Permalänk
Skrivet av belga:

Hur lyckades du hitta det? Riktigt klipp

Dum 'Småbarn mamma' som sålde den på blocket i stan för 100kr.. måste ju kostat en 60kr att ens lägga ut den där haha.. ska dock lägga ner lite pengar på rediga handskar och svetshjälm mm.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av Umpata:

Okej

vad fick du ge för den?

25K ska försöka få den inreggad har en kontakt som ska ordna motorpapprerna och den skiten som behövs.. för det finns ju som sagt inreggade Raptor's så bara ta blinkers och tuta från en moped så är det mer eller mindre klart. få se när det hinns med dock

blev sugen på en Vägreggad 4-hjuling – köp & sälj – Ljungby - www.ljungbytorget.se - din lokala köp & sälj marknad fast gissar på att de är så slöa så det inte är någon mening.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Trevligt, göra där/jobba som???

Ska jobba, kommer jobba hos Microsoft, med Xbox 360 specifikt.

Skrivet av CCWarlock:

Grattis tjockis!

Du är ju dock bra tjockare än mig, bara att de är mer utdraget på din längd

Skrivet av SunQ:

Aha, så du ska flytta utomlands igen
Trevligt! Hoppas du har skoj!

Japp, sverige var inte så jävla skoj!
Men nu blir de ju iaf ett land där jag kommer kunna snacka med befolkning(Och gå på MASSVIS med pubar, haha)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

Ett klistermärke till min Macbook Pro.
http://www.stereo.se/magnus/misc/mac.jpg

Sjukt frän!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Ska jobba, kommer jobba hos Microsoft, med Xbox 360 specifikt.

Du är ju dock bra tjockare än mig, bara att de är mer utdraget på din längd

Japp, sverige var inte så jävla skoj!
Men nu blir de ju iaf ett land där jag kommer kunna snacka med befolkning(Och gå på MASSVIS med pubar, haha)

Jag och en polare var sjukt nära på att flytta dit vi också. Men det blev inget av det. Hoppas det går bra för dig med boende, jobb och allt sånt!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Detta är mitt senaste:

Om ni undrar varför en enkel så hade jag redan köpt ditresan tidigare
Fram och tillbaks till Istanbul för 1300kr är ganska ok, stannar i 2 veckor.
Att jag får besöka Oslo (ditresa går därifrån) och Köpenhamn ser jag som en bonus

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av redflip:

ska jobba, kommer jobba hos microsoft, med xbox 360 specifikt.

feting nice:d

Permalänk
Medlem

Nya däck till bilen som jag konstant glömmer att ta bild på (ligger hos päronen ) samt en billyhylla. Ska bla ha mina nätverkskomponenter där. Fått dit några stackare

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Första av många i jakten på att fylla bokhyllan!
När man äntligen har fått en lägenhet man kommer att leva i i flera år så får man se till att det blir ett riktigt hem, och inte som nu när jag bara fyllt bokhyllan men random crap bara för att!

Vet inte riktigt om lägenheten räknas som ett köp ännu, förstahandskontrakt på Linnégatan vid 23-års ålder som mest troligen kommer bli bostadsrätt inom ett par år.

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk
Medlem

Dags för en tredje BRS, hoppas anime versionen inte ser helt konstig ut.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Köpte detta chassi av Hannes "Sack" http://www.sweclockers.com/galleri/5341-enermax-magma-modifik... kommer nog i slutet av veckan

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Spontaninköpt från flaskboden, skulle bara ha några goda öl...

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem

Helt OfT men varför i hela friden dyker nya inlägg i denna tråden upp på min "citat"-sida utan att folk faktiskt citerar mig?

Och för att inte vara helt off:
Lite prylar för att fortsätta min mod

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseboy:

Vet inte riktigt om lägenheten räknas som ett köp ännu, förstahandskontrakt på Linnégatan vid 23-års ålder som mest troligen kommer bli bostadsrätt inom ett par år.
http://www.murbrackan.se/linnegatan.jpg

Hur fick du förstahandskontrakt där och hur stor är lägenheten?
Är det vid långgatorna?

Visa signatur

Gammal gamer, numera mest jobb och farsa till nästa generation gamers 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av opox:

Hur fick du förstahandskontrakt där och hur stor är lägenheten?
Är det vid långgatorna?

Lägenheten ligger precis vid Olivedalshållplatsen, m.a.o Rakt på Linnégatan, som är min address.
53kvm2, tvåa.
Fick den via HSB, stått i kö i 23 år. (Blev inskriven i kön när jag var 2 dagar gammal av föräldrarna).

