Call Of Duty: Black Ops

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Ja, vad hände egentligen?

Jag förstår inte grejen med att ni visar upp 2st fodral med blackops.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 93Clocker:

Folk här verkar inte tänka.
Dom kanske har fått två istället för en kopia kanske? Är ett exempel.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Ganska obvious ja, men jag tänkte om de var något annat.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hamzta:

Spelet är inte släppt, ingen bör därför ha spelet i fodral hemma så att säga..

Permalänk
Medlem

Media Markt tar 299 KR för spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av groggy53:

Media Markt tar 299 KR för spelet

Det gör det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueLion:

Kostar det 379kr i butik på elgiganten också eller?

Skrivet av Prippa:

Media Markt: 299 kr för PC. Övrigt 399 kr så Elgiganten är inte billigast.

Det förvånar mig inte, de har väl redan planerat att gå i konkurs (rykten) så de tar väl den sista omsättningen de kan få ;D

Dock så har elgiganten prisgaranti så du kan gå till dem och få det lägre en media markt Om iten prisgaranti är att vara billigast så vet jag inte själv ska jag handla på webbis inatt

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Det förvånar mig inte, de har redan planerat att gå i konkurs så de tar väl den sista omsättningen de kan få ;D

Dock så har elgiganten prisgaranti så du kan gå till dem och få det lägre en media markt Om iten prisgaranti är att vara billigast så vet jag inte själv ska jag handla på webbis inatt

media markt har också prisgaranti ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Det förvånar mig inte, de har redan planerat att gå i konkurs så de tar väl den sista omsättningen de kan få ;D

Konkurs är nog rätt långt borta. Dock har Media Markt också prisgaranti så det går ju att springa mellan om man har mycket tid över ;P

Permalänk
Medlem

kan stämma jag vet inte tbh, dock handlar jag personligen iten på media markt då säljarna fungerar ungefär som expediter, sjukt jobbigt när man kan mer en säljarna där. Tjejjen jobba där förut och jag har en polare som jobbar där, så har bara hört ryktes vägen.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

kan stämma jag vet inte tbh, dock handlar jag personligen iten på media markt då säljarna fungerar ungefär som expediter, sjukt jobbigt när man kan mer en säljarna där. Tjejjen jobba där förut och jag har en polare som jobbar där, så har bara hört ryktes vägen.

Det är väl knappast unikt för MM. Elgiganten och alla andra har ju också högst okunniga säljare...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Prippa:

Spelet är inte släppt, ingen bör därför ha spelet i fodral hemma så att säga..

Att få spelet dagen innan när man förbokat är inte direkt unikt. Finns flera i tråden som redan fått det. Inga konstigheter.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Att få spelet dagen innan när man förbokat är inte direkt unikt. Finns flera i tråden som redan fått det. Inga konstigheter.

Fast när det gäller detta spelet så verkar det som man bryter något avtal med Activision om spelet skickas innan, i alla fall enligt game.se

Bäste kund,

Om några dagar är det dags för en av årets absolut största händelser i och med att Call of Duty: Black Ops släpps. Som du säkert förstår kommer vi att ha en hög belastning runt lanseringen av titeln och kommer därför att behöva packa dessa några dagar innan releasen av spelet. Dessa innebär dock INTE att vi kommer att skicka spelet tidigare då detta inte är tillåtet enligt avtal med Activision Blizzard.

Vi kommer att skicka spelet från vårt lager måndagen den 8 november för estimerad leverans på releasedagen den 9 november.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rickard11:

Fast när det gäller detta spelet så verkar det som man bryter något avtal med Activision om spelet skickas innan, i alla fall enligt game.se

Bäste kund,

Om några dagar är det dags för en av årets absolut största händelser i och med att Call of Duty: Black Ops släpps. Som du säkert förstår kommer vi att ha en hög belastning runt lanseringen av titeln och kommer därför att behöva packa dessa några dagar innan releasen av spelet. Dessa innebär dock INTE att vi kommer att skicka spelet tidigare då detta inte är tillåtet enligt avtal med Activision Blizzard.

Vi kommer att skicka spelet från vårt lager måndagen den 8 november för estimerad leverans på releasedagen den 9 november.

Med tanke på att det hela är strypt av onlineaktiveringen så låter det ganska konstigt. Kan ju vara Game som fipplat till det för sig själva också, tror inte t.ex. Elgiganten och Webhallen bryter eventuella liknande avtal med leverantören utan vidare

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krippe91:

Vad kan vi göra?

Banna dom som hackat från servern?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Han har fått hem 2 istället för 1, fel i leveransen antagligen... en gång när min syster beställde en tidning fick hon 20 stycken

Men nu vet vi de så, så tillbaka till topic

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Bäste kund,

Stämmer bra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Han har fått hem 2 istället för 1, fel i leveransen antagligen... en gång när min syster beställde en tidning fick hon 20 stycken

Men nu vet vi de så, så tillbaka till topic

Jag beställde 2.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Ni som fick 2 exemplar, det hade varit jättekul om ni vaska ett ex

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, NR200P, SF1000, W10 LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus Superlight Tangentbord Keychron V4 60% (Gateron Smoothie)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av krippe91:

Ni som fick 2 exemplar, det hade varit jättekul om ni vaska ett ex

Poänglöst när det räcker med att ha nyckeln
"Vaska" en GTX 580 imorgon istället.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Shrudder:

Jag beställde 2.

Var meningen till den andra killen, vrf beställde du 2 ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av krippe91:

Vad kan vi göra?

Som många redan sagt så är det banna och/eller kicka jag tänkte på.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheJerk:

Som många redan sagt så är det banna och/eller kicka jag tänkte på.

Sen är ju det där matchmaking på 360, vilket hacket visas på. Vilket gör att nån med JTAG hackad konsoll kan skapa ett game med hacket på, och sen råkar någon joina den utan att han ville det, är ju samma sak på MW2. Hoppas ni förstår

iaf nu med dedikerade, så tvekar jag på att nån kommer lyckas slänga in prestige hack på servrar som man själv inte har hemma, som man bara kan styra med rcon osv. Men iofs, det kan ju hända ändå Isf på dator blir det väl valfritt att man kan tanka isf ett hack från en hack-sida och använda det...

BTW, vet nån max level ?

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, NR200P, SF1000, W10 LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus Superlight Tangentbord Keychron V4 60% (Gateron Smoothie)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lambdaN:

Sen är ju det där matchmaking på 360, vilket hacket visas på. Vilket gör att nån med JTAG hackad konsoll kan skapa ett game med hacket på, och sen råkar någon joina den utan att han ville det, är ju samma sak på MW2. Hoppas ni förstår

iaf nu med dedikerade, så tvekar jag på att nån kommer lyckas slänga in prestige hack på servrar som man själv inte har hemma, som man bara kan styra med rcon osv. Men iofs, det kan ju hända ändå Isf på dator blir det väl valfritt att man kan tanka isf ett hack från en hack-sida och använda det...

BTW, vet nån max level ?

Vet inte exakt om du menar något specifikt med prestige hack men i COD4 som använde dedikerade servrar så var det ju inga som helst problem för kidsen att hacka sina profiler.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Call Of Duty en av det bästa krigsspelen tycker jag därför att realistiskt, bra grafik (på dom senaste cod spelen), inga onödiga detaljer och effekter, bra variation av vapen och intressant. Hoppas Black Ops är lika eller bättre (troligen).

Permalänk
Skrivet av lambdaN:

BTW, vet nån max level ?

Max är 50 med 15 prestiges.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdaN:

BTW, vet nån max level ?

50, 15 prestige

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man gör så man kan spela kl 24:00?