Diablo II ladder reset 25 juni

Permalänk

Fan gubbar.

Bara hoppa in på kanal sweclockers när ni ändå är på b.net. Blir vi ett antal så är det ju enkelt att ordna så folk blir ruchade och liknande.

Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk
Medlem

Oj vad sugen man blir. Tokigt bra spel men det känns som man lagt tiden med sömnlösa nätter, antingen spelandes eller tänkandes på diablo2 bakom sig. Alltid fast i dess stämningsfulla värld. Mmm mys. ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardwired
Fan gubbar.

Bara hoppa in på kanal sweclockers när ni ändå är på b.net. Blir vi ett antal så är det ju enkelt att ordna så folk blir ruchade och liknande.

Håller med

Jag har kommit till act 2 i hell nu, nån mer som ligger där? Lust att köra party?

Permalänk
Medlem

Tjoho Radament's Sphere droppade av piddle
Är det värd nånting nu för tiden?

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Är frostburn värt något?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

MyRus: japp! På Ladder är det. Några pgems eller lite fg

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk

får hela tiden diablo 2 unhandled exception då jag gårut och in ur games rätt störigt. lägger ner om det forsätter.. nån som vet hur jag fixar felet?

Permalänk
Visa signatur

Intel Core i7 Quad 930 | ASUS P6T Deluxe V2 | 12gb Corsair Dominator GT DDR3 @ 2000MHz | Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC V2

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att spela lite normal baalruns? (SCL) kom in i sweclockers chatten isf... Dock MÅSTE jag stänga av spelet helt mellan varje gång annars kraschar det Så ni vet^^ Är lvl 30 blizz soso just nu

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

hitta 2 x magefist , spirit shroud soso skölden med +1 skill 2 x kassa nagel, tals vapen, så det går väl bra skulle jag tro

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Dock MÅSTE jag stänga av spelet helt mellan varje gång annars kraschar det

Jag får också massa konstiga kraschar hela tiden, dock inte mellan varje game.. Men det är riktigt irriterande..

Permalänk
Medlem

hur kommer man in i kanaler med pass?
skriver jag /channel sweclockers2 så hamnar jag ju fel =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
hur kommer man in i kanaler med pass?
skriver jag /channel sweclockers2 så hamnar jag ju fel =/

Du har bara missförstått lite.

Kanalen heter endast: swecklockers

Grejen med Sweclockers1, 2 och 3 var en idé om förutbestämda spel namn. Så folk kan hoppa in allt eftersom dom kommer på b.net.

sweclockers1 för normal
sweclockers2 för nightmare
sweclockers3 för hell

och så då "sweclockers" som password.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Snackar ni om irc-kanaler eller? Skulle va kul om det fanns ju. Dock har jag precis installerat mIrc, så om ni kan berätta vilken server det är på isf så skulle det va kul

Permalänk
Medlem

Det börjar dra sig lite folk till Sweclockers kanalen på battle.net nu Bara att hoppa in!

Permalänk
Medlem

Jag måste va dum, men jag brukar inte spela över nätet o så utan bara lan, så ni får ha överseende

Men var hittar man detta? Irc, inne i spelet eller var? Ni får gärna skriva utförligt så jag säkrt hittar
Tack

Permalänk

inne i spelet tryck enter chat sen tryck channel skriv in kanalen tada inne..

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2

Permalänk
Medlem

Fan i helvete att man ska missa denna reset

Vet inte om det är värt att börja lira nu...

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

joo
en hel del folk som spelar härifrån juh..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag började lira igår, men jag lirar inte _så_ seriöst heller (är inte ute efter 1a platsen direkt )

Permalänk
Medlem

Vafan "your connection has been temporarly disabled, please try to log on later" vart jag tempbannad eller vad?

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Någon som kan hjälpa mig döda baal i normal? /w *myrus

softcore ladder

edit: gick lättare själv än väntat nu är han mos

Visa signatur

Permalänk

Skönt att ha spirit och insight nu! så man kan börja andy-runna i NM ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vilken lvl är du nu VIgge och vad för char?

Visa signatur

Permalänk

Level 62 med min Blizzsorc skitgear förutom spirit och insigt

Visa signatur

Permalänk

Level 81 och klarat Hell men är fast på leveln då alla är totalt kassa och varje baalrun går åt helsike.

Har fått ihop en duriels shel, wizard spike, nån bra sköld, en soj, nagelring, frostburn, goldwrap etc.

Har full resist i hell men behöver + skill för dmg ..

Visa signatur

Fractal Design Define R5 - SuperNOVA 750 G2 750w - KFA2 GeForce RTX 3080 SG - G.Skill Flare X Black DDR4 3400mhz CL14 - Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk Max - Samsung 850 Series EVO 500gb - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Callister
Level 81 och klarat Hell men är fast på leveln då alla är totalt kassa och varje baalrun går åt helsike.

Har fått ihop en duriels shel, wizard spike, nån bra sköld, en soj, nagelring, frostburn, goldwrap etc.

Har full resist i hell men behöver + skill för dmg ..

hur faan gör alla för att få så bra saker, jag mfar med min sorc, elle mfade innan ladder resetet.
hade typ 300MF eller nått på sorken och hittade bara skit nästan, körde, meph,pindle,andy.
nått jag missat eller förbisett?
tycker alla hittar skit bra grejjer hela tiden?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Avstängd

Jag har hittat 2st vipermagi på andy (nm) Lidless och en amulet cats eye eller vad den heter.

BTW: fan va SOL runan e dyr =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
hur faan gör alla för att få så bra saker, jag mfar med min sorc, elle mfade innan ladder resetet.
hade typ 300MF eller nått på sorken och hittade bara skit nästan, körde, meph,pindle,andy.
nått jag missat eller förbisett?
tycker alla hittar skit bra grejjer hela tiden?

Gäller att ha instinkten att veta att man hela tiden får bra grejer. Spelade d2 för massa år sen och lirade igen förra året på brorsans acc. Gjorde kanske 50 pindleruns och hitta bla två tal rasha armor.

Har nu faktist börjat spelat nu när det är ladder reset. Första acc på säkert 4 år.
Ska se hur det ska gå

Ska återkomma när jag börjat hittagrymma grejer