Permalänk
Medlem

Julklapp till bruden!

Som topic lyder, jag behöver en julklapp till min flickvän men vad ska man ge henne?! Är så jävla kass på att komma på idéer så hjälp mig gärna!

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid fråga henne vad hon kan tänkas önska sig.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mafnus
Du kan ju alltid fråga henne vad hon kan tänkas önska sig.

då säger hon "- jag önskar mig absolut inget:)"

hur gammal är hon? vad är hennes hobby?

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
Som topic lyder, jag behöver en julklapp till min flickvän men vad ska man ge henne?! Är så jävla kass på att komma på idéer så hjälp mig gärna!

+1!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Du borde väl känna din flickvän bättre än någon här på swec och det är väl roligare om en julklapp är lite personlig?

Permalänk
Medlem

http://www.coolstuff.se/Slippies hon kommer tycka att du är jätteomtänksam

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TtompaA
http://www.coolstuff.se/Slippies hon kommer tycka att du är jätteomtänksam

Dom blev ju jag sugen på annars måste det ju vara perfekta julklappen till bryden. Jag är ständigt frusen om fötterna så om det inte passar behåller jag dom själv.

Permalänk
Avstängd

Clone-a-willy i choklad !

Permalänk

En liten röd rosett om en viss kroppsdel?

Du kan ju kolla på lite smycken eller nått sånt annars brukar ju många tjejer gilla choklad så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

En av dom bästa och mest omtänksamma presenter man kan ge är lätt en bildbok med lite texter om hur ni träffats och lite bilder från tiden ni träffats.

Brukar vara sjukt uppskattat, även väldigt roligt att kolla i lite då och då!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Gör en pärlplatta som den här killen, måste ha varit en av de bästa julklappar jag sett på länge.
http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=8724968...

Att göra något själv är oftast mycket bättre än att köpa saker enligt mig.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Gör en pärlplatta som den här killen, måste ha varit en av de bästa julklappar jag sett på länge.
http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=8724968...

Att göra något själv är oftast mycket bättre än att köpa saker enligt mig.

Helt sant, men grejen är att man måste lägga ner tid och energi på det, annars blir det bara pannkaka.

En polares tjej gjorde värsta tavlan till honom, ascool. Han älskar hulken så det är ett hulken-motiv. Hon ritade helt själv och grejer. Nåt sånt skulle jag kunna tänka mig att både få och ge bort.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Helt sant, men grejen är att man måste lägga ner tid och energi på det, annars blir det bara pannkaka.

ja fy vad hemskt att lägga ner tid på sin tjej kan man jö inte.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
ja fy vad hemskt att lägga ner tid på sin tjej kan man jö inte.

Skämtar du eller.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Jävligt kass rubrik och information.
"Min bil fungerar inte, vad är felet"

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
En liten röd rosett om en viss kroppsdel?

Du kan ju kolla på lite smycken eller nått sånt annars brukar ju många tjejer gilla choklad så.

du är inte speciellt bra på presenter till tjejer va? det är för vanligt att ge sånt. likadant som att ge blommor:P bättre om man hittar på något speciellt som hon verkligen gillar.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Någonting med hennes intresse att göra.

Tänk tillbaka om hon har tittat på något speciellt i en butik som vill ha. Eller om hon har pratat om något hon har planerat att köpa ett plagg över nätet. T.ex...ja vad som helst. Det brukar faktiskt vara uppskattat.

Själv fick jag ett skissblock med ett fodral i aluminium inkl. proffesionella pennor. Dock inte av flickvännen, men av vän som visste om det, dock hade jag inte tittat på skissblock alls, fast jag är intresserad med att teckna.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Släpp ut henne ur köket för en eftermiddag, men låt henne inte springa för långt!

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Ett "get out of sex card" kanske?
Så slipper hon säga att hon har ont i huvudet eller är trött, bara att dra upp kortet så får du hålla borta ormen!
"the get out of sex card, a womans best friend!"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Ett "get out of sex card" kanske?
Så slipper hon säga att hon har ont i huvudet eller är trött, bara att dra upp kortet så får du hålla borta ormen!
"the get out of sex card, a womans best friend!"

eller slänga upp sitt paketet på matbordet?

Visa signatur

Permalänk

jag köpte till min dam denna: http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=2628&image=3360...
från http://aquiladesign.se mycket trevligt där måste jag få erkänna

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
eller slänga upp sitt paketet på matbordet?

Eller ett glory hole i toalettdörren!
En present till både tjejen och killen

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Eller ett glory hole i toalettdörren!
En present till både tjejen och killen

haha klockren

Seriöst.. vi kan ju omöjligt veta vad din tjej gillar och vill ha..
Det vet du bätter än vad vi gör på sweclockers 127009 medlemmar.., om din tjej nu inte hänger på sweclockers förstås

Permalänk
Hedersmedlem

Köp henne något som du vill ha så blir någon glad.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

En riktigt god whisky! Det hade jag blivit glad av iaf. ^^,

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Hedersmedlem

Ätbara underkläder...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Ett ätbara underkläder...

fan va gött de är

Permalänk
Hedersmedlem

En kniv såklart.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enduro
En kniv såklart.

Lite riskabelt om det inte uppskattas bara.

Tänkte mer saker som bilvax och liknande.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
En riktigt god whisky! Det hade jag blivit glad av iaf. ^^,

Då kommer hon iaf få en minneslucka över julen. Då lär han iaf komma bort ganska så lätt med presenter;)

Visa signatur