Permalänk
Medlem

wonderbar =D

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Hahahahahahahahaha bästa trollet ever på facebook-sidan!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adyzz:

Hahahahahahahahaha bästa trollet ever på facebook-sidan!!

Mm... det var så man blev ljusrädd

Permalänk
Medlem

Trollet var ju helt galet herregud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Trollet var ju helt galet herregud.

Vilket troll? Missade det helt

Permalänk

Jepp, blev glad som fan när det blev bekräftat att det var ett troll,

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Satan vad lack jag blev när jag fattade att det var ett troll, trodde jag hade vunnit en dator för 30k

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jobbbin:

Satan vad lack jag blev när jag fattade att det var ett troll, trodde jag hade vunnit en dator för 30k

Haha, jag kan tänka mig att sekunden du upptäckte att det var ett troll var du på pricken lik din avatar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Haha, jag kan tänka mig att sekunden du upptäckte att det var ett troll var du på pricken lik din avatar.

Hahah xD Vet du vad det är på hans avatar? En " FFFFFFUUUUUUU Björn" Eller en "Nalle FFFFFFFUUUUUUU" om man så vill

Permalänk
Medlem
Skrivet av Charkel:

Hahah xD Vet du vad det är på hans avatar? En " FFFFFFUUUUUUU Björn" Eller en "Nalle FFFFFFFUUUUUUU" om man så vill

Haha, yes. Sett alla dess 1000 varianter på 4chan vid tidigare tillfällen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mögel:

Haha, yes. Sett alla dess 1000 varianter på 4chan vid tidigare tillfällen.

Då vet vi.

Permalänk
Medlem

Fick jag just 95 kr av er utan anledning
står på mitt konto "Inetdata I G"

Bra affär äre iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Då vet vi.

Jag ber om ursäkt för min onödiga post ovan.
Det är dock hysteriskt roligt då det dyker upp en "FUUUUUUU-" tråd där, vilket händer då & då.
Se det mer som ett tips, att kika in där brukar ge mig ett gott skratt.

Permalänk
Medlem

Giveawayen tog slut på 5 röda minuter, lyckades själv beställa ett exemplar.

Eller, på något sätt blev det 2st exemplar eftersom jag fick ett 500-error och plötsligt var det 2st giveaways i kundvagnen som jag inte såg innan jag bekräftade.
Blir antagligen inget paket till mig p.g.a. det, men grattis till er andra!

Permalänk
Medlem

Haha, jodu, var nog ganska lik "FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU-minen" skulle jag gissa
Fick ni något nu då? 100 paket var det tydligen.
Jag har fått kvitto iaf, antar att det betyder att beställningen gått genom

Visa signatur

Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Skrivet av ZabavaN^:

Eller, på något sätt blev det 2st exemplar eftersom jag fick ett 500-error och plötsligt var det 2st giveaways i kundvagnen som jag inte såg innan jag bekräftade.

Kontaka dem så löser de säkert något. Fick ett men valde postförskott som betalning (vad ska man välja när det är gratis?) och nu blev kostnaden 50 kr :S men inet fixar säkert detta

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZabavaN^:

Maila till dem och säg att det blev knasigt så kanske du får en?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Blev samma här, råka välja postpaket för det första i ren hysteri, sen tog jag faktura..för att jag inte har koddosa till kortet med mig och vad skulle man med det när det är gratis?

Drog ett kvickt mail så ska det nog lösa sig om jag känner Inet

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem

Det är klart dom löser det om ni valt fel betalningssätt, jag valde postförskott också.
Finns ju inget altenativ som är gratis

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kul att sidan var överbelastad hela tiden. Först kunde jag inte logga in, sen kunde jag inte tömma korgen som jag redan hade. Sen när jag väl kom till bekräfta så tig det slut. Kunde klick i brev när jag bekräftade man när jag gjorde det så blev det serverfel. Sen när jag kom dig igen så gick det inte...
Det var ju 4 timmar käpprätt åt helvete...

Permalänk
Medlem

Jag hann slänga en beställning ^^ men nu råkade jag trycka så den blev Makulerad / Borttagen men inet har snabb service så slängde iväg ett mail. Hoppas iaf att det här är samma som förut så jag får en termos i sommar värmen ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Jag hann slänga en beställning ^^ men nu råkade jag trycka så den blev Makulerad / Borttagen. Hoppas iaf att det här är samma som förut så jag får en termos i sommar värmen ^^

Skickligt

Permalänk
Medlem

Hahaha jo ingen varning eller nåt sen står det makulerad borttagen och jag tänkte precis som du sa.

Permalänk

Ruttet med 500 error vid varje betalningsförsök (försökte nog 20 gånger) och vips hade varan utgått... Kul när man suttit och väntat.. o väntat...

Permalänk
Medlem

Det var lite problem med sidan under tiden ja, lyckades knipa en beställning och fick kvitto och orderbekräftelse på mailen. Kollade däremot i orderstatus på sidan sen och där hade jag 2 st ordrar med 1st giveaway sak i varje. makulerade den som jag inte fått orderbekräftelse på så jag hoppas det löste sig.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem

Hoppas att det var värt dom ca 90 minuter jag väntade
Valde postpaket istället för brev men skickat mail till inet. Hoppas dom löser det!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Vad tror ni det kan vara i paketet då?
Kan ju inte vara speciellt tungt då det skickas med brev.
Ett spel?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Jobbbin:

Vad tror ni det kan vara i paketet då?
Kan ju inte vara speciellt tungt då det skickas med brev.
Ett spel?

USB-minne typ. Detta var ju bara en av en massa giveaways som kommer...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Hade med strul hade tydligen 3 st i min order men skickade ett mail till dem och har nu bara 1 så det löste sig endå:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Hoppas att det var värt dom ca 90 minuter jag väntade
Valde postpaket istället för brev men skickat mail till inet. Hoppas dom löser det!

90 minuter pfft.
Jag satt sedan 0930 i morse och hammrade på f5
Ett paket lyckades jag beställa med, var lagom förvånad när länken väl flög upp.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.