överclocka en hiphone 4

Permalänk
Medlem

överclocka en hiphone 4

hej jag har fått en hiphone4 med 3,5 tum skärm som jag vill överclocka!! problemet är att jag hittar inget app som fungerar!! kan man flasha den eller något för att få iphones appar att fungera på den??

ge mej gärna en websida med appar till hiphone !!

Permalänk
Medlem

Finns nog ingen möjlighet att få appar att fungera på den. Den kör väl ändå inte iOS?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av nivv:

Finns nog ingen möjlighet att få appar att fungera på den. Den kör väl ändå inte iOS?

vet faktisk inte men kan inte man flasha eller nåt??

Permalänk

Kanske hade vart smartare om du fråga detta innan du köpte total värdelös skit?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

Kan det vara så att det är ytterligare en kopia som kör WinMo 6.5? Isf så finns det förmodligen en del appar som går att använda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Beaver:

Kanske hade vart smartare om du fråga detta innan du köpte total värdelös skit?

den är faktiskt värd dem pengarna (800kr)

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Catman:

tack för sidan!! förresten checka denna sidan http://www.iphoneheat.com/2010/06/download-ios-4-firmware-for-iphone-ipod-touch/ tror du att jag kan byta fireware(tror att det heter så)

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

tack för sidan!! förresten checka denna sidan http://www.iphoneheat.com/2010/06/download-ios-4-firmware-for-iphone-ipod-touch/ tror du att jag kan byta fireware(tror att det heter så)

Nej, du lär inte kunna köra iOS.