Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord och mus!

Hej. Söker ett tangentbord med sköna knappar och bakgrundsbelysning, resten är inte så viktigt. Har inte kollat så mycket men jag såg att Sweclockers gav Microsoft Sidewinder x4 bra betyg, är det något man ska satsa på?

Min gamla Logitech G5 mus fungerar inte riktigt som den ska och jag behöver en ny. Tyckte den var skön, så är uppföljaren G500 något att köpa? Eller finns det några andra förslag?

Tacksam för svar.

Permalänk
Avstängd

Vet inte vad för budget du planerat.
Men Logitech G510 + G700 är 2 nya prylar iaf.
Annars finns väll keyboard som logitech illuminated om du gillar platta tangenter och vill ha mer stilrent stuff.

X4 är ok men inget jag tycker om iaf, gillar inte handledsstödet och knapparna.

Permalänk
Medlem

Ja men du kan prova på mediamarkt där finns massor musen o känner rätt på hand som passar dig .

jag köpte Mionix Spiah 3200 känner skönt hand o helt nöjd med den musen .

tangentbord G510 el G110

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk

"sköna knappar och bakgrunsbelysning" för mig så låter det som Razer™ Lycosa. (hehe.... ™™™™™) Basically: Razer | For Gamers. By Gamers.? | Online Store - Razer | Gaming Keyboards | Razer Lycosa? Gaming Keyboard

Visa signatur

Mobo: AsRock B75M-ITX | GPU: Sapphire 290 Tri-x | CPU: Intel i5 2500k | HDD: 1.5TB diverse | SSD: Corsair Force GT 128GB | RAM: 8GB 1600Mhz Corsair | OS: Win 8.1 Pro 64 | Chassi: Fractal Design Node 304, Vitt |
Varför köper du sådana dyra komponenter när du inte har ens en fönsterlucka sidan? Ingen ser ju vad du har för saker i datorn - mw3gamer

Permalänk
Medlem

Logitech Illuminated såg bra ut, men den var ju riktigt dyr! Är den värd det? Jag har inga restriktioner på budgeten, men jag vill inte betala för (i mina ögon) onödiga saker som lcd display och sånt. Behöver bara ett riktigt skönt tangentbord som håller länge och har bra bakgrundsbelysning på knapparna.

Permalänk
Hedersmedlem

jag tycker illuminated är riktigt skön. prova dig fram.