur tjejen man pratar om är.

Det som funkar är ju dock att visa henne lite uppmärksamhet och verka självsäker på ett charmigt sätt när man träffas första gången, helst på typ en förfest eller liknande där även annat folk är med. Vara intresserad av henne (alltså fokusera samtalet kring henne i allmänhet bara), men som sagt: Charmen måste finnas där! Får absolut inte verka desperat eller intresserad direkt, utan bara väcka några små tankar i henne, sen kommer det bara rulla på. Det kommer vara hon som blir intresserad av vidare kontakt.

Några utekvällar senare så slutar det antingen med lite hångel och prat, sen hejdå, eller så slutar det med hångel och sen sex!

Jag skulle samtidigt vilja säga att de som är lite försiktigare oftare är seriösare, och ofta de som detta funkar "bäst" på. Med försiktig menar jag att de är inte de personer som bara direkt hade kommit fram till dig och tagit initativet till ett samtal om man inte pratat förut.

EDIT: Självklart måste man ju känna av stämningen, man märker ganska snart hur hon ser på en. Om man har ett utseende och sätt som passar henne så gör det ju det hela lite lättare, men smaken är ju som baken... Ge inte upp bara

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Av mina erfarenheter så vill de flesta tjejer ha någon som inte vill stoppa i den direkt, utan mest en som inte ens bryr sig om sex.

Ska det vara romantiskt så är det kanske inte så smart att spotta i handen och greppa fittan.
Men ska det bara knullas så är det av min erfarenhet lika bra att köra igång med en gång för då vill tjejen lika mycket som du

Permalänk

Haha blev dumpad idag. Ungefär 2 veckor. Glad för det lilla var det, va?

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

varför blir ni dumpade efter typ 2 dagar, 2 veckor, vad gör ni med flick stackarna igentligen?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Av mina erfarenheter så vill de flesta tjejer ha någon som inte vill stoppa i den direkt, utan mest en som inte ens bryr sig om sex.

Det märks klart och tydligt som fan om man det minsta desperat efter ett förhållande/sex.

Edit: Sen ska man väl antagligen inte lira WoW eller CS, för risken att killen gör slut för att få mer tid för att spela

säg inte det du;)
min förra tjej och jag chattade ett bra tag,innan vi bestämde oss för att träffas så kom vi överens om att vi inte skulle ligga med varandra när hon då skulle sova över...heh...vi var som kaniner hela natten igenom kan jag lova.:)

likadant med 2 utav mina tidigare x....dom kunde inte hålla sej(även fast jag själv var lite sugen men hade intalat mej själv att jag inte skulle ha sex).

sen för att sätta pricken över i:et,1 utav x:en mina satte sej efter samlaget vid min ps2:a och frågade om vi kunde lira något:p...jag var då i himmel riket:P:D

men visst,börjar man komma upp i 30+ åldrar på tjejerna,så stämmer nog det du säger:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
säg inte det du;)
min förra tjej och jag chattade ett bra tag,innan vi bestämde oss för att träffas så kom vi överens om att vi inte skulle ligga med varandra när hon då skulle sova över...heh...vi var som kaniner hela natten igenom kan jag lova.:)

likadant med 2 utav mina tidigare x....dom kunde inte hålla sej(även fast jag själv var lite sugen men hade intalat mej själv att jag inte skulle ha sex).

sen för att sätta pricken över i:et,1 utav x:en mina satte sej efter samlaget vid min ps2:a och frågade om vi kunde lira något:p...jag var då i himmel riket:P:D

men visst,börjar man komma upp i 30+ åldrar på tjejerna,så stämmer nog det du säger:)

Men det är ju bara för att du är en erkänd player

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

är det inte så att 30+are är ofta mer kåta än yngre tjejer det är iallafall vad jag fått för mig och de runt 40 ska vi inte tala om, riktiga 3 kants tanter, 1 kille räcker inte för dom inte! ingen personlig erfarenhet dock.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
och de runt 40 ska vi inte tala om, riktiga 3 kants tanter, 1 kille räcker inte för dom inte! ingen personlig erfarenhet dock.

HAHAHAHAHAHA! Nu vet jag varför det kommer så många män samtidigt till en ensamstående kvinna kring 40 som flyttat in i samma trapphus Varje gång man kommer hem så står hon utanför dörren och pratar med nån ny man varje gång

Nåja....till något annat nu. Jag började tänka på att det blir vanligare att hitta en partner via nätet. Själv har jag haft 2 tjejer, och båda träffade jag via nätet. Min mor har även förlovat och väntar barn med en som hon träffat via nätet.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass