Diablo II ladder reset 25 juni

Permalänk
Medlem

Diablo II ladder reset 25 juni

Hell, it's about time!

http://www.battle.net/diablo2exp/

Har lirat ett par RPGs det senaste året men alla av dem fick mig bara att önska att man lira D2 istället! Nu när laddern ska restas är det läge att börja D2 igen

Edit:
Om det är någon som inte tänkt att lira gamla D2 nå mer så skulle jag bli väldigt glad om jag kunde få dina CDkeys! (orginal + exp) Vill testa att lira på två datorer samtidigt och på så sätt hjälpa mig själv.

Tack

Permalänk
Avstängd

YESSS!!!!!, Jag som har glömt bort mitt acc pw:P. Å ja får inget nytt utav b.net

Permalänk
Medlem

vad spelar det för roll om du har ditt gamla acc kvar?

Permalänk
Medlem

haha bra.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morannon
vad spelar det för roll om du har ditt gamla acc kvar?

ööhh vad är då ladder reset bra till om man har kvar allt??

Permalänk
Medlem

haha, man kanske ska börja lira igen då ^^

Permalänk
Avstängd

Undrar om en upd till spelet kommer samtidigt?. Typ en sån patch så att det blir omöjligt att hacka dupa, och använda maphack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Undrar om en upd till spelet kommer samtidigt?. Typ en sån patch så att det blir omöjligt att hacka dupa, och använda maphack.

De har inte sagt.

Men eftersom de rensade bort "public dupe method" för några månader sen kommer inte vanligt folk kunna göra dubes på så enkelt.

Permalänk
Avstängd

Sen säger dom på chatten i diablo 2 att alla ladders blir none-ladder =/ va menar dom med det ? ??....Finns dom gamla acc kvar på none-ladder??

Permalänk
Medlem

Alla dina gubbar som är på ladder nu kommer bli non ladder. Du kommer kunna spela med dom gubbarna men kan inte föra över saker från dom till nya om du skapar ladder karaktär efter reset.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Avstängd

aha ok (catshing)

Permalänk
Medlem

Är det nån som har ett set CDkeys över som inte används? Skulle vilja testa att köra med två på samma gång...

Skulle va über snällt!

Permalänk
Medlem

Hade ju precis börjat spela igen...
Aja, bättre nu vid 27 än vid 87.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morannon
Är det nån som har ett set CDkeys över som inte används? Skulle vilja testa att köra med två på samma gång...

Skulle va über snällt!

-.- ska du dupa lr ? ?

Permalänk
Medlem
Citat:

-.- ska du dupa lr ? ?

Nej absolut inte, vet inte äns hur man gör. Fusk suger.

Tänkte mula och boosta mig själv.

Permalänk
Medlem

hm... nu blev jag ju allt sugen på att börja igen jag hinner ju träna lite innan reset
ser ni en liten "Noob" till paladin som heter Applet och sänner runt i cirklar så är det jag

Permalänk
Avstängd

haha. Det namnet ska ja leta efter ^^, Vilket sorts pala ska du bygga upp då??

Permalänk
Medlem

Hehe har ingen aning, så insatt är jag inte men dom skills som brukar matas är Sacrifice + Zeal och antingen Holy freeze eller Holy Shock, jag är ingen Diablo 2 guru direkt

EDIT: Jag stötte så klart på problem, jag har aldrig använt min egna Key på laddern (använde en kompis) och nu står det "the CD key used to install this application vas intended för another product. please reinstall this application using the correct key."
I FAQ'en står det att man kanske har skrivit fel och att man ska testa igen med 15min's mellanrum

Problemet är att det står "If you continue to receive either of these messages you will need to mail in the jewel case so that we can verify ownership. Once we receive this we will send you a new CD-Key and disable the old one."... och jag har bara klisterlappen med cd-key'n, skivan och framsidan kvar

Vad göra?

Permalänk

hammerdin och smither e skoj

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

Zealer äger ^^, Men smiter är oxå väldigt bra

Permalänk
Medlem

Ska bli kul med ny ladder, tror ekonomin kommer bli lite annars om man fått bort dupandet, saker som inte är värt någonting nu kommer bli värda, osv. Har just dragit upp en sorc + en barbar dom senaste två veckorna med hyffsad gear (sorc lvl 84 550% mf, resp lvl 88 lek-barb), men tycker ändå det skall bli kul att börja på ny kula

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Avstängd

Diablo II böarjar vara ganska ute nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne888

Diablo 2 ute? Nja.. började lira det efter ett års wow, det är fortfarande stort på bnet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Hehe har ingen aning, så insatt är jag inte men dom skills som brukar matas är Sacrifice + Zeal och antingen Holy freeze eller Holy Shock, jag är ingen Diablo 2 guru direkt

EDIT: Jag stötte så klart på problem, jag har aldrig använt min egna Key på laddern (använde en kompis) och nu står det "the CD key used to install this application vas intended för another product. please reinstall this application using the correct key."
I FAQ'en står det att man kanske har skrivit fel och att man ska testa igen med 15min's mellanrum

Problemet är att det står "If you continue to receive either of these messages you will need to mail in the jewel case so that we can verify ownership. Once we receive this we will send you a new CD-Key and disable the old one."... och jag har bara klisterlappen med cd-key'n, skivan och framsidan kvar

Vad göra?

Det är lika bra å köpa diablo2+exp för 199:- så får du en helt ny cd-key.

.....Efter ladder restart så ska ja lätt göra en ele dudu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne888

Bott i en grotta utan internet eller? D2 är lika ute som WOW...

Permalänk
Medlem

Cd nycklar.. hittat !
D2 skivor.. Híttat !
Expansion skivan.. Inte hittad...

Lite surt, letat som en tok

Får försöka få tag i en ny nånstans.

Permalänk
Medlem

Tips på sida där man kan läsa om hur man bäst gör en viss char.

EDIT: Fanns redan en tråd!
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=2...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

aa gött master9 *bugar å tackar

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är lika bra å köpa diablo2+exp för 199:- så får du en helt ny cd-key.

.....Efter ladder restart så ska ja lätt göra en ele dudu

hm... jo, jag kanske får ta och köpa mig en ny LOD skiva =/
dregelmyller, Har du bara nycklarna så kan du ju alltid "låna" en skiva

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
hm... jo, jag kanske får ta och köpa mig en ny LOD skiva =/
dregelmyller, Har du bara nycklarna så kan du ju alltid "låna" en skiva

LoD funkar inte med "lånad" skiva, om du menar det jag tror
Får köpa en på söndag.

Kommer nog inte köra sådär superseriöst som förr i tiden, inte like mycket mfande. Funderar på att göra en barb av något slag..