Permalänk

2 utav mina ödlor ^^,

Permalänk
Medlem

Det lilla åkbäket vid namnet quentin, som damen tvingade oss att skaffa

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragganof:

Det lilla åkbäket vid namnet quentin, som damen tvingade oss att skaffa

http://img828.imageshack.us/img828/5693/337404256906271007302...

Tycker du inte om katter? BTW är det en Ragdoll?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Madicken är helt enkelt en knasig madick och bästa hunden jag känner

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem
Skrivet av heande:

Tycker du inte om katter? BTW är det en Ragdoll?

Tycker inte om att ha saker som kräver uppmärksamhet, river sönder möbler,hårar ner jäklarnt allt,stinker ner toaletten och tvingar mig att skaffa katt vakt så fort man vill åka bort.
men visst har han väll några ljusa stunder.

jajjemensan det är det.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Vad knubbiga ben den hade.:)
Söt dessovärre.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home
• ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Vad knubbiga ben den hade.:)
Söt dessovärre.

Hehe ja, de har speciella ben må jag säga ^^ dem är liksom "sticky" om fötterna och även på svansspetsen, då de kan hoppa en del och använder dess svans att fästa sig fast i saker och ting
Otroligt lättskötta ödlor som är grymt snygga och mysiga

Permalänk
Medlem

Såg bekvämt ut i soffan ;D

EDIT: Metalie, vad är det riktigt för ödlor? Såg himla gulliga ut

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Skrivet av Nalta:

Det är crested gecko ödlor (Rhacodactylus Ciliatus) på svenska kallas dem även ögonfransgecko

Permalänk
Medlem

Kattfan Loke

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Söt misse.
Ibland så önskar man att dom inte blev större ( jag antar att det är en kattunge ).

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 samt en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
• GreeniX 800 G4 SFF i5 | Intel Core i5-8500 | 16GB | GeForce RTX 3050 6GB | 500 GB NVMe SSD | Windows 11 Home

Permalänk
Avstängd

Rätt lik min Katt molle när han var bebis...

Jättesöt är din iallafall!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Söt misse.
Ibland så önskar man att dom inte blev större ( jag antar att det är en kattunge ).

Hehe sant han är lite större nu sen kortet togs, nu sover han och äter bara.

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nalta:

Ofta sover hon med bakdelen på soffan och vilar huvudet på vardagsrumsbordet och står med framtassarna på golvet. Den hunden kan inte ha några leder. Det är så jävla värt att ha husdjur, jag skrattar åt henne minst 20ggr per dag hon är som en clown.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Metalie:

Det är crested gecko ödlor (Rhacodactylus Ciliatus) på svenska kallas dem även ögonfransgecko

Riktigt trevliga ödlor.:) Dock såg den översta lite ledsen ut.:P Har du gått från hamster till ödlor nu? *nyfiken*:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Riktigt trevliga ödlor.:) Dock såg den översta lite ledsen ut.:P Har du gått från hamster till ödlor nu? *nyfiken*:)

Japp det är dem minsann Ja, tyvärr.. fick diagnosen atopiska eksem förra vintern och ska helst inte ha något pälsdjur alls, iaf inte pälsdjur som har starkt urin, så enda pälsdjur jag har nu är min underbara hund
Och därför började jag gå över till reptiler, då jag älskar djur ^^ hur visste du det ang hamstrar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorion:

Ofta sover hon med bakdelen på soffan och vilar huvudet på vardagsrumsbordet och står med framtassarna på golvet. Den hunden kan inte ha några leder. Det är så jävla värt att ha husdjur, jag skrattar åt henne minst 20ggr per dag hon är som en clown.

Oj, låter som en väldigt oskön ställning, samma som när hon ligger i soffan där på bilden

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Metalie:

Japp det är dem minsann Ja, tyvärr.. fick diagnosen atopiska eksem förra vintern och ska helst inte ha något pälsdjur alls, iaf inte pälsdjur som har starkt urin, så enda pälsdjur jag har nu är min underbara hund
Och därför började jag gå över till reptiler, då jag älskar djur ^^ hur visste du det ang hamstrar?

Har för mig du visade upp din hamster i denna tråden tidigare.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Där ser han inte så stor ut

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

What? My butt doesn't look huge does it? Iallafall, katten Kapten Kula på bild.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Drar upp en ny bild på valpen då han har växt en del

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solaris:

What? My butt doesn't look huge does it? Iallafall, katten Kapten Kula på bild.

http://img8.imageshack.us/img8/6269/photovh.th.jpg

Det var mig en fet katt!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

lite nyare bilder på våra kattungar, 10veckor gamla nu.
flygrelaterade namn ja... flygtokingar som vi är

förra kullen började på A och framåt..tills dessa tog över. ^^

Griffon:

Hawker Hurricane

Interceptor

Jetstream

Kawanishi

Learjet

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av ¤Reason¤:

lite nyare bilder på våra kattungar, 10veckor gamla nu.
flygrelaterade namn ja... flygtokingar som vi är

förra kullen började på A och framåt..tills dessa tog över. ^^

Griffon:
http://taildragger.dinstudio.se/files/blhane10v.JPG

Hawker Hurricane
http://taildragger.dinstudio.se/files/rdhane10v.JPG

Interceptor
http://taildragger.dinstudio.se/files/svartvithona10v.JPG

Jetstream
http://taildragger.dinstudio.se/files/svarthona10v.JPG

Kawanishi
http://taildragger.dinstudio.se/files/svartvithane10v.JPG

Learjet
http://taildragger.dinstudio.se/files/rdvit10v.JPG

Fruktansvärt sharmiga varelser. Söta så in i norden. Tänk om dom kunde stanna i den storleken.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag borde nog lägga ut en bild på min åsna, dock har jag inga bilder just nu så jag får väl gå ut och knäppa något kort imorn när det är just.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coldfire2143:

Jag borde nog lägga ut en bild på min åsna, dock har jag inga bilder just nu så jag får väl gå ut och knäppa något kort imorn när det är just.

Du själv är väl med på bilden också hoppas jag?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Du själv är väl med på bilden också hoppas jag?

Jag är rädd att man inte skulle se skillnad så tyvärr så kommer jag inte vara det.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coldfire2143:

Jag är rädd att man inte skulle se skillnad så tyvärr så kommer jag inte vara det.

Haha

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Det här kommer bli en lång en.

Visa signatur