Köpt Xbox live Gold men står Silver?

Permalänk
Medlem

Köpt Xbox live Gold men står Silver?

Hej!

Jag köpte en månadsvis Guld-medlemskap på Xbox Live, från deras hemsida, loggade in på mitt konto, samma karaktär plus namn, allt stämmer dvs.

MEN mitt konto i Xbox 360 står det fortfarande Xbox LIVE Silver men på hemsidan står det Guld.

Vad kan vara fel?

Jag är 100 % säker på att jag köpte till rätt konto.

Tacksam för svar!

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweman2k:

Hej!

Jag köpte en månadsvis Guld-medlemskap på Xbox Live, från deras hemsida, loggade in på mitt konto, samma karaktär plus namn, allt stämmer dvs.

MEN mitt konto i Xbox 360 står det fortfarande Xbox LIVE Silver men på hemsidan står det Guld.

Vad kan vara fel?

Jag är 100 % säker på att jag köpte till rätt konto.

Tacksam för svar!

Det kan ta lite tid innan de visas att det är silver, gjorde det för mig.. men testa och spela bara så lär du kunna göra det

Visa signatur

Asus M4A79XTD EVO DDR3 | AMD Phenom2 X4 955 3,2Ghz BE AM3 | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | XFX Radeon HD5770 1GB | 500GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA II | Corsair TX 650W 80+ | Antec Two Hundred | Optiarc AD-7240S DVD±RW Svart SATA | Windows 7 Home Premium 64-bit | BenQ TFT 24'' E2420HD

Permalänk
Medlem

Det är just det, att jag kan inte spela samma meddelande kommer som när jag hade Silver, fast jag nu betalt för Guld men fortfarande står kvar på Silver.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Avstängd

När köpte du det? Kan ta kanske högst ett dygn innan det syns på konsollen, prova logga ut och in igen etc. Ring supporten dom har i Sverige?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ring supporten, finns i sverige och de är jättetrevliga. Sa upp ett konto där en gång, tjejen i telefon bara skrattade när hon frågade var jag bodde; "Horvägen 69 i ankeborg" liksom

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com