8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av corpsicle
Jag fick totalt betala 2900 för mitt asus 8800gt ... nok -> sek översättning och frakten var dyr som fan, men jag får kortet idag iaf, så jag är nöjd! =D

var det standard eller OC kortet? låter dyrt för ett standard?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Idag skall en datorbutik på gotland få in 5 st kort
Jag står överst på listan, känns bra men tvivlar på att dom kommer idag.

Visa signatur

[i5 2500k@4.5Ghz][Gigabyte Z68MX-UD2-B3][2x4096Mb Corsair XMS3 2000mhz][Gigabyte GTX580 3xWindforce][Intel 80GB SSD][Corsair 520W][Samsung Syncmaster 2443BW 24"][Antec Three Hundred][Windows 7 Pro 64-bit]PS3 Mediaserver]

Permalänk

aka_the_barf : standarkortet, eftersom det var slut överallt och jag INTE kunde leva med att inte ha ett kort när mina datorprylar kommer denna vecka, så lyckades jag hitta ett i en butik i norge, då så är som du säkert vet NOK ganska mycket dyrare än SEK, och min kära vän därborta misslyckades en del med frakten, så det vart jäkligt dyrt.
Men det är det definitivt värt.

Permalänk

jahapp, dom får inte in några kort idag på gotland...
Så jag får bli en desperat jävel och betala överpris
Lyfter iofs momsen men ändå.

Visa signatur

[i5 2500k@4.5Ghz][Gigabyte Z68MX-UD2-B3][2x4096Mb Corsair XMS3 2000mhz][Gigabyte GTX580 3xWindforce][Intel 80GB SSD][Corsair 520W][Samsung Syncmaster 2443BW 24"][Antec Three Hundred][Windows 7 Pro 64-bit]PS3 Mediaserver]

Permalänk
Medlem

ja kortet är ändå prisvärt för 3k men sen efter där så börjar prisvärdheten avta.

men nog skulle dom kunna kränga korten för 3.5k

pallar man inte vänt så kan det vara värt lite extra, tid kostar!, jag kan gärna lägga några 10or extra på en produkt om jag slipper kön på tex webhallen som ibland kan vara sjukligt lång.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Har precis letat igenom ebay.com i jakt på 8800gt. Det finns bara ett fåtal som kan skeppas till Sverige, och dom bjuds det hej vilt på för tillfället.

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fraze86
Har precis letat igenom ebay.com i jakt på 8800gt. Det finns bara ett fåtal som kan skeppas till Sverige, och dom bjuds det hej vilt på för tillfället.

haha. finns många desperata svenskar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rallyludde
haha. finns många desperata svenskar.

Vem? Jag? Nä, jag bara kikade lite...

Verkar vara brist på det i större delen av världen förutom usa.

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Medlem

Dom ringde just från den lokala datorbutiken och sade ett leverantören hade skickat iväg mitt kort till dom imorse med lite tur har jag min nya burk imårgon!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

INNO3D GEFORCE 8800GT 512MB 2XDVI SLI HDTV PCI-E
2395:-
Finns hos www.dustinhome.se just nu.

Man kanske borde slå till nu?

EDIT: Beställde ett

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Medlem

db lade nyligen upp ett fabriksklockat bfgkort om någon vill vara först i kö till det

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tha_Rula
INNO3D GEFORCE 8800GT 512MB 2XDVI SLI HDTV PCI-E
2395:-
Finns hos www.dustinhome.se just nu.

Man kanske borde slå till nu?

yes sagt och gjort. tackar för länken!

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk

Jaaa! slog till på en gång, får avbeställa alla mina andra 5 beställningar istället Sen har man ju studenrabatt på Dustin, så den blev 2277kr istället och då ingår frakt!

Hoppas nu att lagerstatus stämmer så som det brukar göra på Dustin! Isf har man ju sitt kort den här veckan ändå

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Slog också till på Dustin !

