Bra billiga HÅLLBARA hörlurar?

Permalänk
Medlem

Bra billiga HÅLLBARA hörlurar?

Någon som har ett tips på något som passar in på ovanstående?

Tillägg: Skall användas för spelande, kanske skall nämnas. Och jag vill ha dem med heltäckande kåpor.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

hur billiga?

Permalänk
Medlem

koss portapro? har haft dom i 5 år funkar fortfarande kanon. Mycket bra bas och diskant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosen70:

koss portapro? har haft dom i 5 år funkar fortfarande kanon. Mycket bra bas och diskant.

Har sabbat minst 4 st såna.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Har själv suttit med ett par Microsoft Lifechat 3000 i drygt ett år nu otroligt bra headset iaf, kostar runt 300kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av taryup:

hur billiga?

Ja. . . Någonstans där man får bra valuta för pengarna. Hellre något som är dubbelt så bra och 75% dyrare än något som är budget.

Koss Portapro. Får kolla in dem.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

undvik skullcandy iaf har lyckats "förstöra" 5-6st sånna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Har sabbat minst 4 st såna.

har nog haft mina i 8 år nu funkar prima, har dock bytt kuddarna då de gick sönder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Har sabbat minst 4 st såna.

haha, hållbarheten på dom är ju lika med noll är uppe i 4 eller 5 snart

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem

Har ett Koss SB45, många klagar på att dom gått igenom 3 st. men mitt har hållit i iaf ett halvår nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Har sabbat minst 4 st såna.

Det är DU. Vissa tar hand om sina saker, andra inte.

Permalänk

Gamecom, riktigt hållbara och bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Werdes:

Har ett Koss SB45, många klagar på att dom gått igenom 3 st. men mitt har hållit i iaf ett halvår nu

Ja, jag sitter också med ett SB45. Har hört jättemånga som klagar på kvaliten :S
Har haft mitt 1,5 år nu, och dom funkar fortfarande 100%.
Kan tilläggas att i stort sett varje gång jag har headset på mig, så åker de i golvet rätt hårt när jag ska "dra ut" stolen, för sladden hakar fast sig i stolens armstöd xD Håller bra ändå (Y)
Det är riktigt bra ljud i dom (för priset), testat med en redig förstärkare med...
Bra komfort tycker jag!
Kan rekommenderas, enligt mig.

Nu kommer jag kanske bli bombarderad av dom som fått ett kasst SB45?

Visa signatur

"No keyboard detected! Press F1 to resume..."

Permalänk
Medlem

Jag har använt Creative Fatality lurar i 3 år nu. Precis skaffat andra paret.
Riktigt prisvärda lurar. Ligger på 399 hos netonnet. Sitter bra också, inga problem att lira i 5-6 timmar isträck med dom på skallen.

Visa signatur

CoolerMaster Storm Sniper, P7P55D-E PRO, Intel i5 @ 3.71GHz, Corsair Hydro H50, Corsair 8GB 1600MHz XMS3, ATI HD5750 1GB, 64GB SSD Corsair Nova, Samsung 500gb, SB X-Fi Titanium Fatal1ty Pro, Fractal Design Newton R2 800W

Permalänk
Medlem

Vad är det med folk och lurar? Ta hand om grejerna så håller dem längre.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dala56:

Vad är det med folk och lurar? Ta hand om grejerna så håller dem längre.

Jag tycker många modeller går sönder oavsett vad.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

skaffa riktiga högtalare istället så slipper du ta sönder så många hörlurar vetja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limpuz:

Ja, jag sitter också med ett SB45. Har hört jättemånga som klagar på kvaliten :S
Har haft mitt 1,5 år nu, och dom funkar fortfarande 100%.
Kan tilläggas att i stort sett varje gång jag har headset på mig, så åker de i golvet rätt hårt när jag ska "dra ut" stolen, för sladden hakar fast sig i stolens armstöd xD Håller bra ändå (Y)
Det är riktigt bra ljud i dom (för priset), testat med en redig förstärkare med...
Bra komfort tycker jag!
Kan rekommenderas, enligt mig.

Nu kommer jag kanske bli bombarderad av dom som fått ett kasst SB45?

har pajat 5 st. dom går rätt av för mig

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem

Koss Porta Pro suger när det gäller hållbarhet slutade sälja dem i butiken jag jobbade då alla gick sönder alltifrån 1-52 veckor och det blev för jobbigt med alla garanti ärenden (2 av mina bröder har trasiga Koss Porta pro kan tilläggas).
Har du någon budget? tycker AKG K530 eller Sennheiser HD555 är "billiga" bra lurar och givetvis håller de för mer än en fylla

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av edberg24:

haha, hållbarheten på dom är ju lika med noll är uppe i 4 eller 5 snart

haha jo nån kvalle är det inte på dom hörlurarna xD

Köpte ett par AKG hörlurar för 700:- och ljudet är sjukt äckligt bra

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

Jag gillar ju hur AKGs lurar låter, så jag hade satsat på ett par sådana. Om du ska ha ett headset så skulle jag köra på SB49, även om de går sönder lite då och då.

Permalänk
Medlem

Jag kör själv med ett par Steelseries Siberia V1 nu, tycker dom är skönare än V2. Dom håller riktigt bra också, hade mitt förra par i nästan 2,5 år innan dom gick sönder Bra ljud är det i dom också

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.