Permalänk
Medlem

Canon IXUS 100 - 9 kr

Tja!

Hittade just Canon IXUS 100 för 9 kr på Megastore. Måste ju vara ett riktigt fynd Ska ta och beställa en

http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=210...

Permalänk
Hedersmedlem

I texten står det "OBS! Fel priss på Siten, den kostar inte 9 SEK och kommer att försvinna från siten snart.".

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
I texten står det "OBS! Fel priss på Siten, den kostar inte 9 SEK och kommer att försvinna från siten snart.".

Jag beställde den svarta, och där står det inte något om att varan kommer att försvinna från hemsidan...

Permalänk
Medlem

Gör det ju visst.
Du kan ju inte köpa den eftersom du kommer ju ändå inte få den ^^.
Det är ju helt uppenbart ett fel. för aldrig att en digitalkamera skulle säljas för 9 kr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Gör det ju visst.
Du kan ju inte köpa den eftersom du kommer ju ändå inte få den ^^.
Det är ju helt uppenbart ett fel. för aldrig att en digitalkamera skulle säljas för 9 kr.

Jag köpte en digitalkamera för 10kr från Japan Photo igår. Fanns även för 1kr. Så det har redan sålts kameror för under det priset.

Permalänk
Medlem

köpte ja, tills företaget inser misstaget och annulerar ordern.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Eller ändrar priset till det rätta.

Dem har ju faktiskt förbehållt (stavning?) sig rätten att ändra priser osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
köpte ja, tills företaget inser misstaget och annulerar ordern.

Köpte som att jag har den i handen just nu. Intresserad av pics eller?

Inget misstag alls, de annonserade ut det klart och tydligt.

Permalänk
Medlem

Sådär, beställde precis en Ixus 100, pris med frakt blev 42 kr, nu får vi se vart det tar vägen.

Visa signatur

Nuvarande setup: Antec P182, E8400, HD4850, EP35-DS4, HX-520, 4GB XMS2, SpinPoint F1 1TB, SpinPoint F1 250GB

Foto: D80+MB * 50/1,8 * 24/2,8 * 11-16/2,8 * 18-70/3,5-4,5 * 70-200/2,8

Permalänk
Medlem

Jag har beställt 1000 stycken, haha

Får se hur det blir

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghiabi
Jag har beställt 1000 stycken, haha

Jag hoppas du valde den guldfärgade (som kostar -1 kr).

Permalänk
Medlem

Det går desvärre inte att beställa någon annan än just den svarta för 9 kronor

Annars vore det rätt skojj och beställa ett par miljoner stycken av den som kostar -1 kr

Permalänk

Tar och beställer några svarta så fort min mor kommer hem. Förlorar ju inte direkt någonting på det

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av päpparkaka
Tar och beställer några svarta så fort min mor kommer hem. Förlorar ju inte direkt någonting på det

Risken är att man tvingas lyssna på någon försäljartyp som ringer och försöker förklara hur olyckligt det är att fel pris var angivet på hemsidan.

Permalänk

Beställde en nu, Den svarta för 9kr.

Citat:

Risken är att man tvingas lyssna på någon försäljartyp som ringer och försöker förklara hur olyckligt det är att fel pris var angivet på hemsidan.

Men det är ju bara spela dum och tror på 100% allvar att den kosta 9 Kr, Jag mennar vad kan hända dem skiter och skicka grejeorna, eller kan du får en gratis kamera

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Risken är att man tvingas lyssna på någon försäljartyp som ringer och försöker förklara hur olyckligt det är att fel pris var angivet på hemsidan.

Om man betalar direkt med kreditkort eller liknande så borde de väl inte kunna kräva mer i efterhand? I så fall är det ju bara att returnera skiten

Någon som fått hem sin kamera från megastore?

Permalänk
Medlem

Har också beställt. Kommer man kunna börja tjafsa med affären om de inte vill sälja varan för 9kr? Kommer ihåg att det var ett dataföretag i asien som gjorde en liknade miss och staten drog företaget inför rätten när företag inte ville lämna ut produkten

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Är det bara att beställa eller? Har 19kr på kontot så jag fundera på att slå till

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk

Jag slog till direkt när jag såg priset, det kunde man inte säga nej till.

Permalänk
Medlem

Jag beställde precis 3st svarta på faktura nu håller vi tummarna.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Kan man inte förlora något på detta?

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zightx
Jag köpte en digitalkamera för 10kr från Japan Photo igår. Fanns även för 1kr. Så det har redan sålts kameror för under det priset.

vet du om den finns kvar? och skulle du kunna länka den i såna fall ?

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
Men det är ju bara spela dum och tror på 100% allvar att den kosta 9 Kr, Jag mennar vad kan hända dem skiter och skicka grejeorna, eller kan du får en gratis kamera

Citat:

Ursprungligen inskrivet av päpparkaka
Om man betalar direkt med kreditkort eller liknande så borde de väl inte kunna kräva mer i efterhand?

Nej, de kommer inte att kräva mer i efterhand; de kommer att häva köpet innan något skickas. Vanligtvis brukar det stå någonstans att de reserverar sig mot tryckfel och liknande.

Permalänk
Medlem

har beställt 8st, hoppas på det bästa nu!
har man tur så skickar dom det innan dom upptäcker felet

Visa signatur

/ pajpcoou

Permalänk
Medlem

drygt att det dröjer 5-8 dagar bara, dom som kostade -1:- (guld och silver) gick inte å beställa som synd var

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghiabi
Jag har beställt 1000 stycken, haha

Får se hur det blir

tog du på faktura eller på kort?

Visa signatur

/ pajpcoou

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Nej, de kommer inte att kräva mer i efterhand; de kommer att häva köpet innan något skickas. Vanligtvis brukar det stå någonstans att de reserverar sig mot tryckfel och liknande.

Någon som har hittat detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghiabi
Någon som har hittat detta?

ops fel sida xD

här
"Megastore.se reserverar sig för slutförsäljning samt lagerhållning hos våra leverantörer. Alla priser inkluderar moms. Megastore.se reserverar sig för prisförändringar, slutförsäljning eller eventuella faktafel som kan finnas på www.megastore.se eller våra annonser, samt eventuella tekniska fel som kan förorsaka felaktigheter i pris eller produktinformation."
http://www.megastore.se/template/next,Customer-Service.vm#112...

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

"Megastore.se reserverar sig för slutförsäljning samt lagerhållning hos våra leverantörer. Alla priser inkluderar moms. Megastore.se reserverar sig för prisförändringar, slutförsäljning eller eventuella faktafel som kan finnas på www.megastore.se eller våra annonser, samt eventuella tekniska fel som kan förorsaka felaktigheter i pris eller produktinformation."

http://www.megastore.se/template/next%2CCustomer-Service.vm#1...

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz