Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk

925 nånting har jag varit nere i men det var när jag började spela. Sedan så jobbade jag upp mig till 1550 nånting, och statsen rsade :/

och nu ligger jag stabilt på 1550-1650 nånstans mellan där.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

legat runt 1850 vid varje reset, så d är väl dax igen nu när jag kommit upp dit ;P

Ge mig matchmaking och release nu!!

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk

När det släpps, kommer det komma nya heroes då? Någon som vet?

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Hur låg psr har ni sett? Såg en nyss med 818 psr..hur fan tar man sig så lågt Oo

818 här med! Hahaha för ganska exakt 4 dagar sedan!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart

Du hade alltså 818psr för 4 dagar sen?

Permalänk
Citat:

Lol var vi i samma game som han? ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
Du hade alltså 818psr för 4 dagar sen?

Nej jag såg 818 psr för 4 dagar seda.. Jag ligger på 1500-1550 på mitt public konto och 1650-1700 på mitt arranged team konto atm

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej jag såg 818 psr för 4 dagar seda.. Jag ligger på 1500-1550 på mitt public konto och 1650-1700 på mitt arranged team konto atm

förstår mig inte på folk med "pub" konton osv, hela hon är ett pub spel imo.
så kan någon vara så vänlig och berätta varför man har "pub" konton, eller folk som har 3+ konton.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trattjaevel
förstår mig inte på folk med "pub" konton osv, hela hon är ett pub spel imo.
så kan någon vara så vänlig och berätta varför man har "pub" konton, eller folk som har 3+ konton.

man förlorar oftare i pubs (jag gör iaf.. förlorar de flesta av mina pub-matcher, men vinner majoriteten av dem då hela mitt team består av folk jag känner). Segt och ha <1300 PSR för att man har råkat hamna med många leavers och feeders. Det är dessutom lite "dålig image" för klanen.

Permalänk
Medlem

Blir skönt sen när alla beta konton är borta. Slippa att folk har 2st konton. Ska de ha 2st sen får det väl köpa ett extra konto Vad är meningen med att skämmas för sina stats, blir väl inte bättre för det, haha.

Kör pubs och få lite ärligare stats imo. Kanske inte just din PSR direkt men iaf.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vakz
man förlorar oftare i pubs (jag gör iaf.. förlorar de flesta av mina pub-matcher, men vinner majoriteten av dem då hela mitt team består av folk jag känner). Segt och ha <1300 PSR för att man har råkat hamna med många leavers och feeders. Det är dessutom lite "dålig image" för klanen.

Förlorar du de flesta pub som du spelar så beror det mest sannolikt inte enbart på dina lagspelare;)

Jag har äntligen tagit mig över 1500 igen och kämpar mig förhoppningsvis över 1600 igen så att man slipper alla noobgames som jag spelar i nu.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Är det bara jag här som spelar för att det är kul?
Jag skiter i om jag vinner eller förlorar. Vinner jag ett game som är tråkigt så är det ett dåligt gamet.
Förlorar jag ett game som är jämt och som är roligt så är det ett bra game, oavsett vad jag har för stats i det gamet eller hur det går.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Blir skönt sen när alla beta konton är borta. Slippa att folk har 2st konton. Ska de ha 2st sen får det väl köpa ett extra konto Vad är meningen med att skämmas för sina stats, blir väl inte bättre för det, haha.

Kör pubs och få lite ärligare stats imo. Kanske inte just din PSR direkt men iaf.

Usch kommer inte gilla när betan försvinner, det är svårt att spela med mina kompisar som ligger runt 1550-1600 när jag har ett account på 1840+ och ett annat som snart är 1800(vilket jag enbart har spelat med kompisar). Så gjort ett till nu, kommer ju aldrig köpa mer än ett sen så hoppas att fler no stats games kommer skapas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Är det bara jag här som spelar för att det är kul?
Jag skiter i om jag vinner eller förlorar. Vinner jag ett game som är tråkigt så är det ett dåligt gamet.
Förlorar jag ett game som är jämt och som är roligt så är det ett bra game, oavsett vad jag har för stats i det gamet eller hur det går.

Håller med. Mina polare vägrar spela 5 on 5 no stats om vi får ihop 10 mates. Riktigt tråkigt. Man spelar för det är kul.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Håller med. Mina polare vägrar spela 5 on 5 no stats om vi får ihop 10 mates. Riktigt tråkigt. Man spelar för det är kul.

Jag brukar faktiskt spela en hel del no stats, men oftast så är det folk som leavar, feedar osv. Vilket iofs inte spelar så jättestor roll men det är ju inte kul direkt.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Statsen är viktiga just för att spelen ska bli roliga. Annars har vi det som det är på dota med minst 1 leaver per spel.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Statsen är viktiga just för att spelen ska bli roliga. Annars har vi det som det är på dota med minst 1 leaver per spel.

Klart. Håller helt med. Men det jag påpekade va att när man spelar bara kompisar kanske 3v3 eller 5v5 så är det lika roligt med no stats.

