Permalänk
Medlem

Chassit med glas?

Har tänkt o göra ett eget chassit av glas .. men vet inte om jag orkar, dock har jag sett chassit med glas på sidan av chassiet, nu e frågan, går det o beställa hela såna chassitar???? issåfall varifrån?

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

Ojoj... Lite farligt kanske...
Du menar kanske plexiglas?

Visa signatur

=) jag borde logga ut mig när jag loggar in från skolan

Permalänk
Medlem

borde det inte bli väldigt tungt med glas?

och e man på lan med klumpiga personer så kan det ju säga crasch och sen e d bara te o börja om!

Visa signatur

Framtida projekt Tillspejsning av min dator: Bygget har börjat men får vänta tills Ledmatrisen är klar.
Nuvarande projekt Ledmatris: Matrisen är nästan färdig bara lite mer mjukvara.
Förra projektet Ledsnurra v3.0: Snurran är så kallad klar och har flyttats till sidan.

Permalänk
Medlem

ja plexiglas .. finns det nån affär som typ säljer färdiga chassitar me inbyggt glas fönster??? denna topic borde igentligen vara på köparens guide.. så om nån admin ser så kan du flytta den.. tänkte igentligen fråga en annan fråga men kom in på det där me o köpa o då passar den nog in på det andra stället

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

bygg själv, inte svårt alls

Permalänk
Medlem

Om du inte vill bygga själv så finns det färdiga fönster att köpa såklart.Kolla in »här«.
[edit]Det var ju färdiga chassin du ville ha,då ska du kolla »här«.

Btw/jag ska använda riktigt glas till mitt fönster,fasen så mycket snyggare än plexi(repfritt,ej statiskt).Jag flyttar ej datorn så jag är inte rädd för att spräcka glaset.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
ja plexiglas .. finns det nån affär som typ säljer färdiga chassitar me inbyggt glas fönster??? denna topic borde igentligen vara på köparens guide.. så om nån admin ser så kan du flytta den.. tänkte igentligen fråga en annan fråga men kom in på det där me o köpa o då passar den nog in på det andra stället

Status att bygga själv, och det är mycket mer skojj!

Visa signatur

// Sparvas

Permalänk
Medlem

jag tycker att alla butiker förstör de roliga för att dom har färdig moddade datorer men ska bygga själv !!!!

Visa signatur

[1,2,3]