Permalänk

Första sidan buggar

Tjenare.

Efter updatering till FF 3.0.2 och 3.0.3 så har Förstasidan börjat bete sig lite väl udda.
Sidan smetas ut över större delen av skärmen Bild
Ja kör upplösning 1280x1024 32bpp

Jag märkte även att FF i övergångn till 3.0.0versionen fick bilder att visas fel.
i föregående versionen så skalades bilder som var förstora för forumet ner som annars hade förvränmgt forumet.

Detta vet jag dock inte om det har något att göra med er kodning av hemsidan eller om FF har glömt den funktionen. mycket smidig var den iaf.
Dock måste ju framsidan fixas till som sagt. Jag vet dock inte om felet beror på min dator. Behöver ni informations om System osv så ta gärna kontakt.

Annars får jag tacka för en bra sida!

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
Grundare

Hej,

Vi har testat version 3.0.3 av Firefox och lyckas inte att återskapa felet. Sidan visas normalt. Nyligen har vi gjort vissa förändringar på sajten som kan kräva att du rensar din cache. Testa det så får vi se om det fungerar. I övrigt kan det vara något tillägg som ställer till det?

Mvh,
Edin

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Det är väldigt många som har fått den buggen och för de flesta (inklusive mig) så har det hjälpt att rensa cachen eller att uppdatera med F5.

Permalänk

Räckte med att rensak cachen.

Dock det enda plugin jag kör är foxytunes.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

stötte på den också, räckte med att uppdatera sidan så poff, nästan som vanligt. Istället vart det kritvitt med en massa kod istället. F5 igen och så vart det normalt. har inga tillägg alls så dem kan man räkna bort.