[MMORPG] Star Trek Online

Permalänk
Medlem

Någon som spelar detta och kan dela med sig sina erfarenheter av detta spel efter dom släppta patchar? Är det värt att inskaffa och spelar både EU och US på samma servers?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dax:

Någon som spelar detta och kan dela med sig sina erfarenheter av detta spel efter dom släppta patchar? Är det värt att inskaffa och spelar både EU och US på samma servers?

dom har varit rigtigt bra på att fixa saker kommer patchar hela tiden, jag tycker det e skit kul, pvp och solo dalys som man kan köra när man e RA5, pvp ka du välja mellan mark eller rymd pvp. jag föredrar rymd. roliga och svåra instancer. och så finns det en bar som man kan ställa in på nu hur svårt man vill ha det. men den går itne att köra upp i instancerna för dom e redan svåra och kluriga. och ja EU/US spelar på samma, jag e med i en US fleet. tycker man om star trek och gillar hela saken med det så tycker jag att du ska testa det. hoppas det hjälpte lite

Permalänk

Finns det någon svensk fed flotta? Det börjar bli lite tråkigt att köra solo nu

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DareDevil:

Finns det någon svensk fed flotta? Det börjar bli lite tråkigt att köra solo nu

jo det ska det finnas såg senast igår att det var en svensk flotta som sökte medlemmar, du får testa och skricka ut i zone att du söker. annas så söker vi medlemmar som spelar med tids zon +1 men det e mest US folk i den

Permalänk
Skrivet av Timeless Visions:

jo det ska det finnas såg senast igår att det var en svensk flotta som sökte medlemmar, du får testa och skricka ut i zone att du söker. annas så söker vi medlemmar som spelar med tids zon +1 men det e mest US folk i den

Tackar. Får väl se om man hittar dom då

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

13thfleet.org finns ju fast vi funderar på att lägga ner

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Passerade Rear Admiral igår. e RA2 nu med Soveriegn variant och Luna klass vetenskap. ska köra gamma orionis inom kort. imorrn eller övermorrn ifall någon härifrån vill hänga på.
ifall någon vill spela e min handle D'Jay@ares93 alternativt my nya: Sulhir Vaz@ares93 men de e bara LT1 för tillfället.

STRAF-4MRRX-RQ3CY-KXUUR-YDKCU
STRAF-4MQY4-4KP4B-F7ARP-UY6P9

EDIT: herregud. måste börja använda svenska igen. skrev med engelsk grammatik...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk

Hejsan allihopa!
Tänkte kolla om det är någon som spelar STO fortfarande och kan dela med sig av sina erfarenheter.
Man kan säga att jag är star trek nörd till vissa längder så det här spelet verkar perfekt för mig!

Permalänk
Skrivet av Superman#1:

Hejsan allihopa!
Tänkte kolla om det är någon som spelar STO fortfarande och kan dela med sig av sina erfarenheter.
Man kan säga att jag är star trek nörd till vissa längder så det här spelet verkar perfekt för mig!

tror att spelet är väldigt dött.

Permalänk
Inaktiv

vet inte om det e någon här som kör det en men det e mycket folk som kör det en så fixar du en fleet som du kan köra med så hjälper dom nog till med att svara på fråger och så. det var så jag gjorde. har fundera på att testa nu när nya season kommer.

Permalänk

Okej jag ska leta efter en skön fleet när jag skaffar spelet på torsdag då!

Permalänk
Medlem

vet inte om det e någon här som kör det en men det e mycket folk som kör det en så fixar du en fleet som du kan köra med så hjälper dom nog till med att svara på fråger och så. det var så jag gjorde. har fundera på att testa nu när nya season kommer.

Inte för att vara en dryg jävel, men det skulle vara väldigt trevligt för övriga om du lärde dig stava till "än"... bara ett tips om du vill att folk ska läsa det du skriver och ta dig seriöst

on topic; spelet floppade och håller på att dö ut..

Permalänk

joo fast jag lirade trial och det var ändå en del folk inne, det kanske inte är mycket svenskar som spelar men det spelar ingen roll!
det är ju bara en server och det kanske är 100- 250k suscribers, det räcker för mig!
det jag syftade på var ju om det var någon här på sweclockers som spelade fortfarande.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av felix6:

Inte för att vara en dryg jävel, men det skulle vara väldigt trevligt för övriga om du lärde dig stava till "än"... bara ett tips om du vill att folk ska läsa det du skriver och ta dig seriöst

on topic; spelet floppade och håller på att dö ut..

oj oj oj ser man på, jag ber hemskt mycket om ursäkt. bara för att nån skriver fel vad har det med seriöst att göra? tänkte bara på att då kan man alltså aldrig ta en dyslektiker på allvar? eller

Permalänk
Medlem

oj oj oj ser man på, jag ber hemskt mycket om ursäkt. bara för att nån skriver fel vad har det med seriöst att göra? tänkte bara på att då kan man alltså aldrig ta en dyslektiker på allvar? eller

Äh, du har inget att be om ursäkt för... låt han sura :). Har man använt samma profil här sedan 2004 så bör man tass på allvar, anser jag i alla fall.

Allt detta snack om STO får mig att vilja spela igen.

Permalänk
Medlem

Om du kände dig påhoppad så var väl inte det meningen ville bara upplysa om att det är en rejäl skillnad på en och än Menade bara att rent allmänt tar man väl folk som kan skriva lite mer på allvar. Det brukar iaf jag göra, om än omedvetet. När man ser folk som inte kan stava eller skriva brukar fördomarna oftast glida till en osnuten 15-åring.

Sen har jag inget emot dyslektiker, men första intrycket i den digitala världen kan nog vara lite fördomsfullt mot dem kan jag tänka mig ;p

god jul!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av felix6:

Om du kände dig påhoppad så var väl inte det meningen ville bara upplysa om att det är en rejäl skillnad på en och än Menade bara att rent allmänt tar man väl folk som kan skriva lite mer på allvar. Det brukar iaf jag göra, om än omedvetet. När man ser folk som inte kan stava eller skriva brukar fördomarna oftast glida till en osnuten 15-åring.

Sen har jag inget emot dyslektiker, men första intrycket i den digitala världen kan nog vara lite fördomsfullt mot dem kan jag tänka mig ;p

god jul!

jo jag förstår vad du menar. och god jul på dig också.