Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
jaha är hon 12år eller?

Tänkte samma sak

I´m: Få inte upp förhoppningarna, men försök hålla samma chill som du gjorde på festen, så blir det nog lyckat.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
jaha är hon 12år eller?

Hon e 17 år. Så jaa de e väl nästan nära 12 sorry att ja e en sån fjortis men mina inlägg tycks hålla lite högre klass än dina eller?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Tänkte samma sak

I´m: Få inte upp förhoppningarna, men försök hålla samma chill som du gjorde på festen, så blir det nog lyckat.

Tack för stödet av nån punkt iaf. Kommer möjligtivs att träffa henne i morgon om allt går enligt planerna. Håller förhoppningarna nere, för jag vet att det inte löser sig på nåt sätt utan kan förvärra allt om man typ går på moln.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Kan väl lägga till en klagare om hur dåligt jag har det på tjejfronten jag med för att passa in.

Min KK dissade mig för en annan kille i fredags :<

I dag så städade jag lite här (typ julstädning...) och hittade ett "kärleksbrev"
Det var rätt skoj, värmde allt om hjärtat.
Dessvärre så bor den här tjejen över 60 mil bort

Bhuhu.

Permalänk
Medlem

guh.. problem.
är ganska rejält nördig av mig, precis avslutat en kurs. i denna kursen fanns det då en tjej jag verkligen gillar, har dock inte en jädra blekaste aning om hur jag ska ta handom detta.
Jag är då 20 bast, aldrig haft en tjej.
någon som har några tips?

Permalänk

Har du fått någon kontakt överhuvudtaget?
Bäst är att få en bra grund och sedan gå in lite mer aggressivt.

Men fan vet jag.

Permalänk
Medlem

mjodå, snackat ganska mycket med henne under kursen, ska träffas med kursen som lite efterfest också snart, hade tänkt prata med henne då, men är inte riktigt säker på hur... ja.. hur man ska gå till väga.

Permalänk
Medlem

Är i halvliknande situation. Verkar hon gilla dig med, eller tycker hon du är läskig? Du kanske kan va glad när ni är tillsammans, kanske ringa någon gång eller chatta ge nån komplimang och skryta lite om dig själv, ge julklapp kanske om du känner för det och se om det går frammåt. Då kan du ignorera henne lite.

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
guh.. problem.
är ganska rejält nördig av mig, precis avslutat en kurs. i denna kursen fanns det då en tjej jag verkligen gillar, har dock inte en jädra blekaste aning om hur jag ska ta handom detta.
Jag är då 20 bast, aldrig haft en tjej.
någon som har några tips?

Mora eh, jag kommer med akuthjälp från Malung.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
mjodå, snackat ganska mycket med henne under kursen, ska träffas med kursen som lite efterfest också snart, hade tänkt prata med henne då, men är inte riktigt säker på hur... ja.. hur man ska gå till väga.

Bara att festa järnet, ut o dansa med tjejen och hon faller pladask. Var en kul typ helt enkelt och prata med henner mer.

Permalänk

för o ställa en liten fråga till alla.

Vad tycker ni igentligen om tjejer?
vill ni att de ska ha knullat runt halva stan o ute o ränner hela veckorna i ändan som "fjortisar"?

eller vill nui ha de där mer i skyggan som är oskulder eller bara haft någon enstaka o kanske mer är en hemma sittare?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Bara att festa järnet, ut o dansa med tjejen och hon faller pladask. Var en kul typ helt enkelt och prata med henner mer.

Yes.

Kör turkdansen (gnid gnid) på henne så blir du fan inte av med henne igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

vill ni att de ska ha knullat runt halva stan o ute o ränner hela veckorna i ändan som "fjortisar"?

eller vill nui ha de där mer i skyggan som är oskulder eller bara haft någon enstaka o kanske mer är en hemma sittare?

Inget av det, jag väljer mitt emellan jag. Och har valt rätt Ingen oskuld och ingen porrskådis.

Permalänk
Medlem
Citat:

beror väll lite på va man är ute efter, vill man bara ligga så är det bra med tjejer som inte fegar.

ska man va ihop vill man inte ha en för "slamping" brud ellr en oskuld.
nått mellanting.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Hellre hemmasittar typen Är väll lite så själv, visst jag e gärna ute o festar, men har inget emot att sitta hemma heller. Bra att tjejen min är likadan

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Jag hann bli 24 år innan jag fick min tjej
Så it will happen.

Är man hemma hela tiden och runkar till Anime som endel gör, så är det inte så konstigt att man inte får en tjej. Det krävs att man är ute och umgås så hittar man när man minst anar eller känner för det.

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Jaha, 22 är man här. Ska vänta två år till.

Fråga: Vad tycker kvinnor i regel om arbetsnarkomaner?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
Jaha, 22 är man här. Ska vänta två år till.

Fråga: Vad tycker kvinnor i regel om arbetsnarkomaner?

Har man ett statusjobb gillar dom det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Har man ett statusjobb gillar dom det.

Haha.. Men ett statusjobb räcker inte till i längden om man aldrig e hemma, då blir man bara en enstöring. Så arbetsnarkomaner e inget att söka efter. Vill inte ens att min tjej ska vara arbetsnarkoman.

Permalänk
Medlem

Med andra ord ligger jag risigt till som till och från spenderar 10 timmar på jobbet om jag anser det nödvändigt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
Med andra ord ligger jag risigt till som till och från spenderar 10 timmar på jobbet om jag anser det nödvändigt.

newb, 12 timmar jobbar jag från ikväll 19:00

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
newb, 12 timmar jobbar jag från ikväll 19:00

Newb, jag jobbar allt ifrån 12 till 16 om dagen

Permalänk
Medlem

Enklast, våga ragga på de tjejer du stöter på ! ___ även när du är nykter ___! Var inte rädd för att be om ett nummer av någon man bara stöter på i cafeterian.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem

Slappna av Precis samma som gäller före n person som håller på med improvisation. Desto mer du anstränger dig att verka normal eller rolig desto tråkigare och konstigare blir du. Slappna istället av och försök inte verka rolig, då kommer det av sig själv. Det finns jäligt mkt att lära sig inom teater som man har nytta av hela livet.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Testa tjejerna och skicka ett mail från en datingsida eller något

http://bluffmail.mine.nu

Nae, men påtal om tjejer... går ju inget vidare på min front iaf. Måste helt enkelt våga mer, är feg som fan Kan knappt prata med en tjej utan att bli söndernervös.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Ursprungligen inskrivet av Kenny McCormick
Jag är 22 och har aldrig haft någon tjej.
Det känns ganska hopplöst att hitta någon...
--------------------------------------------------------------------------------

Man kan alltid åka ner till Thailand/Malaysia och köpa en fru om du inte hittar någon här hemma. Ibland ser jag gubbar som går runt och handlar med en till två malaysier som gubbarna har varit och köpt.

----

hahahaha sitter å jobbar nu. natt.. kan inte sluta skratta på svaret alltså.

hmm hade själv 3år med en tjej, började lite med att hon var på mig och ja tvekade om jag kom ihåg rätt sen blev vi då ihop sen förlovade men men! sen sista månan va de ja som hoppa på en annan brud :C så då gjorde ja ju slut iaf. ahh well efter en vecka så gick ja bara på krogen å hitta min pärla. då va de ja som visade som fan att ja ville träffa henne. vill typ dra hem henne men nä de fick ja ju inte haha hon va ju med hennes kompisar.. ;P iaf de gick hur bra som helst ändå en vecka senare bara pang :D. 2,5år tillsammans nu. bor ihop. bara köra på. tar de slut så gör de ju det. brudar finns de ju.

hmm själv tycker ja inte de är så kul å va singel men nu va de längesen jag var de. men längtar inte dit än! :]

Permalänk

får väl lyfta denna tråden lite.

De 2 tjejerna som jag nämt sedan tidigare. har man bara haft ett mer åka snålshys på osv. Det roliga är att de har alldrig hittat på något själva med en utan alltid tillsammans med en kompis eller så.. visst de kanske är fega eller nått.
Den ena är som sagt en Äldre persons lillasyster som jag känner. och hon vill jag inte ens gå på Men den andra har jag suttit ett tag o tjivats lite med att hon är feg osv osv. suttit o varit lite social via sms eller träffats lite lätt i skolan eller bara hängt nere på stan med eller utan någon kopmpis till henne då.

Hon har som sagt varit rädd för mig o vågade inte stanna i mitt synfält mer än 3 sec. nu senaste veckan så gav jag hon och en annan lift hem då jag var hos en annan. körsträckan var den samma då deras hus ligger på samma vägar jag äöndå passerar. Hon denna då hennes kompis skulle av rätt trdigt på vägen hem och hon denna då hoppade fram i framsätet. jag var lite förbryllad över att hon vågade det trodda jag inte ens om henne. nu sitter hon och pratar med en istället för att bara glo på något annat.
Så nu i 2 dagar har jag kört henne till skolan då jag ändå kört bil och passerar som sagt gatan så när på 100m så gör det mig inte spec mycket.

Ska jag vara ärlig så tror inte jag det blir något men det är klart mycket roligare att bara umgås utan att dirext ragga eller så få se hur det utvecklas. ska köra henne te skolan i mon med så även om hon bara vill ha gratis lift så stör det mig inte så mycket i dags läget då jag inte mycket mer förlorar på det än att sätet i bilen blivit nerdsuttet

haha:P
En sak som jag fick reda på är att hon gått hos BUP i 11 månader, vilket kan förklara lite varför hon är lite tillbaka dragen o så. har inte viljat dirext fråga varför men så vitt jag vet så verkar hon känna sig illa omtyckt där hemma.

Men men.. man få se vad det blir. Annars så är möjligheterna stor att man hittar någon annan via hennes kompisar osv

Ha det!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

... massa text ...

Att bara umgås är oftast ett både bättre och trevligare sätt att träffa nån, istället för att gå in för hårdraggning, visst, det funkar för vissa men inte i allmänhet... Dessutom så brukar misslyckade ragg inte bli så mkt till kompisar, umgås man istället så blir det ju vad det blir

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

brudar är skit!:D

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Madness
brudar är skit!:D

Haha, kan jag också hålla med om, men det är fan sant att man varken kan leva med dom eller utan dom.

När alkoholhalten börjar bli lite för hög brukar jag alltid gå runt och predika om att kvinnor är skit, det konstiga är att jag faktiskt fått ragg på det...

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Hahah tjejer är lite småkonstiga ibland Kan även vi killar vara men det är juh en annan femma ;D

Senaste tjejen jag snackade med var det väll på g med men hon visste inte vad hennes pappa skulle säga o bla bla (det skiljer 6 år mellan oss...Vissa ser det som massa andra som inget )... Men ska jag vara ärlig tror jag bara det är bullshit Om man verkligen vill något försöker man iaf

Sen vart det bara mer och mer tjafs om egentligen ingenting men aja så sa jag att jag inte orkar bry mig längre (jag fick bara ta skit av henne om hon var sur den dagen fick jag höra allt o det vara BARA hon som fick må dåligt osv ) iaf så skrev hon sms så svarade jag på allt hon skrev "jag bryr mig fortfarande inte" oså frågade hon varför jag svarade på dom för (när det var hon som sa åt mig o skita i henne ) Sen slutade det med att hon bad sin polare ringa o be mig låta henne va (det roligaste är att hennes polare ringde med dolt nr^^ )

Ja nu vart väll texten "lite" luddig men trött hoppas ni förstår lite iaf

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A