Ursprungligen inskrivet av Phunky
voodoodockan: Om det är så himmla dåligt med 2h avbrott så har du ju valet att säga upp tjänsten/erna. Beroende då på om det är dina föräldrar eller du som tecknat tjänsten dvs.
Du är ingen av de jag sett här tidigare som är de riktiga tålamodshjältarna med återkommande fel i flera månader och verkar också ha försvunnit lika snabbt som felet var borta. Som sagt, tagga ner. Utan Wow i 2h dör ingen av.
Håller med om att det är bristfälliga system som kan sänka i princip allt för 800.000 kunder (enligt media så inte över en miljon) men starta en witchhunt när man i princip aldrig varit nära att klaga på comhem för nu 2h avbrott är lite mycket.
Phunky Vi vet ju alla som följer denna tråd att du jobbar på ComHem och att du kategoriskt intar försvarsställning oavsett vad för fel och brister som finns hos ComHem , du må vara en trevlig person men just detta failar du ordentligt på.
Varför inte bara medge att ComHem har ordentliga och seriösa problem , både när det gäller den tekniska biten samt även strukturen inom bolaget. Företaget har växtvärk och lanserar nya tjänster
som inte fungerar tillfredsställande.
Att som du hela tiden yttra kommentarer "passar det inte med ett 2h avbrott då och då kan du ju byta bolag" Du får det att låta så enkelt , det finns en hel del olika skäl till varför en kund har valt just ComHem , faktum är att det tom kan vara det enda alternativet , så vem är du att yttra "tagga ner" till vanliga hederliga konsumenter som blir frustrerad för att deras abonnemang inte fungerar tillfredsställande.
Välj dina ord bättre som en representant för ComHem , ditt beteende visar annars bara på vad just ComHem är känt för - nonchalans och ignorans.