Permalänk

Speldator från MrPc

Hej.

Jag undrar bara om det är en idé att köpa en speldator från www.mrpc.se (G35 serien). Jag tänkte spela Far Cry 2 och liknande på den. Skulle det funka? Jag skulle ha skrivit in en direkt länk, men tyvärr går det inte på den hemsidan, men gå bara in på www.mrpc.se sedan 'Datorer -> Stationära -> Gamer / Spel'.
Därefter är det bara och klicka på den för 4790kr (G35 serien).

Tack på förhand.

Permalänk

Den är väl ganska rejält prisvärd. Du kan ju t.ex maxa Wow CSS mm. mycket bra flytande säger dom, tänkte köpa en sån själv ett tag men kommer nog införskaffa en G37 istället. Du kan nog köra FC2 på medium minst tror jag...

Visa signatur

Du läste, pwned >:3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArvikaSmurfeN^
Den är väl ganska rejält prisvärd. Du kan ju t.ex maxa Wow CSS mm. mycket bra flytande säger dom, tänkte köpa en sån själv ett tag men kommer nog införskaffa en G37 istället. Du kan nog köra FC2 på medium minst tror jag...

G37 är väll inte så mycket bättre än G35? :/ ganska stor skillnad prismässigt...

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk

Det som är skillnaden är att du har en av de bästa INTEL C2D processorenrna, INtels processorer är snabbare och mer överklockningsvänliga och kvalitetiva (xD) än AMD just nu. Plus lite bättre fläktar i burken...

Visa signatur

Du läste, pwned >:3