Men för fan kan dom inte sänka leaver procenten. Börjar bli ganska skämmigt att det nästan alltid är en leaver. Det är knappt BETA längre. Jag har iaf spelat sen i somras.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ingen här som är mer tävlingsinriktad i HoN? Jag ser alla matcher som kmr ut på Honcast.com och spela nästa bara scrims nu mer.

Såg ni x6 finalen mellan WHP och 5 Förresten? Sjuka matcher, sjuka spelare, sjukt roligt

Permalänk
Medlem

Jag har ett konto vilket jag bara spelar med folk jag/mina kompisar känner och ett konto som jag lirar public games med. Jag tycker att det är 2 helt olika saker pub/private, som inte borde dela stats. Jag har 2.4 KD på mitt pub konto och 1500 psr och 1.7 KD på mitt privata med 1650 psr.

had jag lagt ihop dem så hade jag haft 2.0 KD och 1550 psr kanske vilket är missvisande för mina teamplay skills i bekanta lag, och missvisande för mitt public gameplay.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Ingen här som är mer tävlingsinriktad i HoN? Jag ser alla matcher som kmr ut på Honcast.com och spela nästa bara scrims nu mer.

Såg ni x6 finalen mellan WHP och 5 Förresten? Sjuka matcher, sjuka spelare, sjukt roligt

Nej, jag är inte tillräckligt bra för att spela tävlingar. Men jag skule gärna vilja. Jepp, har sett alla 3. Sjukt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Förlorar du de flesta pub som du spelar så beror det mest sannolikt inte enbart på dina lagspelare;)

Jag har äntligen tagit mig över 1500 igen och kämpar mig förhoppningsvis över 1600 igen så att man slipper alla noobgames som jag spelar i nu.

Haha, du kanske har en lite poäng där iaf, ja e inte helt grym på de

Men förlorar långt över majoriteten av alla pubs, men vinner iaf 80% av de där ja kör me polare (och nej, ja blir inte carried, brukar ha rätt bra balans med K:D:A)

Permalänk
Medlem

haha spela mot en som hade 217PSR men 3,5K/D idag :S

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3D | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RX 7900 XT | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M | Noctua NH-U12S PnP

Permalänk

Jag tycker det ser så jäkla kul ut ! Men alltid missat tillfällena att få sig en key

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Hehe nu har jag spelat wildsoul nästan alla matcher jag har spelat idag. Har inte dött många gånger och jag tror att alla matcher utom 1 vann det laget som jag spelade i när jag var wildsoul. Så nu är det min nya favorit.

Ska väl lära mig att spela en annan lika bra också. Jag är nog enbart bra med agi heroes. Finns ju ett par stycken str och int som jag kan lira också men det är agi som tilltalar mig mest.

Spelar bara apem matcher tills jag blir 1600+ nu. Har 42 PSR kvar så är jag där igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förlorade 2 i rad nu så det jkan ju inte gå bra hela dagen:P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Har nog inte sett en leaver på de senaste 20 gamesen, minst. Det handlar bara om att komma upp till lite högre games, 1700+, 1750+, 1800+ så märker jag inte av leavers.. ett mycket bra tips för att filtrera ut en stor majoritet av idioter och leavers är att inte spela -em. Då gör ni er själva en tjänst också för ni lär er spela spelet på riktigt och inte i "carry only no skill mode"..

Jag håller själv med om att flera account är larvigt, har bara haft ett sen jag joinade betan och det kör jag allt med

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

I CS är det noob man förolämpar folk med. Men i HoN är det Retard eller Idiot. :S

Jag förolämpar aldrig folk oavsett hur situationen är eftersom det hjälper inte.

Det värsta är ändå campers. Folk som vill conceda redan efter 5-10min. Vill inte teamet så går han ut i skogen och stannar där.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-

En polare och jag satt som fån och såg på finalen! Vi laddade med cola och ostbågar. Det va jävligt bra matcher!

Jag och en polare är lagom bra på HoN och har god lagspelsförmåga men resten av våra kompisar är klassen under och deras PSR är endast bra för att de har spelat med oss

Nickar Marabou på HoN, lägg till mig om i vill lira nångång

Permalänk
Medlem

Men hej på dig Frantz3n!

Visst, man ska inte klaga men ibland så går det bara inte att hålla sig...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Avstängd
Citat:

Hehe nu har jag spelat wildsoul nästan alla matcher jag har spelat idag. Har inte dött många gånger och jag tror att alla matcher utom 1 vann det laget som jag spelade i när jag var wildsoul. Så nu är det min nya favorit.

Ska väl lära mig att spela en annan lika bra också. Jag är nog enbart bra med agi heroes. Finns ju ett par stycken str och int som jag kan lira också men det är agi som tilltalar mig mest.

Spelar bara apem matcher tills jag blir 1600+ nu. Har 42 PSR kvar så är jag där igen.

konstigt när du kör em matcher... Testa spela normal mode kommer du suga med agi heroes. MIna favoriter är support heroes som nymphora. ophelia, shaman, vodoo,

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]