Visa dina skärmar på SweClockers

Permalänk
Melding Plague

Visa dina skärmar på SweClockers

Använder du Eyefinity, Triplehead2Go, 3D Vision Surround eller någon annan flerskärmslösning? Knäpp en bild och skicka till SweClockers.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hoppade till när jag såg krypet

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag kör fyra skärmar men inte använder jag någon fancy lösning inte, kör tre kort av olika kretstillverkare och det duger bra.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av muppens:

Jag kör fyra skärmar men inte använder jag någon fancy lösning inte, kör tre kort av olika kretstillverkare och det duger bra.

Fota, skriv några rader och maila oss.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Fräck idé! Synd att man bara har 1 skärm.

Permalänk
Medlem

Hur länge har man på sig? Resten av skärmarna för min eyefinity setup anländer först nästan vecka!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av hirsch:

Hur länge har man på sig? Resten av skärmarna för min eyefinity setup anländer först nästan vecka!

Lugnt, vi väntar några veckor och ser vad som inkommer.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Bilder kommer nog imorgon, måste städa lite först.
3x ips 22" eyefinitey på ett 5870 och ett 5450 till tvn, inte jätte intressant men men.

Permalänk
Medlem

Väldigt trevlig idé, förvisso så kommer det möjligtvis in nog några bilder efter semestern, vilket är om en vecka eller två.

Permalänk
Medlem

passande med spindeln

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Inaktiv

Mysig artikelbild. =P

Jag kommer bidra med tre HP ZR24w (S-IPS, 1920x1200) samt ett HD5850.

Vad exakt är det vi förväntas lämna, intryck av att köra med flera skärmar? Det kändes lite oklart i artikeln nämligen.

Permalänk

Synd att man bara har en aja i framtiden kul grej dock

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av anders.149:

Mysig artikelbild. =P

Jag kommer bidra med tre HP ZR24w (S-IPS, 1920x1200) samt ett HD5850.

Vad exakt är det vi förväntas lämna, intryck av att köra med flera skärmar? Det kändes lite oklart i artikeln nämligen.

Skriv vad du tror att läsarna tycker är intressant, vi har inga direkta krav utan tycker det mest är spännande att se vad folk använder där hemma.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ah vad skojj (för dom som har tre skärmar). ska bli kul att få läsa artikeln när den är klar. Mer sånt här Andreas.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Räknas det som tre skärmar när man har en 30" Ultrasharp + 22" ultrasharp bredvid varandra och sen är den tredje "skärmen" TVn som sitter bredvid, fast på väggen.. Alltså är skärmarna inte sammankopplade som en "eyefinity" setup.

Isf kan jag bidra med lite bilder.

Permalänk
Medlem

Känns som att man måste vara med.

Permalänk
Medlem

Synd att man sitter bara på en BenQ mk2442 ~24" (1920x1080) + en acer AL1926W 19" (1440x900) på ett Asus AH2600 Pro... den börjar sluta vilja spela spel på lilla 19tummaren nu :/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Andreas D:

Skriv vad du tror att läsarna tycker är intressant, vi har inga direkta krav utan tycker det mest är spännande att se vad folk använder där hemma.

Låter bra, nu hänger jag med.
Då jag har både en Logitech G25-ratt samt ett TrackIR5 kommer jag ta upp dessa ihop med skärmarna, de hör liksom till.
Kul initiativ helt klart med artikel.

Halvt of-topic men blir det någon artikeltävling vid jul som det var förra året?

Skrivet av Robeliboban:

Du om någon ska vara med.

Permalänk
Medlem

Jag körde förr 5 skärmar, ska jag leta upp en bild ändå även om det inte är så jag har det nu, och sedan skicka in? elelr vill ni bara ha aktuella konfigurationer?

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk
Medlem

Man skulle ha haft två stycken 42" till då och fått en 3x42" eyefinity setup nu när grafikkortet har 6st mini-displayportar...

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk

Fy i helvete för bilden...

Permalänk
Medlem

Jahapp, får väl bli lite bilder på min kökssetup med 3x 24" Benq (inge kvalite direkt men funkar) och min G25:a och servern bredvid dårå, så att man också får med sin battlestation också, får väl också g en insikt i mitt formidabla farmingliv i farmersimulator -09 så att ni får nåt att garva åt också

Ska försöka få med lite intryck, lite problem man råkat ut för och vilka fallgropar man inte ska falla i om man kör en eyefinitysetup ^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Nu blev man ju lite sugen att gräva fram sin gamla TN-panel igen och finurla lite tillsammans med sin e-IPS, bara för att.
Allt säger alla att Robbaz kommer höra av sig

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Vi vet redan allt om dig. Men kanske du hinner köpa nytt grafikkort tills dess!

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk

Även om det bara är två skärmar (nåja) så behövs det något från den ljusa sidan:

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Medlem

Så det är inte lika coolt att ha en 17" skärm längre?...

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Räknas det som tre skärmar när man har en 30" Ultrasharp + 22" ultrasharp bredvid varandra och sen är den tredje "skärmen" TVn som sitter bredvid, fast på väggen.. Alltså är skärmarna inte sammankopplade som en "eyefinity" setup.

Vet inte hur Swec resonerar, men det känns som om att TV:n åtminstone ska vara kopplad till datorn för att det ska räknas som en treskärmssetup... (är den det?)
Däremot behöver det inte vara en eyefinitysetup för att kvalificera sig, givet av vad Andreas skrev här:

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Avstängd

Jävlar:O, Den saken på bilden e läskigt lik min gamla lärare

Visa signatur

Rigg

Intel Core i7 2600K | Asus Maximus IV | Gigabyte GTX 480 SLI med Koolance NX-480 Block | Corsair HX1000W | Corsair Dominator GT 2000MHz 2x2GB | Corsair Obsidian 800D | HP TFT ZR24W 24" | Logitech Z-5500 | Koolance CPU-370 | Koolance RP-450x2 | XSPC RX360 | Laing D5 Vario |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Addekillen:

Jävlar:O, Den saken på bilden e läskigt lik min gamla lärare

Hahaha

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anders.149:

Halvt of-topic men blir det någon artikeltävling vid jul som det var förra året?

Det hoppas jag med!
Var riktigt givande att läsa alla artiklar/guider, man lärde sig en hel del matnyttigt inom datorvärlden.

Mvh r3mpuh