Permalänk
Skrivet av ToJa92:

http://cdn.steampowered.com/v/gfx/subs/426/header_586x192.jpg

Igår på Steam

Nu har jag bestämt mig för att inte köpa fler spel.. på julrean dvs

Smart val! Du har inhandlat mitt favoritspel! Jo, nämligen Doom3.
Hojta till om du känner för att spela det online någon gång.
Ingen av mina vänner kör det längre. :/

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av SilentHarmonic:

Ingen av mina vänner kör det längre. :/

Kör någon det längre?

Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Kör någon det längre?

Måååånga!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Fick bli en Braun 590CC Limited Edition Porsche

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem

En Sith badrock från thinkgeek.com

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

golly! grymt, sån får man skaffa.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Köpte lite för kommande friluftsliv som man vill krydda lite Lika bra att passa på nu när priset är bra.

Ber om ursäkt att det vart produktbilder. Allt ligger i bilen så grannarna inte ska bli för oroliga

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Skippy:

Vad söt! Värd varje krona! En fråga vad gör den bruna hunden som han ligger på?:P Har själv tagit hand om omplaceringshundar mm. Hade en labrador/dalmatin som blev slagen och bränd av cigarreter av sina förra ägare tog tid och blev duktig tös men dock lite passiv och hatade alkohol och cigarretter tog man fram en öl morrade hon. Nu har vi en amstaff/labbe som vi tog emot från en lastbilschaufför
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs469.ash1/25762_...
ta hand om hunden nu!

Har haft en Labrador.. Grymd undebar hund. Synd att hon inte lever idag 14,5 År blev hon vilket få anses som väldigt gammalt. Skulle gärna vilja ha en i framtiden.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Blev lite raketer, kan tillägga att de tre längst till vänster är enorma

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Står ju ut så fint på bilden

Hur är det med hunden då? är den jobbig med dom andra? nervös kring folk han inte känner osv?

Han mycket nervös bland människor & har sjuk separationsångest annars funkar han bra i övrigt

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Senaste 2:

Corsair Survivor 8GB
Acer Aspire Ethos 8943G

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Senaste 2:
http://i54.tinypic.com/24cusg3.jpg

Corsair Survivor 8GB
Acer Aspire Ethos 8943G

Tbordet ser riktigt skönt ut.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

HTC Desire HD

Den skickades idag så den lär komma någon gång nästa vecka

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

HTC Desire HD
http://prylzonen.se/wp-content/uploads/2010/09/htc-desire-hd-...

Den skickades idag så den lär komma någon gång nästa vecka

Och man kan inte posta när den har kommit utan man måste nu omgående?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tbordet ser riktigt skönt ut.

Det är det faktiskt. Riktigt tydlig känsla i det både när det gäller trycket och att känna vart man har knapparna. Det är nästan som att ha ett tangentbord med riktiga fullsize-tangenter fast med den där klickiga laptop-känslan i trycket

Skaffade den för att koda på så tangentbordet var en prioritet, tillsammans med skärmyta och lite multitasking-prestanda.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Det är det faktiskt. Riktigt tydlig känsla i det både när det gäller trycket och att känna vart man har knapparna. Det är nästan som att ha ett tangentbord med riktiga fullsize-tangenter fast med den där klickiga laptop-känslan i trycket

Skaffade den för att koda på så tangentbordet var en prioritet, tillsammans med skärmyta och lite multitasking-prestanda.

Gott nytt år!

OnT: Det är ju det som är riktigt skönt med laptops klick tangenter
Dock gillade jag inte 18" =/
Lite på jakt efter en ny till resande fot jobb

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Gott nytt år!

Jo det tog ungefär 2 sekunder för killarna på jobbet att konstatera att "det där är ingen laptop, det är en släptop"
Fast den finns i mindre varianter också. Tror 5000-serien är 15".

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Gott nytt år!

Kika på ThinkPads X-serie om du vill ha en ultraportabel dator med ett utomordentligt skönt tangentbord, alternativt T4xx för 14,1''.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Och man kan inte posta när den har kommit utan man måste nu omgående?

Haha, sak samma står "Ditt senaste inköp" och jag har köpt den bara det att den inte har hittat mig än

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Haha, sak samma står "Ditt senaste inköp" och jag har köpt den bara det att den inte har hittat mig än

Roligare med egentagen bild

Skrivet av belga:

Jo det tog ungefär 2 sekunder för killarna på jobbet att konstatera att "det där är ingen laptop, det är en släptop"
Fast den finns i mindre varianter också. Tror 5000-serien är 15".

Bärbar? Nää,släpbar.
Antar det behövs en skrinda när man ska dra iväg nånstans?

Redo för LAN http://www.jamaprodukter.se/images/Skrinda/skrinda%20hund%20l...

Skrivet av usb:

Kika på ThinkPads X-serie om du vill ha en ultraportabel dator med ett utomordentligt skönt tangentbord, alternativt T4xx för 14,1''.

Tack,ska göra det.
T.om min 15" känns galet stort nu =(

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Roligare med egentagen bild

Bärbar? Nää,släpbar.
Antar det behövs en skrinda när man ska dra iväg nånstans?

Redo för LAN http://www.jamaprodukter.se/images/Skrinda/skrinda%20hund%20l...

Tack,ska göra det.
T.om min 15" känns galet stort nu =(

Hahaha!
Fast jag tycker inte det är så farligt faktiskt. Visst att det är 4kg men största problemet är att den inte får plats i min vanliga väska. Har dock en där den passar ypperligt. Fast att jag inte störs av vikten kan ju ha att göra med att jag är van vid att släpa runt en ryggsäck som med min "alltid-ha-med-sig"-utrustning väger en 6-7 kilo.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex

Permalänk
Medlem

och

Är sjukt nöjd med båda köpen

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Bluray-spelaren jag köpte i Torsdags behövdes några filmer till också, det är ju en fördel. Idag var jag vid Coop och snålköpte några stycken, Millenium-trilogin är från i Torsdags. Det blev en vanlig DVD också på ICA, Titanic, bara för att vi pratade om filmen idag vid lunchfikat hos far min. En av de största filmerna som gjorts, anser jag, de har inte ens sett den bara för att den är så stor.

Skrivfel
Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Musikälskare

450kr på blocket

GBA SP Zelda Edition (med laddare) + Zelda Minish Cap

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Värt!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Lite seg efter allt nyårs partaj hit och dit.
Så jag tog en promenad, den här gången så köpte jag Okami till Wii:

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av SilentHarmonic:

mm-hmm

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Det blev ett HD6970 för att ersätta mitt trasiga HD5870.

Kudos till komplett.se som mitt i juletider snabbt utbetalade pengar till mitt kreditkort så jag direkt kunde köpa ett ersättningskort.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Blev ett digitalt inköp nyss:

Helt klart värt 2,24€!
(Finns även ett pack med alla HL2-spel också, för ca 5€)

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Hedersmedlem

Det blev en liten smällare (ironi ) till nyår men eftersom det blåste kanske kuling så skickade jag tyvärr inte upp den.

Edit: Oj glömde bilden

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.