En lite annorlunda 27:e december (döden tur och retur)

Permalänk
Medlem

Ett varningens ord till er alla som av olika skäl provar/använder droger. Jag tänker inte komma med några moraliska värderingar eller dylikt,utan bara säga en sak.

Det har flertalet ggr sagts att man ska läsa på om droger och vilken effekt de har etc vilket i sig är mycket bra. Men man ska heller inte låta sig luras av att tro att inget kommer hända bara för att man är påläst.

Det jag pratar om är individuella variationer rent kroppsligt, där man de facto kan lida av en relativ ovanlig och för en själv okänd sjukdom som gör att man inte tolererar en drog/blandnig som alla andra.

Snälla, ha därför alltid i åtanke när ni provar något nytt; bara för att det funkar för andra garanterar inte att just din tripp kommer bli lika lyckad.

(Och vill ni vara extra snälla mot sjukvårdarna, bara ifall det skulle hända något som tex i den här tråden, så skriv gärna ner vad ni tagit för droger/tabletter/läkemedel/what ever och i vilken dos )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Ett varningens ord till er alla som av olika skäl provar/använder droger. Jag tänker inte komma med några moraliska värderingar eller dylikt,utan bara säga en sak.

Det har flertalet ggr sagts att man ska läsa på om droger och vilken effekt de har etc vilket i sig är mycket bra. Men man ska heller inte låta sig luras av att tro att inget kommer hända bara för att man är påläst.

Det jag pratar om är individuella variationer rent kroppsligt, där man de facto kan lida av en relativ ovanlig och för en själv okänd sjukdom som gör att man inte tolererar en drog/blandnig som alla andra.

Snälla, ha därför alltid i åtanke när ni provar något nytt; bara för att det funkar för andra garanterar inte att just din tripp kommer bli lika lyckad.

(Och vill ni vara extra snälla mot sjukvårdarna, bara ifall det skulle hända något som tex i den här tråden, så skriv gärna ner vad ni tagit för droger/tabletter/läkemedel/what ever och i vilken dos )

Mycket bra skrivet! Speciellt det inom parantes. Vet sjukvårdspersonal vad ni har stoppat i er så får ni en snabbare och säkrare vård, utifall att ni skulle bli medvetslösa pga av intoxen.

TS: God lycka in i det nya året.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Denna diskussion hör INTE hemma på SweClockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||