BC2: Your choppers will diee!

Permalänk
Medlem

jag tycker att SweC ska starta en mini BFBC2 klan så kan vi äga lite noobs

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Jäkar va grym video Pingulol! Du är min Gud!!! Hade bara testat den där AT4 en gång förut, tyckte den var jätteäcklig Men nu blev jag inspirerad att försöka igen och jag måste säga att den börjar bli väldigt bra efter man har övat lite Bra att ha lite omväxling i bazooka-världen också, har 1500+ kills med CG

Permalänk
Medlem

du har ju helt rätt asså men det är ju jävligt tråkigt att möta en sån spelare för då dör man ju hela tiden men asså han e ju fett grym är det på ps3? HELT SJUKT!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

du har ju helt rätt asså men det är ju jävligt tråkigt att möta en sån spelare för då dör man ju hela tiden men asså han e ju fett grym är det på ps3? HELT SJUKT!

Det är på PC självklart

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD