Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kenny McCormick
Jag är 22 och har aldrig haft någon tjej.
Det känns ganska hopplöst att hitta någon...

Äsch, är ju inte hopplöst. Inget konstigt med det, det kommer. Ett tips är väll att ta lite fler chanser? Stöta lite extra på nån tjej du gillar, ta mycket initiativ. Om du nu tycker det är hopplöst, fråga dig själv om det skulle bli värre av att du skiter i om du gör bort dig och bara kör på

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andre_H
Hur får man en tjej som tycker man är läskig?

Du hittar en ännu läskigare...;)

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury Beast 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 ] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [💾WD Black SN850 NVMe SSD 2TB] [2x WD BLACK SN850X NVMe SSD 8Tb] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [Crucial BX500 SATA SSD 4TB] [38TB NAS 7200rpm Lagringsdiskar] [🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] [🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber]

Permalänk
Medlem

Vet inte om det redan tipsats om detta men: http://www.raggningsreplik.se/

Permalänk
Inaktiv

darkmoon mjo jag har faktikst fåt lite samma känlsa. Alla har börjat bestämma vem dom ska gå med på balen osv. Själv var jag inte ett dugg nervös inför detta, då jag visste vem jag ville gå med och visste att om den personen inte ville så hade jag ett gäng andra alterativ (inte skabbtjejer här inte ) Men iaf så whinar många av dessa tjejer nu över att de hade velat gå med mig, för nu hittar inte dom ngn i princip. Känns rätt soft då jag alltid fått för mig att jag inte haft det så jätteneklt med tjejer osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
darkmoon mjo jag har faktikst fåt lite samma känlsa. Alla har börjat bestämma vem dom ska gå med på balen osv. Själv var jag inte ett dugg nervös inför detta, då jag visste vem jag ville gå med och visste att om den personen inte ville så hade jag ett gäng andra alterativ (inte skabbtjejer här inte ) Men iaf så whinar många av dessa tjejer nu över att de hade velat gå med mig, för nu hittar inte dom ngn i princip. Känns rätt soft då jag alltid fått för mig att jag inte haft det så jätteneklt med tjejer osv.

Jag har faktist fått 2 förfrågningar.

en gammal gammal klasskompis. alldrig haft någon kontakt. sa at jag inte ens viste om jag skulle gå på balen så jag sa till henne på ett snäll sätt att det var bättre att hon letade efter någon annan mer värdig.

En tjej har frågat mig om jag vill gå med hennes syrra. alldrig träffat någon av dessa 2 personer i mitt liv. bara sett lite snabbt på kort och jag kan säga att det inte är någon vacker syn iaf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag har faktist fått 2 förfrågningar.

en gammal gammal klasskompis. alldrig haft någon kontakt. sa at jag inte ens viste om jag skulle gå på balen så jag sa till henne på ett snäll sätt att det var bättre att hon letade efter någon annan mer värdig.

En tjej har frågat mig om jag vill gå med hennes syrra. alldrig träffat någon av dessa 2 personer i mitt liv. bara sett lite snabbt på kort och jag kan säga att det inte är någon vacker syn iaf.

tjaa ja är heller ingen vacker syn, e en sak som är klart:p
tror nog du gjorde rätt i och "avvisa" dem, kanske ja oxå skulle gjort

hur går det f.ö på tjejsidan ??, händer det nåt;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
tjaa ja är heller ingen vacker syn, e en sak som är klart:p
tror nog du gjorde rätt i och "avvisa" dem, kanske ja oxå skulle gjort

hur går det f.ö på tjejsidan ??, händer det nåt;)

Mja. Går väl som det alltid har gjort
Dock så fick jag reda på en lustig sak i söndags kväll.
Var hos en och hade en typ dricka fri fest. var lite folk där osv. även folk jag inte gillade. de gick sen vilket som tur var
fick reda på att en av tjejerna som var där att när hon och 2 andra tjejer hade varit uppe i samma lägenhetn med samma killar ett halvår innan så hade den ena tjejen fått för sig något knäppt. " jag tror han den där är typ kär imig för han tittad mycket på mig"

jag bara stod som ett fån i någon minut.
jahop.. inget jag minns jag har raggat på iaf.
Annars så är ett gilr+girl+boy fight det närmaste man har kommit nu iaf

en Kompis syrra och hennes kompis och jag då småtjivades lite i 2 timmar utan för statiol och i bilen en massa. dock inget jag är ute efter då de har pv's ... Men men..
Sen finns det ju de man varit lite intresserade av som totalt tagit avstånd från en eller som visat sig var värsta bottenskrapet

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Mja. Går väl som det alltid har gjort
Dock så fick jag reda på en lustig sak i söndags kväll.
Var hos en och hade en typ dricka fri fest. var lite folk där osv. även folk jag inte gillade. de gick sen vilket som tur var
fick reda på att en av tjejerna som var där att när hon och 2 andra tjejer hade varit uppe i samma lägenhetn med samma killar ett halvår innan så hade den ena tjejen fått för sig något knäppt. " jag tror han den där är typ kär imig för han tittad mycket på mig"

jag bara stod som ett fån i någon minut.
jahop.. inget jag minns jag har raggat på iaf.
Annars så är ett gilr+girl+boy fight det närmaste man har kommit nu iaf

en Kompis syrra och hennes kompis och jag då småtjivades lite i 2 timmar utan för statiol och i bilen en massa. dock inget jag är ute efter då de har pv's ... Men men..
Sen finns det ju de man varit lite intresserade av som totalt tagit avstånd från en eller som visat sig var värsta bottenskrapet

Finns en hel del bottenskrap därute tyvär även måndagsex :/.
Det där att hon fick för sig att du var lite på henne eftersom du tittat på henne var ju bra fantasi, ett plus iaf:p

småtjafs som du nämnde e väl alltid kul behöver dock inte vara nåt alls,bara för att fördriva tiden..

och för er som undrar vilket ja inte tror nån gör så e det fortfarande stilla här fast flörtar gör man väl en hel del, inget direkt seriöst utan bara för att fördriva tiden å ha kul. Har redan en seriös för mig iaf bara väntar på henne

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Finns en hel del bottenskrap därute tyvär även måndagsex :/.
Det där att hon fick för sig att du var lite på henne eftersom du tittat på henne var ju bra fantasi, ett plus iaf:p

småtjafs som du nämnde e väl alltid kul behöver dock inte vara nåt alls,bara för att fördriva tiden..

och för er som undrar vilket ja inte tror nån gör så e det fortfarande stilla här fast flörtar gör man väl en hel del, inget direkt seriöst utan bara för att fördriva tiden å ha kul. Har redan en seriös för mig iaf bara väntar på henne

japp, det får rulla på så o se om det leder till att man träffar någon av deras kompisas kompisar typ.
Dock så verkar ju typ alla ha bestämt var de ska fira nyår och man sitter väl hemma själv som vanligt i år då får väl köpa lite raketer o fördriva tiden med eller något.

Men då verkar det ju gå på rätt håll iaf om det verkar vara något på G ju Något o önska sig till jul kanske?
Dock tror jag att vid juletier så är det inte många som blir ihop eller bryter upp bara för att träffa någon ny. alldeless för mycket stök o pressentera någon ny

Kul med jul smilisarna förresten,

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Här har vi något intressant.
Bottenskrap på vilket sätt?

Själv har man ju dragit tjejer jag avskyr på alla plan... men ligga som ligga

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Här har vi något intressant.
Bottenskrap på vilket sätt?

Själv har man ju dragit tjejer jag avskyr på alla plan... men ligga som ligga

Det kan väl vara allting ifrån att de är Fjortisar eller har något annat man inte gillar hos de. Sen finns det ju folk man uppfattat för ena stunden som någon liksinnad men sen så visat sig vara totalt tvärtom eller så.
Något som verkar vara svårt och hitta är lediga tjejer som inte röker ...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

japp, det får rulla på så o se om det leder till att man träffar någon av deras kompisas kompisar typ.
Dock så verkar ju typ alla ha bestämt var de ska fira nyår och man sitter väl hemma själv som vanligt i år då får väl köpa lite raketer o fördriva tiden med eller något.

Men då verkar det ju gå på rätt håll iaf om det verkar vara något på G ju Något o önska sig till jul kanske?
Dock tror jag att vid juletier så är det inte många som blir ihop eller bryter upp bara för att träffa någon ny. alldeless för mycket stök o pressentera någon ny

Kul med jul smilisarna förresten,

julsmileys e kul:p

nae tar inte det seriöst blir det seriöst så ställs ja mellan 2 tjejer och det gillar jag inte. om ja säger en sak till tjej2 och sen säger att det bara var för att och att ja velat ha/älskar tjej1 så blir ju tjej2 inte så jävla glad och ja kan hålla mig tills ja träffar tjej1;)

btw e rusningstrafik woho, swec och msn

många försöker nog hitta nån till juletider iaf bara för att, gör mig rätt förbannad faktiskt.. menmen ta de tlugnt å leta !

bottenskrap: fjortisar, idioter, fjollor etc etc etc såna som man inte gillar eller avskyr eller hatar, ur choice

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa igenom alla 17 sidorna så detta kan ha postats tidigare.

Läs boken: Spelet.

Har inte läst den själv men har blivit rekomenderad den, om ni nu inte skulle tro på det som står i boken så har ni säkert fått er ett gott skratt iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Heh, gör som jag...
1. Bli full så du törs närma dig bruden.
2. Förvarna henne att du är sci-fi / dator nörd
3. Innan hon svarar på din förvarning, nämn fort som satan att du hatar 1 night stands och bara vill ha seriöst förhållande.
4. U WIN...

Hon har nu accepterat dina brister och är även din flickvän

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TuX81
Heh, gör som jag...
1. Bli full så du törs närma dig bruden.
2. Förvarna henne att du är sci-fi / dator nörd
3. Innan hon svarar på din förvarning, nämn fort som satan att du hatar 1 night stands och bara vill ha seriöst förhållande.
4. U WIN...

Hon har nu accepterat dina brister och är även din flickvän

HA tor duja, punkt ett är ju åt helvete om man inte är en osocial/isolerad person:p..

2. finns tjejer som är sci-fi/datornördar;)

3. 3an hm skulle aldrig i helvete gå å få henne i säng^^

4. I win....:p

Permalänk
Medlem

Vrålstirra mot henne hotfullt under hela kvällen, slå sedan upprepade gånger i bordet eller baren och skrik lite för att visa att din alphahanne-status är högre än resten av flockens.

Funkar inte det kan man ju alltid dyka på henne bakifrån med Ether och trasa..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Vrålstirra mot henne hotfullt under hela kvällen, slå sedan upprepade gånger i bordet eller baren och skrik lite för att visa att din alphahanne-status är högre än resten av flockens.

Funkar inte det kan man ju alltid dyka på henne bakifrån med Ether och trasa..

Var det inte du som blev varnad för ett liknande uttalande om rhohypnol tidigare i tråden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Var det inte du som blev varnad för ett liknande uttalande om rhohypnol tidigare i tråden?

hehe nej, varningen jag har var för att jag postade en bild då det var nå personer som argumenterade.
postade den där bilden då det är ett förståndshandikappat barn som springer och så står det "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded." och det var inte så omtyckt av moderatorn som om jag inte minns fel låste tråden för att den redan spårat ut sen tidigare.

Har inte skrivit i denna tråd förut och för den som inte förstod att jag skämtade då jag skrev inlägget kan jag tala om för att det bara var ett skämt och att det inte är någon vidare bra idé att hoppa på någon med Ether, det kan medföra hemska följder, det behöver man inte vara ett geni för att räkna ut..
Dock så kan det första tipset kanske funka, att stirra ut henne och visa sin manlighet, vad vet jag? Man har ju läst alla möjliga sätt folk har träffat varandra på..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius

Har inte läst den själv men har blivit rekomenderad den, om ni nu inte skulle tro på det som står i boken så har ni säkert fått er ett gott skratt iaf.

Den boken var verkligen, hmmm, intressant.
I början blev jag rätt intresserad och undrade om det verkligen fungerade, men tillslut spårar hela boken och jag orkade tillslut knappt igenom sista hundra sidorna. blev glad att boken tog slut, så att jag slapp läsa mer (kan inte sluta läsa böcker när jag kommit halvvägs, det går bara inte).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius

Då du inte läst den själv så gäller väl inte detta dig.
Men den som tror på det i den boken är en idiot.

Permalänk
Medlem

Tror jag börjar falla för en på jobbet... Gah så jobbigt tror hon har kille..

I vanliga fall kan jag tycka nya tjejer på jobbet är intressanta för dom ser rätt bra ut men efter man sett dom dag efter dag tröttnar man på dom och dom är inte alls lika snygga längre...

Men denna tjej är något så fruktansvärt obeskrivbar... Kan stå o kolla på hur länge som helst hon är lika vacker varje dag... :/

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

det är lite jobbigt att falla för ngn på jobbet. det gjorde jag själv. men som tur var så var det samma för henne så efter en massa strul så är vi faktiskt ihop
men innan det blev ngt så var det lite jobbigt att se henne var dag.

Permalänk

Själv är man ihop med en från jobbet trots att jag nästan aldrig såg åt hennes håll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
massa text

Hehe alright, då ber jag om ursäkt.

Förstod att det var ironiskt, fick bara för mig att det var du som skrivit det där. Men jag och namn är ju som glass och en skärbrännare, ingen vidare bra kombination.

Permalänk
Medlem

Jag tycker nästan de tur om man lyckas träffa på en tjej som vill satsa på ett förhållande. De flesta tjejer jag känner/träffar är ofta ute efter att ha kul bara, de har mycke svårt för att tänka sig att "binda upp sig". Dejta är kul, träffa nya killar är kul, bli bjuden på middag & grejor är kul, men sen räcker det.

Permalänk

jaha, så sitter man här igen, dumpad full o jävlig.. undrar om man någonsin kommer få en vettig brud som inte bara slänger bort en när hon tycker att hon är färdig, tyvär verkar det ju inte finnas så många sånna där ute.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Då du inte läst den själv så gäller väl inte detta dig.
Men den som tror på det i den boken är en idiot.

Jag har boken, men har bara orkat läsa en bit in.
Tycker att deras poäng redan gått fram dit jag läst och då känns det inte så meningsfullt att läsa vidare om alla deras äventyr..

Vad specifikt tycker du är idiotiskt ?
En del av det som står där kan jag nog tänka mig funkar bra om man är tillräckligt oblyg för att verkligen utföra tipsen som står.
Det är ytlighet på högsta nivå, men för att få hem en tjej för natten tror jag nog att det kan vara utmärkt.

Sen tror jag inte det funkar lika bra på mindre ytliga tjejer..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

Skall gå ut med en tjej antagligen nästa vecka då hon skulle hem till sina föräldrar idag för att komma undan sin pojkvän Träffade henne faktiskt på en fest förra helgen, men jag visade inte några större intressen då för henne utan vi bara pratade lite, men nu på onsdag så skickade hon eller rättare sagt hennes kompis åt mig att hon e kär i mig, så jag tänkte nu bara jaha säkert någo BS, men antagligen så var det inte så heller. Så det är bara att hålla tummarna.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

jaha är hon 12år eller?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

lite onödig kommentar va ???

tjaa låter BS om det hela, be careful m8
Jag själv ligger lika tomt till som inna:P