Visa signatur

xellos: i7 920 @ 3,9 GHz | Asus P6T Deluxe V2| Corsair 1000W | Corsair 6GB 1600MHz DDR3 | PowerColor ATI 4870x2 x2 CrossFire | Creative SB Xtreme Gamer | 60GB SSD + 500GB Sata II | Samsung t220 x2

Permalänk
Medlem

Dags att läsa

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Hasseboy:

Lägenheten ligger precis vid Olivedalshållplatsen, m.a.o Rakt på Linnégatan, som är min address.
53kvm2, tvåa.
Fick den via HSB, stått i kö i 23 år. (Blev inskriven i kön när jag var 2 dagar gammal av föräldrarna).

DET är ansvarstagande föräldrar!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Jag tackar dem varje dag!

Visa signatur

Permalänk

Jag köpte en ny telefon i förrgår.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseboy:

53kvm2, tvåa.

Skrivet av emilakered:

Hur gick det till?
Skulle vilja göra det åt min pojk men man måste ju vara 18 för att få stå i bostadskön och man får ju inte ge bort sin kötid ens till sina barn.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Hur gick det till?
Skulle vilja göra det åt min pojk men man måste ju vara 18 för att få stå i bostadskön och man får ju inte ge bort sin kötid ens till sina barn.

Nu kanske jag använde fel ord när jag sa kö.
Det är HSB's sparkonto de har, som man kan spara pengar i varje månad, och beroende på hur mycket så får du olika mycket "poäng" i månaden, men max 3 poäng (tror jag det är) och det är om du sparar 300kr, alltså 1 poäng per 100 kr.

Och denna lägenheten visades på HSB's hemsida och var bara för ungdomar 18-29 år, och bara för de som sparade i HSB's sparkonto.
Utav alla sökande var jag nummer 3 i kö ursprungligen, men när de 2 som var före mig fick reda på att det var 5 års kötid på garageplats så tackade de tydligen nej för de var tvugna att ha bilen i jobbet.

"Åh nej" säger jag som varken har bil eller körkort och skriver på kontraktet

Summa summarum: Bostadskö är 18år, men sparkonto i HSB har ingen åldersgräns.
Sen vet jag absolut inte om de ändrat någonting, så var det iaf när jag föddes, och när jag blev 18 och tog över kontot och började betala in pengarna själv varje månad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Jag köpte en ny telefon i förrgår.

Hur trivs du med den? Ska du Roota och ha dig?

Skrivet av Kidd:

Dags att läsa

Det är rätt!

Permalänk
Medlem

Dell 1510 MINI-PCI-E Half Height.

Till min Asus 1201N som jag kör OS X 10.6.3 på. 151kr inkl frakt från Hong Kong är sjukt billigt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Hur trivs du med den? Ska du Roota och ha dig?

Jag trivs ganska bra.
Den har väl lite mindre buggar men de ska nog försvinna iom. 2.1 uppdateringen.
Om någon lyckas roota den och jag ser någon anledning att roota så tänker jag göra det

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasseboy:

http://www.1999.co.jp/itbig10/10106092a2.jpg

Första av många i jakten på att fylla bokhyllan!
När man äntligen har fått en lägenhet man kommer att leva i i flera år så får man se till att det blir ett riktigt hem, och inte som nu när jag bara fyllt bokhyllan men random crap bara för att!

Vilket hemskt ärr hon har fått efter blindtarmsoperationen

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

haha

Klart man får fråga. Det är i Hammarbyhöjden.

haha bor du ju en pisskvart från mig

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

haha bor du ju en pisskvart från mig

Trevligt trevligt
Då vet jag vart jag ska vända mig ifall jag behöver låna en nätverkskabel eller liknande

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Blev ett litet impulsköp igår:P
ca 24 000 mil, nya sommardäck runtom, schysst stereo.

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Trevligt trevligt
Då vet jag vart jag ska vända mig ifall jag behöver låna en nätverkskabel eller liknande

haha yepp..bor i kärrtorp så

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Skrivet av haaken:

Blev ett litet impulsköp igår:P
ca 24 000 mil, nya sommardäck runtom, schysst stereo.

http://img689.imageshack.us/img689/6741/img0377se.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/7430/img0378cv.th.jpg

Ååååååhhhh.... Jag vill ju också ha en golf

Visa signatur