Bil-styling spel?

Permalänk

Bil-styling spel?

Morsning!

Jag undrar om ni vet något bra, ganska nytt spel där man får styla sina bilar också vidare. Säg inte Need For Speed - Serien, för dom vet jag redan, men om ni vet något annat säg till!

Och sen, finns det något spel där man får lacka sin bil själv? Alltså för hand.

Tack.

Permalänk
Medlem

Street race syndicate stavning? förkortas SRS iaf sen finns även juiced 1 och 2 där man kan styla bilen tyvärr är väl inte spelen i sig speciellt bra tycker jag.

Permalänk
Medlem

Tjo, kanske inte är ett sånt spel som du letar efter men det finns ju Mujaffa Spiellet**

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mavo
Tjo, kanske inte är ett sånt spel som du letar efter men det finns ju Mujaffa Spiellet**

Nja, inte riktigt ett sånt spel

Jag menar seriösa spel, installations spel.

Permalänk
Avstängd

som tidigare nämnt juiced2 Det är inte lika kul som nfs osv.. Men helt klart spelbart.. Tyvärr kan inte jag spela då det fullständigt äter upp min processor.. konstant 100% cpu usage med lagg..

Permalänk
Avstängd

Street Legal Racing - Redline och Street Legal - Trick'em Tune'em Race'em

Allt går att styla om på bilarna, precis allt

http://www.invictus-games.com/

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Street Legal var rätt skoj men ack så buggigt.
I Need For Speed-serien (nya serien) så tycker jag Underground 2 är bäst mest för att man kan ställa in bilarna rätt mycket.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]