Permalänk
Medlem

FragBite n00bs

http://www.fragbite.com/?threadID=527064

vet inte om jag ska skratta eller gråta...

dom måste skämta, eller?

hahaha

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Det är ett skämt.

...

Annars tar jag livet av mig

...

Men det är FragBite vi snackar om också

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

hahahahaha

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Avstängd

Det är ett dåligt skämt.

Permalänk
Medlem

Ja, det är ett skämt.

Fragbite har ett väldigt speciellt och unikt forum f.ö.

Permalänk
Medlem

vi får hoppas att dom skämtar, för deras egen skull.

hahah d:

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Sötast

HEheehhehe

Permalänk
Medlem

Man kan aldrig vara säker med FB eftersom att man själv har suttit på FB ett ex-antal år så är sådanna trådar ganska vanliga. Men tro mej det är ett skämt XD

Visa signatur

Mr. Livingstone , I Presume.
[-Pale-] . Rest in P.

Permalänk

Gammalt skämt, inte heller vidare roligt för en 15år sedan då det var nytt.
Annars kunde han på fragbite ha låtsats att han verkligen tänkte göra ett korkat köp, men i.o.m. att grafikkortet kostar nästan 60 000kr och datorn för övrigt är värd nästan inget, så är det självklart att han bara ville driva.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Fragbite har ett väldigt speciellt och unikt forum f.ö.

Håller med och jag gillar visas kommentarer, där de kallar andra för efterblivna och helt korkade idioter, när de själva kommer med helt befängda påståenden. Jag tänker dock inte hänga ut någon fragbitare, men mycket skratt kan man få där. -Att folk bara är nybörjare är en helt annan sak och inte roligt.

Sedan om man har en hårdvarofråga, varför vänder de sig inte till ett forum där det finns gott om kunnigt folk? Istället för ett forum med ett fåtal kunniga och där trådarna innehåller 99% disinformation med mycket pajkastning.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Men länka inte sånt skit. >_> Det här forumet har bara blivit smutsigare och smutsigare sen ÖÄ kom tillbaka.

EDIT : Nu säger jag inte att vi ska ta bort ÖÄ.

FB != fragbite
FB = flashback.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls
Men länka inte sånt skit. >_> Det här forumet har bara blivit smutsigare och smutsigare sen ÖÄ kom tillbaka.

FB != fragbite
FB = flashback.

Jag tycker att man har lyckats hålla en väldigt mogen nivå på ÖÄ sen det öppnades. Mycket bättre än förre ÖÄ.

Skulle va kul att se fler såna här roliga trådar fick mig ett gott skratt iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls

FB != fragbite
FB = flashback.

Flashback , fragbite. Same shit different name

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Tyckte inte trådskaparen var så rolig men log lite åt detta inlägg.

Citat:

#1 achid
2008-02-24 21:25
Ajuste. kanske ska berätta om ditt nätagg ?

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Håna inte de mindre vetande! (gör det i smyg i så fall )

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||