Permalänk
Medlem

Drivrutiner till logitech g5?

Hur i helvete kan Logitech sluta stödja G5 på deras hemsida. Den har gått ur produktion till förmån för G500, men den måste väl för fan finnas svar under produktsupport såsom att drivrutiner finns till den, men i helvete heller. Den är helt väck, går inte ens att söka på. Det är ju för tusan deras produkt, stödj den!!!!

Någon som kan hitta setpointdrivrutinen till Logitech G5. Skulle uppskattas, för jag har givit upp!

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem

Hittar denna (första träffen med google.com)
http://driverscollection.com/?H=G5%20Laser%20Mouse&By=Logitec...

Visa signatur

3DMV: 42643p

Permalänk
Hedersmedlem

*trådtitel redigerad*

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack så mycket, fixade med din länk "Sensuella Sven". Frågan är hur du hittade G5, kan inte hittas på logitechs hemsida, trots att du gjorde det.

Jag höll i alla fall att gå i taket, så förbannad blev jag på logitech, så därför mitt temperament. Tack för hjälpen i alla fall.

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Avstängd

Skrev "Latest Logitech G5 drivers" i... just det, Google... Din bästa vän. Som du borde testa innan du får spel. =0)

Permalänk
Medlem

Jag kollade upp vilken versiond et var jag skulle ha, och försökte hitta den med google, men alla resultat visade på skumma hemsidor som jag inte tänker lite på, eller så länkade dem till logitechs hemsida som jag litar på men som inte hade det som jag sökte. Därför fick jag spel. Google är bra om man söker efter något, där resultaten på sökningarna kan erbjuda vad man söker, vilket resultat logitech inte kunde.

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem

Virre39 du är inte ensam om att inte hitta jag vart tokig när jg inte hitta rätt drivisar dom har krånglat till allt onödigt mycket. Så tack för att du skapa denna tråd så sensuella sven kunde ge oss denna länk

Visa signatur

Tackar så mycket

Permalänk
Medlem

Om du skriver in musens modellnummer på supportsidan kommer du också till nerladdningarna. M-UA113A är det för övrigt.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730