Permalänk
Medlem

Hur lossar man dessa?

Helst utan att förstöra dom då jag tänkte sätta tillbaka dom senare (om jag nånsin får av dom)

Bak:

Fram:

Permalänk
Medlem

vart sitter dom ?:O

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

i botten på ett chassi

Permalänk
Avstängd

Om det inte går skruva på dom så är dom fastpressade, är dom fastpressade och du lyckas få bort dom så är det minimal chans att dom sitter fast igen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag hade liknande fäste på mitt applechassi.
För att få bort mina var jag tvungen att kapa/benda dem åt sidan så att dom lossnade.
Men en sak är säker. Du lär inte få dit dem igen. De är pressade med verktyg/maskin. Se det som ett stort popnitsverktyg, tvivlar på att man kan få tag på ett sådant som privatperson då det är något specialtillverkat just för fabrikat.

Permalänk
Medlem

Få väck dem är lätt, borra bort botten helt enkelt. Att få dit dem igen är nog mission imposible dock då de är pressade.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Ahaa d e sådana fina skruvpopnitar. Dom är bara att borra bort och skulle du vilja ha dit dom igen så e d bara att gå till närmaste reklamskyltsföretag så kan dom fixa sådana skruvpopnitar åt dig . Sådana använs ofta vid riktigt stora reklamskyltar då plåtarna ska fästas ihop med varandra. Men kom ihåg att spara dom gamla så du kan visa upp dom.

Permalänk

Ser hemskt mycket ut som ett PowerMac G3-chassi

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chaos_maniac
Ser hemskt mycket ut som ett PowerMac G3-chassi

zalman hd160

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-dr3am
zalman hd160

Oj, vad fel man kan ha ^^ Hemskt snyggt chassi måste jag berömma, vill ha en sån själv någon vacker dag.

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •