Inspiration (hjälp) med Photoshop-bild.

Permalänk
Medlem

Fan vad seriösa alla var då!

EDIT: Är det din tjej?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Nog med tofflande från din sida nu freddan lägg in en seriös stöt istället!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Argh mina ögon!
Dålig photoshoppad!!!
Ta bort den röda .. vettefanvaddetär-saken..!
Och...fixa blenden så att det inte ser så skarpt ut på högra sidan av hennes kropp!

O_O

Jag vill inte påstå att din såg så mycket bättre ut med en massa krafs i ansiktet/huvudet på tjejen där det inte hör hemma.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
EDIT: Är det din tjej?

Inte än..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Nog med tofflande från din sida nu freddan lägg in en seriös stöt istället!

Det kommer det kommer..

Permalänk
Medlem

Vafan, gör en egen bild. Inte ta andras, fixa egen. Bränn på cd lr nått, gå över med den och lägg in en stöt samtidigt som du lämnar över den. Tada!!

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

HEHE bästa tråden ever. Den här tjejen, gillar du henne eller? xD

Nu börjar mitt uppdrag för att leta reda på tjejen och visa den här tråden för henne. Allt för att förstöra.

Visa signatur

I'm Winston Wolfe. I solve problems.

Permalänk
Medlem

för övrigt, hur gammal e hon? typ 12?

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan
Inte än..

Tror inte ditt andra förhållande som du nämner i en annan tråd i morse är så säkert då.
Och klart att det är jobbigt om tjejen träffar andra killar men bara för att du är kille kan du inte ha två tjejer grabben, vet att det hade varit gött men funkar ej.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan

Min tjej jag har, har det vart lite upp och ner med, vi har vart tillsammans i 1.5 år på måndag.
Det har vart precis som du säger, om jag har vart hemma hos henne så har hon fått sms av nån random-kille, som hon tydligen ska träffa, som hon inte har sagt någonting om.
Visst, det går knappt att jämföra, eftersom många tycker att ungdomar ska hålla på och träffa nytt folk osv osv, men det känns fortfarande hårt.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Argh mina ögon!
Dålig photoshoppad!!!
Ta bort den röda .. vettefanvaddetär-saken..!
Och...fixa blenden så att det inte ser så skarpt ut på högra sidan av hennes kropp!

O_O

HAHAHHHHHAAAHHAHAHAHA
märker du är väldigt dålig själv du. om jag ska vara ärlig så är hans bild mycket bättre än din. får se om jag försöker mig in på bilden när jag har nyktrat upp

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Fortfarande ingen som förstått skämtet...

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

OffT: Kan inte hålla mig längre! Jag rent utsagt HATAR bilder som denna, eller ja alla bilder som postats i 1:a inlägget. Nån liten fjortis med blonderat hår som tar kort med mobilen på sig själv och försöker se svår och mystisk ut. Lägg sen till en massa jävla trams som solnedgångar över havet. Det går 24 sådana fjortisbrudar på ett dussin och det är så tragiskt. Man kan riktigt höra hur de (läs fjortisarna) låter också. "Meh hallå bah men ingen gillar mig jag e ful fet har för typ små bröst jag vill ta livet av mig å jag hatar typ mina föräldrar för dem fattar ingenting" osv osv osv osv

Jag vet att jag inte borde har kollat, eller postat i denna tråd, men det är som med en film där någon bryter ett ben eller ha ett rejält blåmärke som man inte kan sluta pilla på trots att det gör ont. Detta gör ont, ont i psyket.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
OffT: Kan inte hålla mig längre! Jag rent utsagt HATAR bilder som denna, eller ja alla bilder som postats i 1:a inlägget. Nån liten fjortis med blonderat hår som tar kort med mobilen på sig själv och försöker se svår och mystisk ut. Lägg sen till en massa jävla trams som solnedgångar över havet. Det går 24 sådana fjortisbrudar på ett dussin och det är så tragiskt. Man kan riktigt höra hur de (läs fjortisarna) låter också. "Meh hallå bah men ingen gillar mig jag e ful fet har för typ små bröst jag vill ta livet av mig å jag hatar typ mina föräldrar för dem fattar ingenting" osv osv osv osv

Jag vet att jag inte borde har kollat, eller postat i denna tråd, men det är som med en film där någon bryter ett ben eller ha ett rejält blåmärke som man inte kan sluta pilla på trots att det gör ont. Detta gör ont, ont i psyket.

Såja..såja... O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Säg att jag har fel så går jag och lägger mig.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Du har dock rätt.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Hedersmedlem

Färdiglekt...

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||