Permalänk
Medlem

Klickbara användarnamn

Tycker det är konstigt att man inte kan klicka på folks användarnamn för att få upp information... Måste man trycka på fliken Medlemskap för att sen skriva in nicket manuellt? Varför har ni det så?

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vårt forum är uppbyggt på så sätt att man klickar på knappen "Profil" som visas i alla inlägg för att få upp informationen du efterfrågar. Det är möjligt att detta avviker från hur det här på många andra forum, så vi ska naturligtvis lägga dina tankar på minnet och kanske göra något av dem i framtiden.

Jag hoppas att du är nöjd med mitt svar och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Legendarisk

Done.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biber
Done.

Tusen tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biber
Done.

Ah, upptäckte det nu! Nyttig funktion för nybörjare som inte vet vad "profil" knappen gör

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Hedersmedlem

En näraliggande fråga är varför profilinformationen som visas när man klickar på ett namn i kolumnen "författare" inte är samma som när man klickar på "profil" eller på namnet enligt ovan.

Permalänk
Medlem

Eller "Senast besökt"

Den ändras ju direkt när man besöker profilen.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Hedersmedlem

Jag brukar också passa på att fråga varför inte trådar från "övriga ämnen" visas när man trycker på "Nya inlägg", men det är aldrig någon som svarar.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Att inlägg från ÖÄ inte visas under "Nya inlägg" är medvetet. Tanken är att fokus därigenom ska ligga på de primära delarna av forumet och att inlägg från ÖÄ inte ska störa. Se http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6....

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
En näraliggande fråga är varför profilinformationen som visas när man klickar på ett namn i kolumnen "författare" inte är samma som när man klickar på "profil" eller på namnet enligt ovan.

Hur var det med det här egentligen?

Permalänk
Legendarisk

Bra fråga. Jag antar att det har något att göra med att vbulletin inte lagrar användaridt för den som senast skrev i forumet/tråden, gör det lite lurigare att länka till profilen, men det är ändrat nu iaf.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Hedersmedlem

Öj, snabbt jobbat!