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk

Mina 2st Albatron 8800gt blev skickade nu med Företagspaket
beställd, packat och skickat på mindre än en timme
Har dom förhoppningsvis på fredag

Visa signatur

[i5 2500k@4.5Ghz][Gigabyte Z68MX-UD2-B3][2x4096Mb Corsair XMS3 2000mhz][Gigabyte GTX580 3xWindforce][Intel 80GB SSD][Corsair 520W][Samsung Syncmaster 2443BW 24"][Antec Three Hundred][Windows 7 Pro 64-bit]PS3 Mediaserver]

Permalänk

Wieeeee jag köpte också på dustin nu fy fan vad najs! ska ringa och avbeställa alla andra 200 kort jag har bokat/beställt nu haha.

Sl2wm-rocks: hur fick du studentrabatt? jag är också student men jag såg aldrig någon ruta man kunde kryssa i eller något sånt... vafan!

BTW så expideras varor beställda innan kl 14 samma dag så man borde ha kortet imorgon! om man bor långt borta kanske det blir fredag iofs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Jaaa! slog till på en gång, får avbeställa alla mina andra 5 beställningar istället Sen har man ju studenrabatt på Dustin, så den blev 2277kr istället och då ingår frakt!

Hoppas nu att lagerstatus stämmer så som det brukar göra på Dustin! Isf har man ju sitt kort den här veckan ändå

Var hittade du den studentrabatten?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Jaaa! slog till på en gång, får avbeställa alla mina andra 5 beställningar istället Sen har man ju studenrabatt på Dustin, så den blev 2277kr istället och då ingår frakt!

Hoppas nu att lagerstatus stämmer så som det brukar göra på Dustin! Isf har man ju sitt kort den här veckan ändå

finns det inte arbetsrabatt?
orättvist

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk

skitbra! slog också till på dustin! äntligen säger jag bara! :D:D

Visa signatur

E6600. 2048 ram, XFX 8800GT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Jaaa! slog till på en gång, får avbeställa alla mina andra 5 beställningar istället Sen har man ju studenrabatt på Dustin, så den blev 2277kr istället och då ingår frakt!

Hoppas nu att lagerstatus stämmer så som det brukar göra på Dustin! Isf har man ju sitt kort den här veckan ändå

Som de andra undrar, hur fixar du studentrabatten?

Permalänk

Jag ringde dustin och de fixade studentrabatten i efterhand:D bara att ringa och uppge kundnr och nr på csn-kortet!

Fan vad lycklig jag är förresten!

Permalänk

http://www.dustinhome.se/student -- gå in där! Ni måste nog vara student på högskola tror jag, inte gymnasie, dock ej säker.

Men ni som redan lagt en beställning, ring till dem och be dem ändra. Dustin är bra att ha att göra med.

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Avstängd

hur får man dem att skicka paketet NU typ?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk

Nej student som student, bara man har ett csn-kort som är giltigt!

Det står på hemsidan att de skickar (eller ja, expiderar) ordrar som är lagda innan 14 samma dag. Så de fixar väl och trixar med det idag, lämnar in det på posten ikväll. Posten kör ut det imorgon och sen får man avi på fredag, alternativt om man får kollinr från dustin kan man säkert hämta ut det imorgon.

Permalänk
Medlem

välj att få sms-avisering istället så kan ni hämta ut det ASAP. Jag ansluter mig till den (förhoppningsvis lyckliga) skaran som beställde från dustinhome nu

Permalänk
Medlem

Ringde Dustins kundtjänst för 5 min sen. Då hade de 4 st kvar. Sen la jag min beställning direkt efter. Nu kanske det finns 2 kvar?

Tur att man passade på

Permalänk

Jag har också beställt. hoppas på turen nu bara... :S beställde 2st för några minuter sedan.

Permalänk

Nu är det slut iaf. Gick undan som vanligt

Men äntligen så känns det som att man har lite tur i lotteriet iaf! Vågar inte tänka på hur jag hade reagerat om jag hade stigit upp kring denna tid som vanligt annars, och sett er skriva att korten finns på lager...och sen är slut

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk

Vad i helvete.. Precis när jag klickade på till kassan försvan det ur lager:( 10 sekunder snabbare så:(

Visa signatur

Saker