Diablo II ladder reset 25 juni

Permalänk
Avstängd

MEn men jag har alla mina char kvar på ett utav mina mule acc ju.....Mär kommer reseten till sverige?

Permalänk
Medlem

Kan inte tänka mig att lightning build är så bra för Andy och Meph. Skulle då helst köra blizzard för dom.

EDIT:

Peter_86 det har inte blivit reset på någon realm och ingen vet när

Permalänk
Medlem

Vart just påmind att min högsta java var 94 inte 93....vilket göt mig ännu mindre sugen. Kommer aldrig ha den orken igen

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Kan inte tänka mig att lightning build är så bra för Andy och Meph. Skulle då helst köra blizzard för dom.

EDIT:

Peter_86 det har inte blivit reset på någon realm och ingen vet när

Blizz är helt klart bäst för meph + andy OM man inte har infinity då äger light soso all mf med undantag för hammerdins. Men det dröjer nog ett tag innan infinity blir billig.

Permalänk
Medlem

Tycker den absolut roligaste perioden i D2 är från första början till att man hittar sin första shako ungefär. Brukar lägga ner några månader efter reset...

Permalänk
Avstängd

Har någon annan detta problem med Diablo2 lod+Avast virus skydd, Så fort jag stänger av D2 med Avast igång så hänger sig d2 å gör så jag blir tvungen å starta om datorn =/. Men när jag stänger av Avast så fungerar det felfritt.

Permalänk
Medlem

Kan jag ha mera oflyt eller?
Har plockat fram alla skivor nu, stoppar in en skiva i datorn.
Sen händer ingenting, och då kommre jag på att jag inte har mina CD läsare inkopplade.

Och jag har dom inte inkopplade för att jag inte kan koppla in dom. Jag köpte nya datordela för ett tag sen, men då köpte jag aldrig nya hdds, och jag har bara 1 IDE uttag på moderkortet.

Fan vad sämst! -.-

Permalänk
Medlem

dela ut en cd-läsare på nätverket?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
Ah well, jag får väl leva med lite sämre skärpa. Hellre det än att man kan gå och käka lunch under tiden spelet startar.

Har du kört videotesten? Mitt diablo kan variera i mellan skitbra flyt och väldigt bra flyt (för att vara diablo), om det hackar så kör jag videotestet en gång till tills jag tycker det flyter bra

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Ny info om reset från moderator över battle.net

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d2-general&t=1319...

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Ny info om reset från moderator över battle.net

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d2-general&t=1319...

Tar det som om de faktiskt blir lite försenade.

En annan intressant grej sagt av en moderator är att laddern från och med nu ska resetas var 6e månad.
http://www.battle.net/forums/thread.aspx?FN=d2-general&T=1315...

Permalänk
Medlem

Nu blir det snart rd

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
dela ut en cd-läsare på nätverket?

Hade jag ingen aning om att man kunde göra..
Tack för tipset

Permalänk
Medlem

Har fullt partaj.

2x Sorcs (Blizz & Fire), Necro (summoner), Barb, Pala, Java, Druid, Trapsin.

Kan nog gå vägen. Lycka till alla !

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"All Diablo II realms will be down beginning at approximately 2:00 PM PDT, June 25, until approximately 6:00 PM PDT to perform maintenance related to the Diablo II ladder reset."

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=battlenet-status&...

Alltså är reset klart ungefär kl 03:00 vår tid.

Permalänk
Medlem

Jag har bestämt mig för att ta upp D2 spelandet igen

Men nu till min fråga: Är det någon som vet om det finns en uppdaterad version av programmet LOD encyclopedia? Jag brukade använda det förr i tiden för att kolla upp saker snabbt, och jag minns att det var diabloii.net som hostade det, men jag kan ändå inte hitta det Eller finns det något motsvarande, kanske bättre?

EDIT för att förtydliga frågan: Finns det något program som innehåller massvis med information om D2 (items, runes, kartor, magic find etc. etc.)? Minns som sagt att LOD encyclopedia var grymt bra, men hittar inte det längre

Permalänk
Avstängd

Jag har problem med att komma in på Diablo 2 LOD
Jag lyckas logga in med mitt acc men får medelandet:
Diablo 2 was unabel to connect to the relam server...

Kan jag göra nått för att fixa detta?

Edit:
Kommer ni in?

Permalänk
Medlem

ingen som spelar hardcore?
är så sugen på att börja spela igen men hur kul är det att vara ensam på battle.net bland alla skojjare och bottare

Permalänk
Medlem

Äntligen är spelet installerat man fick ju byta skivor 100 gånger. Är det inte hardcore ladder som ska köras?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

Kommer ni in ???

Permalänk
Medlem

Resetten skulle ta 4 timmar så vid en 0300 ungefär är den klar skulle jag tro först då kommer du in.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Ja... om 2 tim 10min. Kan ju bli senare!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då får det bli att spela imorgon istället. ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
-.-, Jag säger bara det som jag har läst. å vad menar du med ''Faller på egna fötter påstår du att ja ljuger?? ?

mega_bra: Dom säger att Bo gör interupted oxå =/

Jag påstår inte att du ljuger, jag påstår att det du säger troligtvis inte stämmer. Men det var väl ändå inte du som hade hittat på det så det spelar väl ingen roll?

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Avstängd

Ska man fixa D2 Loader så man kan köra utan skiva?
räknas de som fusk?

Permalänk
Medlem

Kvarten kvar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hm, börjar nog pröva lite HC ladder imorrn, SC är för fegisar. HC är för riktiga män (som gråter när de dör).

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vigilent
ingen som spelar hardcore?
är så sugen på att börja spela igen men hur kul är det att vara ensam på battle.net bland alla skojjare och bottare

Jag kör hardcore och använder absolut inga tråkiga fusk-fasoner

*morannon