Darkfall - "free trial"

Permalänk
Skrivet av Sundbe:

HAHA TJENA SHARP!!
Jodå, men han fyllkör den som fan :/ Saknar riktiga Sharp asså, dax för comeback
Han spelar som löjtnant och nöter väl som fan... Han craftar på Elina och pvpar med sharp

Haha... Sharpshooter har inte dödat mig på länge... nu fick jag förklaringen (plus att min char är vet nuförtiden)... kan du inte köpa tillbaka kontot?

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av silicon111:

Saknar darkfall. Skulle inte orka göra en comeback igen pga grinda allt till max igen=). Vill han inte sälja sharpshooter tror du?

Kör man en Ork eller Dwarf på ett smart sätt är man snart i pvp form. (Det här svaret är mer ämnat som en beskrivning för helt nya spelare att det går nå hyfsad nivå snabbt... jag vet att du kan det här)

Vecka 1 fokuserar du enbart på ditt 2h melee vapen. Afk simma/spring/rid (tyvärr ett måste om du har bråttom).

Vecka 2 fokuserar du på Archery.

Vecka 3 så är din lesser magic så hög pga heal self och liknande att det går snabbt att komma upp i nivå för greater magic.

Töm åtminstånde en nod (herb, logg, mine) per dag för skill och lite bra pengar. (min alt sålde järn för 20k guld första veckan).

Missa inte att köpa nya skills mm så fort du nått kravet.

Kör quests... det gör grindandet betydltgt roligare.

GÅ MED I EN KLAN! I en klan kan du tidigt bli värdefull... i försvaret av er hamlet eller stad kan du som ny vara den som ger veteranerna tid att buffa-debuffa-heala mm.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Kör man en Ork eller Dwarf på ett smart sätt är man snart i pvp form. (Det här svaret är mer ämnat som en beskrivning för helt nya spelare att det går nå hyfsad nivå snabbt... jag vet att du kan det här)

Vecka 1 fokuserar du enbart på ditt 2h melee vapen. Afk simma/spring/rid (tyvärr ett måste om du har bråttom).

Vecka 2 fokuserar du på Archery.

Vecka 3 så är din lesser magic så hög pga heal self och liknande att det går snabbt att komma upp i nivå för greater magic.

Töm åtminstånde en nod (herb, logg, mine) per dag för skill och lite bra pengar. (min alt sålde järn för 20k guld första veckan).

Missa inte att köpa nya skills mm så fort du nått kravet.

Kör quests... det gör grindandet betydltgt roligare.

GÅ MED I EN KLAN! I en klan kan du tidigt bli värdefull... i försvaret av er hamlet eller stad kan du som ny vara den som ger veteranerna tid att buffa-debuffa-heala mm.

Typ något sånt där ja.
Går sjukt fort att dra upp en gubbe för att få dugligt rolig pvp, och den "riktiga" Sharp var/ kommer bli igen ( ) den sjukaste gridern jag nånsin träffat.
100 GS Mastery på den tiden det tog, sick...

Permalänk
Skrivet av Sundbe:

Typ något sånt där ja.
Går sjukt fort att dra upp en gubbe för att få dugligt rolig pvp, och den "riktiga" Sharp var/ kommer bli igen ( ) den sjukaste gridern jag nånsin träffat.
100 GS Mastery på den tiden det tog, sick...

Melee efter 50 är fortfarande slött... för att inte tala om efter 75. Archery är nog det som går fortast... busenkelt upp till 50 sen en dag med 5000 pilar på en crog och du är uppe i 75
det jobbiga med magi är de höga kostnaderna enligt mig... har du bråttom upp finns det inte mycket tid att farma för regs.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av silicon111:

Saknar darkfall. Skulle inte orka göra en comeback igen pga grinda allt till max igen=). Vill han inte sälja sharpshooter tror du?

de har boosta all skillgain extremt mkt.

Permalänk
Medlem

Längtar så sjukt mycket efter Darkfall 2010. Det kommer bli ett helt nytt spel, och kombinerat med boxrelease och marknadsförning kommer Darkfall bli mode att spela.

Tycker synd om alla som inte spelar skiten än, det är verkligen tillfredställande på alla vis
Adrenalinpumpen man får är ju som efter man tagit ett 1on5 läge på CS :E

Permalänk
Skrivet av Sundbe:

Längtar så sjukt mycket efter Darkfall 2010. Det kommer bli ett helt nytt spel, och kombinerat med boxrelease och marknadsförning kommer Darkfall bli mode att spela.

Tycker synd om alla som inte spelar skiten än, det är verkligen tillfredställande på alla vis
Adrenalinpumpen man får är ju som efter man tagit ett 1on5 läge på CS :E

Håller med... i väntan på 2010 får vi hoppas att den utlovade juliexpansionen kommer snart.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Främling:

Håller med... i väntan på 2010 får vi hoppas att den utlovade juliexpansionen kommer snart.

skulle gissa två veckor för PVE expansionen. 2010 jobbar de ju med paralellt med så dne kommer knappt att påverkas utav att denna exp är försenad