Permalänk
Medlem

Apple MacBook <3

ni som säger hårdvara per krona eller nått sånt, gå och lägg er ;O

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Macbook 13,3' bästa köpet jag gjort!

Permalänk
Medlem

Har en ThinkPad X40, och en ThinkPad T21 som används som webbserver.

Permalänk

Packard bell.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AblaZe
Macbook 13,3' bästa köpet jag gjort!

samma här, (iaf datorköp=)

Visa signatur

 macbook alu 2,4ghz 2048 ddr3 250gb 7200rpm hd geekforce m 9400 ddr3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombardier
Ah! ITG skräp tablet
Själv har ja en T60, hur nöjd som helst

haha dom 3or som gick ut nu i år hade t60 bara skräp tbh våra tablets är bättre på alla sätt förutom att skärmen är lite liten ^^

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neonxz
Har en Packard Bell EasyNote (nått modellnummer sen också men pallar inte leta), trott eller ej så funkar den faktiskt väldigt bra för slanten jag gav för den och har bara dött av överhettning en gång då jag råkade stoppa upp täcket i utblåset när jag låg och titta på film. (detta apropå jag läst att Packar Bells datorer har haft problem med överhettning)

Jag har också en Packard Bell Easynote. En suverän dator som fungerar hur bra som helst.

Jag har aldrig haft problem med övehettning. Den är alltid sval och man hör knappt fläkten, någonsin. Det känns schysst eftersom min förra dator inte ens gick att ha i knät utan att den slog av pga överhettning (med det var ingen Packard).

Permalänk

Alienware M17

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norrby89
haha dom 3or som gick ut nu i år hade t60 bara skräp tbh våra tablets är bättre på alla sätt förutom att skärmen är lite liten ^^

De va ju enda datorerna som höll. Tabletsen hade 4cells batterier som gick sönder konstant o så fort nån elev tabbade en tablet så blev de ett försäkringsärende. Skräpkvalite jämfört med med våra T60

Visa signatur

Lappen: HP DV6 | Turion II P520 | 4Gb | HD5650 | 640Gb | 15.6" | LG 22" | Razer Deathadder + Arctosa

Permalänk
Medlem

Har en Acer 5930G som jag köpte när den lanserades för ett väldigt bra pris i min mening. Jag är i stor del nöjd och i vissa fall oerhört imponerad, med vissa reservationer. För det första skickar man med en massa program som de bundlar med Vista. Det försämrar prestandan avsevärt. Det blir alltså en del pill och avinstallera det som (i mina ögon) stör.

Sedan har jag haft iväg datorn två gånger till service, vilket givetvis inte är positivt i sig. Men jag är grymt imponerad av Acers service, som har varit både snabba och aldrig ifrågasatt mina serviceärenden. När den har kommit tillbaka har felen varit åtgärdade och allt varit fit for fight så att säga.

Visa signatur

Musik @ Mig:
suecae.com

Permalänk
Medlem

MacBook Pro 17" (Early 2008) Funkar perfekt, inga problem. Ska uppdatera till Snow Leopard i höst.
Riktigt grym batteritid ≈ 5h om man surfar/lyssnar på musik. 2h om man spelar spel.
Har inte hängt sig eller kraschat nån gång. För ytterligare specs se min profil (alltså inte signatur)

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

HP DV5 1118eo Funkar fint men låter för mycket när den blir varm:(
Gör inte allt för mycket då jag knappt använder den.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed