Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Appuru
Ninotramp matchID?

Tyvärr, vi i vårat lag säger en del väldigt dumma saker som skulle få mig bannad lite överallt. Men det finns säkert Match ID på forumet om folk som fuskade. Fixat nu i den patchen som kom igår.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Hur aktiverar man dessa? Lesden men jag är total noob när det kommer till mjukvara!

Hjälper denna? annars kommer jag nog ej kunna hjälpa dig. Ibland kan du få upp att vissa ej vill funka men då har du ej enablat alla eller glömt dra in dom.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Rampage är rolig, speciellt när man rollspelar som honom.

Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingwaz
Rampage är rolig, speciellt när man rollspelar som honom.

Men även en av de sämre heroes som finns:(

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Men även en av de sämre heroes som finns:(

han är fan inte en av dom sämre heroes som finns. Han är en av dom bättre om du kan spela honom.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Han e en av dom sämsta, tyck vad du vill. Han behöver en remake, end of story

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

Har åtta invites liggande.

Langa mail till e.hubinette@gmail.com om du är intresserad )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
han är fan inte en av dom sämre heroes som finns. Han är en av dom bättre om du kan spela honom.

Nej, alla balanceringsfrågor måste utgå ifrån top tier / competitive standard och där kan inte rampage göra mycket.

Dock är han kul att spela ibland och han är helt ok i låg psr pubs (under 1700) samt ska han va bra i em har jag hört (spelar inte det så) men som "riktig" hero är han en av de mest oanvändbara

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på fall det finns någon inhouse än eller? i stil med dotainvite eller nihl, jäkligt trött på o spela i 1700-1850 träsket och tappa PSR tack vare ryssjävlar som feedar. Det är en omöjlighet att carrya laget solo när man börjar närma sig 1800 games, folk har hyfsad koll då tyvärr och det är jäkligt mycket tur beroende på vilka man hamnar med beroende på fall man vinner eller inte, jäkligt tråkigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Essin
Nej, alla balanceringsfrågor måste utgå ifrån top tier / competitive standard och där kan inte rampage göra mycket.

Dock är han kul att spela ibland och han är helt ok i låg psr pubs (under 1700) samt ska han va bra i em har jag hört (spelar inte det så) men som "riktig" hero är han en av de mest oanvändbara

Ja han är en pubhero och det är det som gör han så rolig. När jag kör han på pub skriver jag allting i caps, använder bara all chat eftersom riktiga män inte viskar bakom ryggar och alltid pratar högt. Sen brukar jag också dra dåliga vitsar om de jag stampede.

Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Avstängd

Han är en mycket bra hero om du kan spela honom. http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=29709... där har du en av mina vänner som spelar. Han är bättre än mage bane forsaken etc från början och slutet vilket gör att han kan bli en av dom bästa carrys heroes om du kan spela honom. Kolla på dota spirit breaker ägde verkligen sönder hela tiden pågrund av att heron är så jävla imba. DEt är bara ni som inte kan spela honom. Btw det gick jävligt dåligt för mig de där gamet:S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Rampage är också en av mina personliga favoriter men tyvärr så håller han inte i lite mer seriösa games. Dock jävligt bra på att plocka ut specifika heroes i tex clashes.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Tyckte att Barathrum var mycket roligare i DotA än vad Rampage är i HoN. Har spelat Rampage några få gånger men han känns som klumpig, långsam på något sätt. Vet inte varför.
Dessutom så är han inte speciellt bra enligt mig, finns mycket mycket bättre picks.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hur lyckas ni fixa 1600+, seriöst?

Jag har spelat dota sne typ 5.xx versionerna och spelat HoN i typ ett halvår, så jag ser mig själv som en erfaren HoN spelare.

Jag brukar själv hålla min lane och har till 90% av games:en positiva stats.
Fortfarande sitter jag för tillfället UNDER 1500 rating, hör och häpna. Jag vinner typ ett game, sen förlorar jag två på rad för att man spelar med dom största idioterna någonsin. I varenda j*vla game är det alltid någon på mitt lag som bara pajar allt.

Spelar ni tillsammans med polare för att nå hög rating?

Har en K/D total på c:a 1,3-1,4.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk

Jag brukar creata egna games, tex 1550++. Så man inte får någon noobs i spelet. Och sen så har jag auto balance aktiverat så det ska va fair som möjligt. Och när jag passerar 1600 gränsen så ändrar jag det bara till 1600+.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE

Jag har spelat dota sne typ 5.xx versionerna och spelat HoN i typ ett halvår, så jag ser mig själv som en erfaren HoN spelare.

Fortfarande sitter jag för tillfället UNDER 1500 rating, hör och häpna. Jag vinner typ ett game, sen förlorar jag två på rad för att man spelar med dom största idioterna någonsin. I varenda j*vla game är det alltid någon på mitt lag som bara pajar allt.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Han är en mycket bra hero om du kan spela honom. http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=29709... där har du en av mina vänner som spelar. Han är bättre än mage bane forsaken etc från början och slutet vilket gör att han kan bli en av dom bästa carrys heroes om du kan spela honom. Kolla på dota spirit breaker ägde verkligen sönder hela tiden pågrund av att heron är så jävla imba. DEt är bara ni som inte kan spela honom. Btw det gick jävligt dåligt för mig de där gamet:S

*suck* ja han är bra i public och främst i under 1700 games (vilket är exakt vad du visar) dock med bättre motstånd som kan koordinera teamstriderna bra så är han rätt värdelös då han inte egentligen tillför något i teamfight.

Som sagt, alla diskussioner hurvida heros är bra/balancerade eller inte måste baseras på top tier (1800+ minst) och competitive gameplay för det är först där som alla vet hur man ska göra för att kontra andra hjältar. (-em spel är också helt irrelevanta när man talar om detta).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE

Brukar oftast försöka få en kompis i spelet så jag har iaf en till jag kan lita på. Men i så pass låga games så kan du ju carrya laget ensam, picka bara en bra eller ok mid hero, äg din lane, ganka lite och vinn spelet typ

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Citat:

Sen är det ju den lilla saken att han hade 2 lagkamrater som han kan lita på och att det andra laget inte har någon som helst kommunikation rite? För rampage blir helt ägd om det andra laget vet vad de ska göra

Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Avstängd
Citat:

Sen är det ju den lilla saken att han hade 2 lagkamrater som han kan lita på och att det andra laget inte har någon som helst kommunikation rite? För rampage blir helt ägd om det andra laget vet vad de ska göra

Faktist 3 st

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Alla heroes blir väl ägda om man vet vad man ska göra?
Förlåt att jag drygar =P

Visa signatur

Antec p183 | i5 750 @ 3.9 GHz | Asus P7P55D | ATI HD5850 775/1125 | Corsair DDR3 PC12800/1600MHz 2x2GB | OCZ 600W | SpinPoint F3 1TB | Intel X25 40GBx2 RAID0 | DELL 2209WA x3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av typ
Alla heroes blir väl ägda om man vet vad man ska göra?
Förlåt att jag drygar =P

Det är inte drygt de är ju så xD

Fick 6 nya invites idag att ge ut till sweclockers medlemmar.

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem

Har äntligen fått för mig att ha två konton. Ett pub-konto och ett konto där jag spelar med clan/mates.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk

Jag önskar att jag också hade vänner och lira med haha

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Jag önskar att jag också hade vänner och lira med haha

Har hittat 3 pers till på skolan som lirar HoN. Skitkul.
Dom är rätt så kassa men ändå, spelade några matcher med dom igår och hade faktiskt kul. Visst, man förlorar för det mesta och dom dör mycket mer än nödvändigt men ändå

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Ja tar gärna en beta key om nån har nån till övers

Permalänk
Avstängd

spelade en match nyss. Fyfan vilken jävla match!
http://data.fuskbugg.se/skalman01/hon%202010-03-06%2003-24-44...
haha det var sjukt roligt. JAg hade alla dom på mig. dom drog exakt allt stod och slog på mig. Dom höll på att inte få död på mig. Det gjorde jag bara för att se om jag skulle dö av dom eller inte:P Annars skulle jag ha fått säkert 35-1

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har 5 invites

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Intressant, Såg precis att denna har en klient för Linux system. Någon som har en invite över?

Permalänk
Medlem

Jag har tre invites över, och alla mina polare har redan skaffat
Om du är sugen på å testa, PMa din email bara, så skickar ja

EDIT: har skickat alla mina invites nu

Permalänk

Om någon vill lira ihop, så adda mig, heter Soyish. Brukar vara inne varje dag

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Skulle vara schysst om någon skulle vilja skicka en invite till mig Hampusbengtsson@live.se